16 t/m 30 juni 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Adje, 10 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oja en het piemeltje is nog steeds een piemeltje:D

2. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed was tbtje!
    En succes met je lading!
    Hier kwam vorige week een grote mega doos Hema spulletjes!

3. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Wat leuk dat jij ook gastouder bent! Ik heb ook avond en nacht opvang gehad maar dat was al snel niet meer te combineren met een druk gezin. Ben blij dat ik nu 3 dagen werk. Misschien na de bevalling weer de vrijdag erbij als er nieuwe aanmeldingen komen.

Ik heb nog even je echo bekeken en als ik de foto 2x draai dan is het wel heel erg duidelijk een jongetje! Hoe heb ik dat over het hoofd gezien hahaha. Nogmaals gefeliciteerd met jullie jongetje :)

4. Mamavanmanoa

Mamavanmanoa Actief lid

18 okt 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3664 Mamavanmanoa, 12 jan 2016
    Laatst bewerkt: 12 jan 2016
    hier straks weer bezoekje aan verloskundige.. zal ik haar eens even vertellen dat ik echt wel gelijk had! vorige keer heeft ze me aan twijfelen gebracht, omdat ik zeker wist dat ik jochie kreeg, en zij me toch heeft gezegd dat ik toch ook echt rekening moest houden met een meisje. In tussentijd elders geslachtsecho gedaan, en ik had toch gelijk :)

Verder ubercute pakje gekocht bij de hema, mintgroen met wit gestreept velours soort tuinbroekje. Maatje 50 dus beebje kan het gelijk aan. Wilde hem zaterdag al mee nemen, maar tja, zwanger he, ik kwam in de winkel tot de ontdekking dat mn portemonnee nog thuis lag.. ooopps!!

5. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    @awvd, Ook hier af en toe het missen van bewegingen.. Ik denk zelf dat het door de grote van de baarmoeder is.. Kleintje zwemt wat af en waarschijnlijk zijn er vele hoekjes.. Vertrouw je het niet dan gewoon bellen met vk en ik weet zeker dat je dan lang mag komen om even te luisteren!

@Mariomama, Wij hebben de namen al.. De jongensnaam hebben we al een tijdje vast staan (zo'n 10 jaar, mijn man al 12 jaar) Meisjesnaam hebben wij eigenlijk ook al. Wij hopen dat we die nog mogen gebruiken na deze zwangerschap.. Of een andere jongensnaam natuurlijk.
    Wat fijn dat je iets heb kunnen scoren voor de wandelwagen. Ik hoop dat binnenkort ook te kunnen hahaha

@anoul26, Wat fijn dat je energie teveel heb hahaha.. Ik ben jaloers!!!!! Ik wil zoveel...

@Mahnamahna Ik hoop dat je al iets rustiger bent. Al snap ik wel dat dat moeilijk is.. Al wel goed nieuws gekregen hoop ik?
    Ik heb vandaag maar eens gekeken of ik bij de kraamzorg nou goed had geregeld want had nog niks gehoord. Nou ik ben blij dat ik dat gedaan heb want ik kon alles opnieuw doen.. Nu gelukkig wel de bevestiging gekregen..

@suprise ik hoop dat we weer lekker veel visite krijgen hahaha.. Maar we gaan het zien. Is toch ook een 2de ook al zit er 10 jaar tussen..
    En wat super goed van je kleine grote meid!! ja op een gegeven moment geven ze het zelf aan..

@tbtje Wat fijn dat alles goed is.. weer een stapje dichter bij!!
    Babydump hebben we nog niks besteld.. Komt wel. Even gedult nog. Wel heb ik als het goed is een leuk pakketjes kunnen kopen via marktplaats.

@3muisjes, Het is nu een stuk rustiger met de kinderen.. Vind het niet zo heel erg. Als er geen spoedgeval (snelleopvangviagemeente) tussen komt dan denk ik dat ik na de zomervakantie mij zelf weer ga promoten..

@mamavanmanoa Had je het geslacht hier ook al door gegeven??

Hoe gaat het met de rest van de dames?????

