Dag dames, hier alvast een handige checklist!! http://www.kindengezin.be/img/2015_checklist_Baby_Peuter.pdf
Zo de controle bij de VK was weer goed! Wat is het toch een genot om het hartje te horen. Gelukkig voel ik me sinds vandaag ook weer wat beter ondanks dat de verkoudheid blijft. Ik ga morgen toch weer aan de slag, maar anderhalve dag voor de klas en dan is het weer weekend. De volgende afspraak mag op de lijst toegevoegd: 17 februari Controle VK
👶ZWANGER👶 12 juni🎈 Puppytje, 29 jaar, 2e kindje💓 15 juni🎈 PeAn, 32 jaar, 5e kindje💓 16 juni🎈 Prinsesje2014, 2e en 3e kindje💓💓 17 juni🎈 Fee86, 29 jr, 2e kindje💓 18 juni🎈 Rijn, 24 jaar, 1e kindje💓 Karin1983, 32 jaar, 2e kindje💓 MiniMe89 , 26 jaar , 1e Kindje 💓 vlindertje126, 24 jaar, 2e kindje💓 19 juni🎈 Krimpie, 28 jaar, 1e kindje💓 Disneymama, 26 jaar, 2e kindje💓 20 juni🎈 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje💓 Adje, 39 jaar, 4e kindje💓 tbtje, 23 jaar, 2e kindje💓 Marisha, 35 jaar, 3e kindje💓 Marisje89, 26 jaar, 1e kindje💓 Brusje, ? jaar, 5e kindje💓 21 juni🎈 lievemandie, 28 jaar, 1e kindje💓 awvd, 24 jaar, 2e kindje💓 Surprise, 36 jaar, 3e kindje💓 Mahna Mahna, 41 jaar, 2e kindje💓 Anoul26, 35 jaar, 3e kindje💓 22 juni🎈 Kleinemuis80, 2e kindje💓 23 juni🎈 Ellamalou, 31 jaar, 1e kindje💓 Mamavanmanoa, 34 jaar, 2e kindje💓 Rosa1234, 30 jaar, 1e kindje💓 Florenthe, 40 jaar, 3e kindje💓 24 juni🎈 a Flower, 25 jaar, 2e kindje💓 Wup79, 36 jaar, 2e kindje💓 Mamainspe2016, 22 jaar, 1e kindje💓 Fauna, 31 jaar, 2e kindje💓 Valiona, 25 jaar, 1e kindje💓 25 juni🎈 Mariomama, 34 Jaar, 3e kindje💓 Goldsword, 27 jaar, 2e kindje💓 26 juni🎈 Presa, 25 jaar, 1e kindje💓 Loesje6, 29 jaar, 2e kindje💓 Sissi87, 28 jaar, 2e kindje💓 Bloemetje16, 26 jaar, 2e kindje💓 27 juni🎈 Viveluna, 1e kindje💓 28 juni🎈 Sieppie, 30 jaar,💓 Dalk, 34 jaar, 1e kindje💓 Diana285, 30 jaar, 1e kindje💓 1 juli🎈 Anne020, 36 jaar, 1e kindje 💓 In totaal 42 mama's 43 kindjes 👧10 meisjes 👦17 jongens 👦2 verrassingen 🌟🌟🌟Sterretjes🌟🌟🌟 🌟Whoppie🌟Luna3🌟Doetie🌟Lila 🌟Melanie2012🌟Saphira85🌟Oktober91 🌟Marlau🌟 🌟 🌟Loes 📅Afspraken & echo's👀 Januari 22 januari Mahna Mahna 20 weken echo 22 januari Prinsesje2014 afspraak gyn + echo 25 januari PeAn 20 weken echo 25 januari Karin1983 afspraak Gyn 25 januari Marisje89 controle vk 26 januari Surprise afspraak gyn + echo 26 januari Fee86 20 weken echo 26 januari awvd controle vk 26 januari Fauna gyn 27 januari Wup79 20 weken GUO 27 januari Anoul26 20 weken echo + geslachtsbepaling 28 januari vlindertje126 20 weken echo 19:40 29 januari prinsesje2014 20 weken echo GUO 29 januari 3muisjes 20 weken echo 9:00 29 januari awvd 20 weken echo Februari 1 februari MiniMe89 20 weken echo 1 februari Mahna afspraak gyn 13.50 uur 1 februari Marisje89 20 weken echo 2 februari a Flower 20 weken echo 2 februari Ellamalou 20 weken echo 2 februari Rosa1234 20 weken echo 3 februari Surprise 20 weken echo GUO 3 februari Puppytje gyn 4 februari Kleinemuis80 20 weken echo 5 februari DisneyMama 20 weken echo GUO 5 februari Adje 20 wkn echo 7 februari 3muisjes controle vk 8 februarI Kleinemuis80 controle vk 8 februari PeAn controle vk 8 februari ??? 20 wkn echo bij emc 8 februari Mariomama 20 weken echo 8 februari Sissi 20 wk echo 12.45 9 februari Goldsword hematoloog 11.30 9 februari Goldsword 20 wkn echo en vk 14.15 10 februari Rosa1234 vk 10 februari Diana 20 wkn echo 12 februari Dalk 20 weken echo 12 februari Mahna Mahna vk 12 februari Mariomama afspraak gyn + echo 17 februari Dalk controle vk Maart 1 maart PeAn controle vk 3 maart Ellamalou controle 7 maart Goldsword gyn 9.20 13 maart Lievemandie pretecho 3D April 7 april Mahna pretecho 3D 18.00 uur 9 april PeAn pretecho 4D 11 april Tbtje pretecho 3D
ik hoop dat het snel dinsdag is. Dan heb ik mijn 20 weken echo. Vandaag echt harde buiken gehad. Vanaf nu tandje rustig aandoen. Ik ben hysterisch gaan huilen. Omdat mijn ex collega 2 maanden te vroeg is bevallen
WoW de 20 weken echo's komen er al weer aan! Spannend! Mahna jij morgen als eerste, en gelijk de geslachtsbepaling toch? Succes en geniet er van (hoop dat het je lukt). Ik mag pas 8 feb weer, duurt nog zooooo lang! Maar pas nog uitgebreid kunnen kijken dus ik klaag niet
Mahna en prinsesje, succes vandaag! Net voelde ik heel duidelijk de baby schoppen. Nu weet ik zeker dat het echt schopjes zijn, zo leuk!
