zo het lijkt er op dat ik er weer ben. De afgelopen weken voelde ik me zo ontzettend slecht. Niet fit moe en gewoon compleet niet lekker in mijn fel. Nu kreeg ik vorige week pijn bij het plassen dus urine naar de huisarts en bingo blaasontsteking. Dat kon er ook nog wel bij. Ik heb antibiotica gekregen donderdag. Dat begon vrijdagavond te werken en ik ben weer fit. T lijkt er op dat ik wel een week of 6 met een blaasontsteking of een andere ontsteking heb rond gelopen. Begin nu eindelijk weer op te krabbelen. Morgen weer naar de internist en gyn.
Bah wat vervelend een blaasontsteking, hoop dat je er geen last meer van gaat krijgen na de kuur. Succes morgen.
Fijn dat je je langzaamaan weer wat beter voelt Surprise! Blaasontsteking is ook echt ontzettend pijnlijk en vervelend Kan iemand voor mij mijn afspraken veranderen? Op 9 februari heb ik geen structurele echo, maar nog wel afspraak met gyn om 15.00. De structurele echo heb ik nu op 2 februari om 13.45. Zo kan mijn man ook bij de echo zijn Wel zo fijn en leuk. Sinds zaterdag heb ik ineens heel erge pijn in mijn bovenbenen, het lijkt heel erg op spierpijn, alleen heb ik niks gedaan waar dat door zou kunnen komen, heel vaag. Hoop maar dat het snel weer weg is! Verder heb ik gister bij de Etos de zwanger box opgehaald, leuk!
Mahna Mahna @ wat heb je veel meegemaakt, niet zo gek dat je zorgen maakt, maar als het niet goed zou zijn, zullen ze wel meer onderzoeken doen. Ben heel nieuwsgierig wat het geslacht is, en dat je het zolang voor je kunt houden. Ik heb 10 feb de 20 weken echo en 12 feb gaan we het onthullen, langer lukt het niet om me mond te houden Bloeduitslagen waren helemaal goed, moet alleen door bepaalde medicijnen 2 dagen na de bevalling blijven in het ziekenhuis, ze willen de baby extra in de gaten houden dan. Babyshower was groot succes is echt een verassing gebleven tot het laatst dus totaal verrast en in tranen en nu aftellen naar 28 feb. Surprise@ wat vervelend een blaasontsteking gelukkig voel je weer wat beter. Ben echt jaloers dat de meeste de baby al voelen, ik voel nog echt niks, kan niet wachten tot ik het voel. Buik is wel veel gegroeid is nu echt goed zichtbaar zelfs in me wijde truitjes.
Ik had een vraagje misschien weten jullie dat. Ik wil borstvoeding gaan geven, maar als dat niet lukt om wat voor reden dan ook ga ik over op de fles, nou zit de hele tijd af te vragen of ik dan al flesjes in huis moet hebben voor het geval dat of pas wanneer het echt niet lukt. Enzo ja hoe weet ik dan welke er zijn er zoveel verschillende
Mahna wat fijn om te lezen dat je echo goed was en dat jullie het geslacht weten! Surprise wat vervelend een blaasontsteking... Ik dacht het ook te hebben maar m'n urine is helemaal schoon! Diana, ik geef sowieso fv. Maar omdat jij wil starten met bv zou ik geen flesjes halen. In de babyboxen zit een aventflesje, die zou je kunnen proberen. Flesjes zijn zo gehaald en anders besteld via bijv bol.com en dan de volgende dag in huis.
Ik zou wel flesjes halen, stel dat je op een zondag zit en je moet heel ergens anders heen en je baby heeft honger lijkt het mij heel zwaar. Ik heb borstvoeding gegeven, twee keer anderhalf jaar en twee keer tien maanden, maar had ze wel in huis met proefzakjes van nutrilon. En met 4 of 6 maanden kan je de flesjes gebruiken voor sap oid. Vroeg of laat zijn ze erg handig.
IK heb bij beide het flesje uit een van de boxen op reserve gehad. Het hoeft namelijk niet te betekenen dat de baby met alle flesjes overweg kan. Zoon had voorkeur voor difrax en dochter kon door de bv niet uit een gewone speen drinken die zoog ze vacuum omdat ze dat bij de borst ook deed. Daar gebruikten we de meleda calma voor toen ik weer ging werken. zou dus geen flesje kopen maar voor nood het flesje uit de box bewaren.
Hier weigerde ze dus avent en difrax en gingen de dr Brown flessen goed. Dus tja, ik zou niet vanalles gaan kopen...
Vaak heeft kraamzorg ook verschillende flessen bij zich (was bij mij zo). We hadden Avent fles maar dat ging veel te snel voor zoontje. Via kraamzorg dr. Brown en Difrax geprobeerd. Laatste bleek het beste. Zij had ze in de auto liggen (natuurlijk gesteriliseerd) om te proberen. En dan volgende dag bij drogist gaan kopen. Ik heb heel erg last van mijn onderrug sinds gisteren. Misselijk erbij en beetje verhoging en hoesten. Als ik hoest verlies ik vaker beetje urine... Bah! Bekkenbodem? Nog tips?? Urine is goed.