Nou hier dus een kledingpakketje gekocht via markplaats.. Ben benieuwd hoe het er uit ziet!
    Voor de rest voel ik mij nog steeds ontzettend moe!!

6. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    4 feb heb ik een 20 wekenecho en 8 feb vk controle

7. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier alles ok! Heb net besloten dat ik niet meer op de fiets naar mn werk ga. Het is een tocht van 7 km over de A2 en een kanaal, beetje te veel of niet?! haha, met mooi weer vind ik het wel te doen, maar dit is echt energie vretend weer! Ben 's avonds echt een geworden met de bank....

babyspullen; nu bezig met verbouwing van de zolder, zodat er met kamers geschoven kan worden. Dochter slaapt nu nog op de babykamer, maar verhuist naar een grote kamer, en mijn kamer naar de zolder. Zodra dit schuifspel klaar is, gaan we wel inkopen doen, tijd genoeg hoop ik.

Welkom Roos!!

Loes, verschrikkelijk, ook dat nog! Wat een verdriet. Ik hoop ook dat het hierbij blijft en je aan verwerking kan beginnen. Knuffel.

Verder veel mooie berichten, daar wordt ik blij van!

8. Mamavanmanoa

Mamavanmanoa Actief lid

18 okt 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    jep, staat al in de lijst, we krijgen een tweede mannetje :)

Whoohoo!! weer eens om 5 uur wakker en niet kunnen slapen, dus maar babynamen zoeken online. Ennn we zijn er uit! onze frutsel heeft een naam! en hop daar gingen de hormoonwaterlanders weer! haha.

Uiteindelijk is het een naam geworden die we ook bij de eerste op de lijst hebben gehad. Eigenlijk voldeed hij aan alle eisen. (niet te gek, moest passen bij naam van onze andere zoon, manoa, stoer, niet te lang, uniek)

En ook de tweede naam is ook al rond. Mijn eerste zoon had als tweede naam een verbastering van de namen van zijn opas, jan en jos (jason) en mn tweede zoon zal als tweede naam een verbastering krijgen van de namen van zijn beide omas.

wat het wordt blijft nog een verrassing haha

9. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij vinden het zo moeilijk om een naam te kiezen! We hadden eerst optie a waar we allebei wild van waren. Dan ineens vonden we optie b veel beter. En een halve dag later vond ml b niet meer mooi... we blijven dus zoeken ;)

10. Mahna Mahna

Mahna Mahna Bekend lid

1 okt 2015
    574
    1
    0
    Ik werk voor de overheid
    Omgeving Eindhoven
    Lieve dames,

@Kleding.
    Ik ben blij dat ik voornamelijk zwanger ben in de winter. Omdat we in mei al verlof gaan krijgen, denk ik dat ik veel in een T-shirt thuis ga hangen en daardoor minder kleding nodig heb. Het weer meestal lekker in die tijd. Ik had al een hoop winterkleding. Bij mijn vorige zwangerschap was alles precies omgedraaid en zou ik in december bevallen. In het begin van de zwangerschap had ik kleding van een Zweeds modeconcern die na een keer wassen er vreselijk uitzagen. Ik besloot toen voor de winter betere kleding te halen, ook omdat ik echt niet tegen kou kan. Daar heb ik nu profijt van. Alleen heb ik wel een nieuwe winterjas gekregen. De vorige was behoorlijk versleten.

@Namen.
    Moet ik toch echt eens verder mee gaan. We zijn pas bij de letter D en ik kan niet zeggen dat het heel gemakkelijk is. Manlief en ik zitten nog niet helemaal op een lijn. De vorige keer viel de puzzel zo mooi in elkaar. Nu zie ik de stukjes nog niet eens liggen. Maar we schrijven alle namen op die manlief of leuk vinden, en dan zal het uiteindelijk wel gaan lukken. Misschien wordt het ook makkelijker als we het geslacht weten. Ook ik zal niet snel een naam kiezen die in de top 10 staat. Ik zat ooit met 5 Wendy's in de klas en dat is toch niet handig.