Even een berichtje van pean.. Ze is op het moment ontzettend druk.. Zeker wel tot februari.. Alles gaat goed, alleen druk dus.. Ze was ons niet vergeten.. Hier gaat alles ook zijn gangentje. Nu bezig met aanstaande babykamer behang trekken. Wel veel hoofdpijn en bloedneus. Nu last van een soort eisprongachtig gevoel onder in mijn buik. Denk dat het mijn banden zijn.
Succes mahna en prinsesje! Hier gaat ook alles zn gewone gangetje. Ik voel ons meisje wel niet zo vaak meer. Ik moet me echt op mn buik concentreren en het duurt soms een eeuwigheid voor ik iets voel. Ik kijk er al naar uit haar dagelijks en duidelijker te voelen. Verder ben ik druk aan het nadenken over het kamertje, doopsuiker, kaartje... ik heb zoveel ideeën maar het moet nog betaalbaar blijven
Mahna, veel succes vandaag bij de 20 wkn echo! Hopen dat alles er fantastisch uit ziet en dat je het geslacht gaat zien, als kers op de taart! Lievemandie, hoe gaat het met het kindje van je ex-collega? Dat is wel even schrikken, 2 mnd te vroeg... Hier net aan het bijkomen van weer 3 dgn migraine. Pfff, hormonen :x Verder heeft mijn jongste dochter waterpokken. Op zich geen ramp, ze voelt zich gelukkig niet beroerd en is gewoon naar school vandaag. Maar ik heb nooit echt waterpokken gehad... Dus gisteren maar even bloed laten prikken en straks bellen voor de uitslag. Ik hoop maar dat ik toch gewoon al immuun ben. En had me echt voorgenomen om iedere dag even aan de slag te gaan om op te ruimen op zolder, maar dat lukt dus steeds niet. Ach, gelukkig nog tijd zat!
Hier was de echo weer goed. Beide kindjes groeien keurig en de ene ligt iets voor op schema. Volgende week de GUO. Nu lekker chillen en straks even de bestelde kleertjes ophalen
Prinsesje@ wat fijn dat alles goed is met je meisjes. Ik voel nog niks, maar volgens de vk hoefde dat ook echt nog niet dus maak me niet druk. Heb volgens mij wel goeie bandenpijn al twee dagen, echt onderin trekkend gevoel. Heb gisteren wel weer even met de angelsound hartje geluisterd, blijft mooi om te horen
@adje, hier ook veel migraine in de zwangerschap 😕 Had ik bij de eerste ook veel last van, hele kraamweek ook ziek van geweest. Echt een hormonending. Echt balen!!!
Ik ben opnieuw gaan shoppen . -60 procent in de fr. & ginger. En de vrouw van de winkel wil de winkel een week voor mn uitgerekende datum een half uurtje vroeger opendoen zodat ik al met korting kan shoppen op mn gemak als ik haar op voorhand een belletje geef. Ik vond dat zoooo lief! Ik denk niet dat ik het zal doen want als hoogzwangere zal ik daar wrs wel geen zin in hebben of niet meer aan denken. Maar ik vind het wel lief! En nu moet ik dringend stoppen met shoppen @ prinsesje: wat een goed nieuws he! Ik blijf het bijzonder vinden, 2 kleine ukjes in 1 buik @ mahna: hoe was het?
Het kindje van mijn ex collega moest minimaal een maand in het ziekenhuis blijven. Hij is inmiddels weer thuis. Ook wil ik voorkomen dat het ook bij mij gebeurt. Ik hoop dat het snel dinsdag is. Dan zie ik de vk weer.
Ik heb de laatste tijd echt vreselijke dorst, ik drink volgens mij liters water elke dag. Iemand anders daar ook last van? Vooral snachts heel irritant, want ik moet dus ook heel vaak plassen Is dit een meer voorkomend zwangerschapskwaaltje? Kan het mij niet herinneren van mijn vorige zwangerschap ...
Dat kan een teken zijn van zwangerschapsdiabetes. En het was dus net op het nieuws dat van de vit d. Daarom doen waarschijnlijk niet alle vlos hieraan mee
Ik word snachts ook wakker om te drinken. Maar vind het water op de badkamer ook veel lekkerder.. mijn zusje uigerekend in februari drinkt snachts ook veel..