Flesjes: ik dacht ook dat avent in een doos zit. Was zelf van plan difrax bij te kopen, anders als sapflesje later. Mijn kraamzorg had ze in elk geval niet. Of kijk anders welke op je kolf passen, ook handig.
Kon het niet laten......dit pakje besteld. Moest nog snel zijn ook, vandaag uitgekomen en de meeste maatjes waren al weg.
Ha meiden, Even snel een ego berichtje van mij. Ik lees wel regelmatig mee maar heb het zo druk dat ik mezelf geen tijd gun te reageren. Vandaag ben ik jarig dus even een dagje wat rustiger aan doen. Wel hebben we veel bereikt de afgelopen weken gelukkig. 3 kinderen besloten even een groeispurt te nemen en ik kon dus kleding wisselen. We hebben op zolder een kleine Primark aan kleding liggen maar dat is dus heel erg veel sorteren en wassen en strijken geweest. Verder heel druk met werk. Oudste was afgelopen 14e jarig. We zijn druk bezig met de klussen in huis af te maken voordat het kleine dametje er straks is. 17 februari komen ze eindelijk de overloop stofferen. Laatste stukje moet mijn man nog even schilderen en nieuwe dorpels plaatsen en dan kunnen ze aan de slag. Langzaamaan kunnen we echt klussen gaan afstrepen van onze to do list! Verder liggen we flink in conclaaf met de oude orthodontist van de oudste. Dit slurpt de tijd weg. Volgende week heb ik een rechtzaak tegen mijn wat ik vind nog steeds werkgever alleen zij denken daar anders over 😕 Oudste 2 hebben flink veel huiswerk met de daarbijkomende overhoringen en met de een na jongste zijn we druk met haar spreekbeurt oefenen. De dagen zijn met grote regelmaat dus veel te kort. Verder hebben we op wat kleine dingetjes na alles compleet voor inimini. Nog een hele mooie geweven draagdoek aangeschaft bij een webshop die er mee stopt en daardoor 20% korting gaf. Ik had al een rekbare doek maar een geweven doek lijkt me een stuk prettiger in de zomer. Deze heb ik aangeschaft: http://littlefrog.pl/eng_pl_Woven-wrap-Little-Frog-Bixbite-XXS-2-6-m--2740_2.jpg Ook hebben we een naam gekozen en gister hebben we een proefdruk besteld van het geboortekaartje wat we hebben uitgekozen. Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad en zover er nu bekeken kan worden is onze kleine meid helemaal gezond! Ze trapt er lekker op los daarbinnen. Meiden ik hoop snel weer op jullie verhalen te kunnen reageren.
@ maruonmamam, mooi hoor! Ik zou ook niet zomaar alle flesjes inslaan. Het advies was hier de flesjes die het meeste op de borst lijken. Wij hebben dus standaard de avent flesjes en gelukkig voor ons is dat nooit een probleem geweest. Later hadden we ook andere flesjes, toen maakte het helemaal niks uit zelf uit rietjes drinken kunnen ze al heel vroeg.
@diana285, waarschijnlijk zit er wel ergens in een van de dozen een flesje, zo niet dan zou ik zelf het avent flesje aanraden. Dat vind ik zelf een heel fijn flesje (de natural, niet de classic). Maar meer dan 1 zou ik ook echt niet in huis halen, dat kan altijd nog. Echt nodig is het niet eens, zelf haal ik ook geen flesvoeding in huis, vind dat dat altijd nog kan en ga er gewoon van uit dat het met de bv gewoon weer goed komt @Pean, gefeliciteerd! Leuke verjaardag gehad? Ben echt een beetje jaloers op iedereen die al weet of het een jongetje of meisje is !! hahaha kan bijna niet wachten om het ook te weten Nog een weekje geduld .... Ow en mijn buik begint ook echt te groeien! Je kunt het nu goed zien, al vind ik het zelf lijken alsof ik ineens gewoon een dikke buik heb. Qua gewicht gaat het ook weer de goede kant op, nog maar iets onder startgewicht.
Dank jullie wel allemaal, ik zorg dat ik 1 flesje in huis heb voor nood. Pean@ Gefeliciteerd met je verjaardag en nog gefeliciteerd met je dochter. Wat fijn dat de 20 weken echo helemaal goed is
Oeps, had voor mezelf jillz gekocht omdat ik die uit het Etos pakket lekker vond. Net een flesje op zie ik later dat het gewoon 5% is! Ik dacht dus dat het alcoholvrij was? Dus gauw twee grote glazen water er achteraan gedronken, hoop dat het geen kwaad kan.......