@Geboortekaartjes.
    Is het echt zo duur om kaartjes te laten maken? Ik heb nog niet gekeken en ik denk dat we dat maar eens moeten gaan doen.

Over mij.
    Mijn maatje heeft een goede echo gehad met een kloppend hartje. Ze is nu ongeveer 7 weken. Langer dan ze dacht en ongeveer wat ik dacht. Ik ben zo ontiegelijk blij voor haar, en ook voor mezelf. Het voelt fijn om met iemand te kunnen praten die hetzelfde heeft meegemaakt en nu ook zwanger is.
    Ik heb als kerstpakket een etherische olieverdamper gekregen en ik heb daarbij verschillende oliën besteld. Dat is echt heel lekker. Ik slaap er in ieder geval heerlijk op.

@Suprise.
    Gelukkig zijn er nog meerdere die het geslacht niet weten. Ik denk wel dat ik het eerder weet dan jij, maar het dan nog geheim ga houden tot na de gender reveal party. Maar daarna weten jullie het meteen. En misschien verklap ik het aan twee maatjes die niet op de gender reveal party aanwezig zijn, omdat ik alleen de naaste familie daarvoor uitnodig.
    Ik denk dat je als moeder nooit zult stoppen met je zorgen te maken, maar voor mij is een gezond kind baren al een mijlpaal. Ik wil wel een boek gaan lezen. 'Van achter het behang tot over je oren', want ik wil een 'ontploetermoeder' worden.
    Je dochter kiest voor het potje. Dat is natuurlijk een mijlpaal voor jullie en de kleine meid.

@Adje.
    Ik doe inderdaad mijn best om er zoveel mogelijk van te genieten. ook al is dat soms moeilijk. Ik voel nog vrij weinig. De ene keer wel en dan weer een tijd niet. Dat vind ik wel lastig als ik eerlijk ben.
    Het zal vast wel loslopen na de bevalling, maar ik merk dat ik het lastig vind om voorbij dat punt te denken. Het is net als Monopoly. Ik heb het gevoel dat ik naar start wordt gestuurd zonder dat ik startgeld mag pakken. Ik ben als eens zwanger geweest en ik was zo dichtbij en nu ben ik weer van voor af aan begonnen. Gelukkig is daar kraamzorg en heb ik een gezond boerenverstand en weet ik wanneer ik hulp moet inschakelen.
    Misschien moet ik mijn kind maar Vip noemen:). Nee echt niet hoor.
    Gelukkig had mijn vriendin in wording goed nieuws. Als het goed is komt ze vandaag op de koffie. Ik heb kersenflapjes met room gehaald.

@Mariomama.
    Wat jammer dat je eerste keus namen al vergeven zijn? Misschien kun je een draai aan de namen geven, zodat je ze toch gebruikt? Bijvoorbeeld de naam in een andere taal. In plaats van Peter bijvoorbeeld Pjotter (Russisch voor Peter). Is maar een idee hoor, mag je zo aan de kant gooien.
    Hema heeft echt hele fijne spullen, en dat zeg ik niet omdat mijn mama daar werkt. Wat heb je allemaal gekocht? Of had je dat al verteld en heb ik dat niet onthouden.

@TBT-tje.
    Wat fijn dat alles goed was met de organen van je kleintje. Dat is weer een hele geruststelling. En heel fijn dat het geslacht niet is gewijzigd.
    Heel veel plezier bij het uitpakken van al je goodies. Wat is een wipper bij de weg?

@Mamavanmanoa.
    Wat heerlijk om gelijk te hebben. Ik ben benieuwd wat je VK zegt van deze spontane gelachtsverandering. Ik twijfel of ik je al gefeliciteerd heb met het feit dat je een jongen krijgt. Anders bij deze.
    Dat pakje klinkt echt heel schattig. Wat jammer dat je terug naar de winkel mag, vanwege het vergeten van je portemonnee. Het leuke van groen is dat het bij beiden geslachten past. Ik moet ook eens naar de Hema gaan. Bij Zeeman hebben ze ook vaak leuke truitjes, maar ik heb geen idee hoe de kwaliteit is. Ik heb er verschillende liggen, maar nog niet uitgeprobeerd.
    Waar vroeg opstaan al niet toe kan leiden. Ik ben heel benieuwd naar de naam, maar snap ook dat je deze nog even voor jezelf gaat houden. Geniet maar lekker van je tranen. Het zijn happy tranen.

@Ellamalou.
    Het gaat jullie vast lukken om een naam te bedenken. Manlief hier is van mening dat je pas veel later een naam zou moeten kunnen kiezen, zodat je weet wat voor kind je hebt. Ik denk dat ik het ga voelen, net zoals bij onze Lev*. Die naam viel helemaal op zijn plaats. Als de puzzel die ik hierboven/of beneden beschreven heb.

@Kleine muis.
    Ik ga volgende week ook bellen om te checken of ze de overeenkomst hebben ontvangen. Ik schrok ervan dat ik het binnen 5 maanden helemaal geregeld moest hebben, ander konden ze maar 24 uur kraamzorg realiseren in 8 dagen. En dan is het ook nog een zomertijd en vakantietijd dus ik wil zeker weten dat het goed is geregeld.

@Wup.
    Ik denk dat bewegen goed is, maar 7 km heen en terug is toch wel heel erg veel. Je bedrijft al de hele dag topsport. Dus een beetje lief voor jezelf zijn is heel goed. Goede beslissing, als je het mij vraagt.
    Heel veel succes bij de verbouwing en voor de meeste aankopen heb je tijd zat. Op de grote dingen kan wat levertijd zitten.

Voor nu heb ik weer genoeg gebabbeld, denk ik. Ik ben weer benieuwd naar jullie verhalen.

Tot morgen en een dikke knuffel van mij.

11. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Goedemorgen dames,

Ik hoop dat de zwangerschap voor iedereen goed verloopt. Ik heb wel meegelezen maar geen puf om te reageren.

Ik ben namelijk de laatste tijd heel erg moe. Na het werken wil ik liefst snel gaan slapen. Hopelijk krijg ik te horen deze maand of ik wel of niet mag blijven..spannend!!

De babyshower wordt al onder de handen genomen door mijn vriendinnen. Normaal zou het rond de 35 weken gehouden worden maar de vk zei dat ik kans had om vroeg te bevallen omdat ik heel klein meisje ben. Dan maar tot 30 weken.

Vanochtend op de weegschaal gaan staan en was mijn gewicht nog steeds hetzelfde als 2 weken terug. Ik begin dan mij lichtelijk zorgen te maken. Okay dat de baby misschien mijn reserves aan het nom nom nommen is. Ik ben bijna 19 weken zwanger en ben maar 1,3 kg aangekomen! De kleren zitten dan wel niet meer lekker. Het is niet dat ik graag wil bijkomen..maar In mijn ogen vind ik het te weinig.

Zaterdag ga ik met mijn mede zwangere collega naar Tilburg om lekker voor de kleine te shoppen. Dan is het wel voorlopig klaar.

12. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Goedemorgen dames

IK sta weer op het punt om naar het ziekenhuis te gaan. Vanmorgen controlle van de diabetesverpleegkundige. Ben benieuwd wat ze te vertellen heeft.

Vandaag wordt er begonnen met het inleiden van een vriendin van mij. Ze is 37 weken zwanger en haar bloeddruk is de laatste weken te hoog. Eiwitten had ze gelukkig nog niet maar om dat ook voor te zijn is besloten haar vandaag in te leiden of in elk geval de balon in te brengen. vind het zo spannend!

13. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.272
    25.745
    113
    @Surprise, Spannend dat je vriendin vandaag gaat bevallen! Dat alles maar voorspoedig mag verlopen! Succes bij de diabetesverpleegkundige!

@Wup, lijkt mij heel verstandig om dat fietsen even te laten! Lekker rustig aan doen is niks mis mee.

@Lievemandie, hopen dat je snel weer wat meer energie krijgt. En maak je niet te veel zorgen om je gewicht hoor. Mijn eerste zwangerschap ben ik nog geen 5 kilo aangekomen, en wel een baby van 7 pond op de wereld gezet. Dan zit het gewicht dus echt voornamelijk in je baby en vruchtwater e.d. Maar bij zorgen gewoon contact opnemen met je vk. Misschien kan zij je geruststellen!

@Mahna, wat fijn dat je goed nieuws kreeg van je vriendin. Doordat jullie hetzelfde mee hebben gemaakt, zullen jullie vast veel steun aan elkaar hebben!

@tbtje, fijn dat alles goed was bij de echo!

@namen, een meisjesnaam hadden wel in principe al, maar hebben we nu niks aan :D. Een jongensnaam is wat lastiger. Mijn man en ik zitten meestal op één lijn, maar nu dus even niet. Hij wilde serieus onze zoon Messi noemen. Groot voetbalfan dus! Ik dacht echt dat hij een geintje maakte, want wie geeft zijn kind nou de achternaam van een voetballer... Maar dat was dus geen geintje :$! Nou dat gebeurt dus niet! Dus we kijken even verder. Er is 1 naam die ik noemde, waar hij positief op reageerde. Ga ik googlen, blijkt dat toevallig de voornaam van een Barcelonaspeler te zijn 😂. En nu snap ik meteen waarom ml positief reageerde ;)

14. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    hahaha adje ik moet wel lachen hoor om jou man!! Hier gelukkig geen voeltbalfan in huis...

15. karin1983

karin1983 Actief lid

13 feb 2010
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames!

Ik heb al een poosje niet meer van me laten horen, maar dat had zo zijn redenen.
    Ik ben echt moe en druk geweest, iedereen natuurlijk rond de feestdagen.
    En ik heb een poosje met mn koppie in de knoei gezeten. Dit kwam doordat ik mijn werk niet meer goed kon uitvoeren door mijn bekkeninstabiliteit. (werk in de ouderenzorg)
    uiteindelijk afgelopen week mij vanaf vandaag mij voor 100% ziek te melden en boventallig te gaan werken. Ik ben dus wel op het werk aanwezig, maar ze tellen mij niet mee en ik kan dus gaan rusten wanneer ik dat nodig heb. Dat is de afgelopen weken een worsteling geweest. Aan de ene kant weet je dat het beter is, maar je hoofd wil nog niet helemaal mee zeg maar.
    Nu de keuze is gemaakt voel ik dat er wel een last van mijn schouders is afgevallen. Ik hoop mijn collega's nog een poosje bij te kunnen staan in de werkzaamheden die ik Wel kan doen.
    Maar goed, we zien wel waar het schip strand!
    Ik zal me hier weer wat vaker laten zien in ieder geval!

Ik heb wel zo af en toe meegelezen hier, maar niet goed genoeg om nu echt te reageren.

Zag wel wat voorbij komen van babynamen. Ik heb al wel een aantal namen uitgezocht voor zowel een jongen als een meisje. Maar wij hebben morgen avond de geslachtsbepaling en dan kunnen we echt gericht gaan zoeken naar een naam. Mijn man is er helemaal nog niet mee bezig. Denk dat dat na morgen avond wel komt.
    Hij gaat nu ook pas wat meer aan mijn buik zitten, vind ik wel fijn nu.

Groetjes!!

16. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mahna, mijn favoriete namen zijn vergeven aan mijn eigen zoon en dochter ;) het zijn niet veel voorkomende namen die ik zelf al langere tijd heel mooi vond. Juist daarom is het lastig om nu ' opeens'. Een naam te verzinnen.
    Qua hoe het gaat na de geboorte zou ik je aanraden te vertrouwen op je moederinstinct en je niet gek te laten maken door alle boekjes en adviezen van anderen. Probeer te filteren. Ik heb zelf nu echt geen behoefte aan die mama tijdschriften. Ik heb wel geleerd dat je als moeder je kind het beste kent, en met een beetje hulp van de kraamzorg en gezond verstand kom je echt heel ver.

Karin, ik kan me voorstellen dat dat een lastige positie is! Het lijkt me het verstandigst om nu het toch kan je rust te pakken waar nodig!

Ik had zelf maandag een sollicitatie die heel leuk liep, alleen is mijn naaste collega daar ook zwanger! En zou het deels haar vervanging zijn. Dus toen ik vertelde dat ik ook zwanger was voelde ik mijn kansen verkleinen want dan wordt het wel een hele puzzel. Maar ik kreeg wel erg leuke reacties. Dus ik wacht af. Ik heb er zin in maar tegelijk ben ik soms zo moe dat ik er wel tegenop zie om weer te gaan werken.

Kleding, ik heb wel het een en ander gekocht en ook wat van mijn zus geleend. Ik heb bv ook korte mouw nu met een vest en straks als het warm is kan het ook zonder. Ik heb het nu al vaak heet (alleen savonds niet) dus laat het vest ook nu al regelmatig uit. En ik weet ook dat ik na de bevalling vast niet meteen mijn eigen kleding weer pas dus dan nog wat van de zwangerschap of borstvoedingstops die ik nu al draag doordragen is ook fijn. Ook heb ik nog wat van die maxi jurken van de zomer die dan mooi van pas komen. Komt vast wel goed. Ik vind de Hema leggings ook prima bijvoorbeeld.

Wat ik gekocht had bij Hema was bv een luieremmer, badzitje, luiertas, hydrofielen, kruikenzakken, voedingskussenhoes en al dat soort dingen. Vind ik daar van prima kwaliteit. Ik heb Hema zorgvz en dus altijd al 10% korting. Ook mijn eerste pakje kwam daar vandaan (ik weet niet of het echt eerste pakje wordt).

17. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Adje, kun je niet als consessie een leuke naam verzinnen die een minder bekende voetballer heëft of een tweede naam oid?

18. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mahna wat leuk zeg een vriendin die ook zwanger is! Ook fijn om met iemand te kunnen delen die vrijwel hetzelfde heeft meegemaakt. Ik hoop voor jullie allebei dat het nu wel goed mag gaan!

19. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Ik ben wel benieuwd hoe klein je dan bent ;) Ik ben met mijn 48 kilo ook echt niet groot, nog steeds lichter dan voor mijn zwangerschap. Ik zit nu nog op -4 kilo ;) Maar heb nog nooit gehoord dat dat zorgt voor vroeggeboorte?

20. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Mahna, er is zooooooo veel info over alles te vinden, laat je niet gek maken ;) Veel dingen zijn ook zo persoonlijk en afhankelijk van je kindje :) Ik vond bijvoorbeeld de tummy tub fantastisch, nooit een ander baby badje gebruikt, maar er zijn ook mensen die het vreselijk vinden. Voor bv kun je je trouwens het beste wel goed inlezen, maar vooral advies van langvoeders vond ik het meest behulpzaam. Ik wist bijvoorbeeld niet dat het een paar dagen kon duren voordat de bv op gang kwam ... Ik had uiteindelijk pas op de derde dag de eerste druppel melk, maar dat had ik nooit ergens gelezen! Gelukkig snel gerustgesteld door andere bv-mama's :)

@ namen: hier nog geen namen. We hadden een hele leuke meisjesnaam in ons hoofd, tot die recent gegeven is door iemand die we regelmatig spreken. Ik vind dat zelf heel vervelend, want ik wil net als bij mijn dochter graag een naam die ik verder niet ken, als ik iemand met die naam ken valt de naam eigenlijk al een beetje af voor mij ...

@ spullen kopen: hier nog niks gekocht, eerst maar even afwachten of het een jongetje of een meisje is :) Mijn dochter heeft wel een heel leuk boekje gekregen: wat zit er in je buik mama? Echt een aanrader voor mensen die al een kindje hebben!

Ik had gisteravond een hotelletje geboekt voor van het weekend (hebben twee verjaardagen in dezelfde regio, eentje zaterdag avond ander zondag middag, maar niet in onze regio, dus dacht blijf ergens overnachten). In ieder geval, had specifiek gezocht naar eentje met binnenzwembad, vindt dl leuk. Krijg ik vandaag een mail dat het zwembad in januari gesloten is :( Nu hopen dat ik het daarom kosteloos kan annuleren en wat anders kan boeken ...

Deel Deze Pagina