16 t/m 30 juni 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Adje, 10 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Erg leuke site! Vooral de posters met naam...

2. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Vandaag de 20 weken echo gehad meneertje is goed gekeurd. Mijn placenta ligt links voor. Dus de plopjes die ik rechts voel zijn van de kleine frummel.

Las over de babydozen. Ik heb die van babydump, prenatal en kruidvat alleen die vond ik tegen vallen bijtring, babyzeep en luiers. Moet die van etos nog ophalen.

Hoe is het bij de rest gegaan met de echo's?

Zag ook mooie kleuren voorbij komen. Hier is de kamer behangen. Alleen nog paar planken ophangen en gordijnen en dan is het wachten tot de kamer word geleverd.

Zaterdag word de 8 delige badset geleverd die ik gister voor mijn verjaardag heb gekregen van mijn oma.

En echt een super leuke verrassing van mn moeder

Bijgevoegde bestanden:

3. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marisje super leuk kadootje en nog gefeliciteerd natuurlijk! En vooral gefeliciteerd met je echo!!

4. MiniMe89

MiniMe89 Lid

28 feb 2015
    58
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    We hebben vanavond de 20 weken echo gehad en wat is dat fantastisch! ! Het is op en top een klein mannetje en alles ziet er perfect uit ! Hij weegt nu 326 gram !! Trotse papa en mama hier !! 💙😍👍

5. Prinsesje2014

Prinsesje2014 Actief lid

12 dec 2013
    411
    1
    18
    Fijn weer de mooie echo's!!!

6. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Ik doe mijn 20 weken dansje!

wel een beetje zenuwachtig voor morgen. Tel de uren af tot de guo

7. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.272
    25.745
    113
    Fijn, Marisje en Minime, dat jullie een mooie echo hadden!

Wat een leuk cadeautje, Marisje! Heel cute!

Surprise, succes alvast voor morgen!

8. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook de KV doos opgehaald, kreeg gisteren een mail 'gefeliciteerd je gaat bijna bevallen!'. Ehhhh doe nog maar even niet, ik ben nog niet eens op de helft!
    Vond het ook een beetje stom, ik moest zelf uit de winkel een bijtring, schuimbad en luiers pakken. Maar goed toch leuk dat je het krijgt, kan ik gelijk KV huismerk proberen. De tas is ook handig, ik heb altijd wel zo'n tas in mijn fietstas zeker nu je geen plastic tasjes meer krijgt. Maar had toch wel wat meer verwacht, nog geen foldertjes of iets?

9. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een van die posters hebben we als basis voor het geboortekaartje ;) en laten we ook groot uitprinten met de naam. Ik heb gisteren vast een mooie lijst voor eromheen gekocht zodat hij gelijk opgehangen kan worden als de beeb er is!

10. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Ik heb ook net die van kruidvat opgehaald, inderdaad beetje vreemd dat je zelf alles moet gaan pakken. Maar ik vind het juist een fantastisch pakket :) ! Geen foldertjes, reclame papiertjes, etc. Gewoon handige bruikbare spullen. Al die reclame hoeft voor mij niet zo ....

Over iets meer dan een uurtje 20-weken echo!!

11. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles perfect in orde met ons meisje! (Thank god ze is nog steeds een meisje :D. Anders stond ik daar met mn roze maxi cosi, hopen meisjeskleertjes en andere spulletjes :p )
    En ze weegt 334 gram!

12. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    gefeliciteerd met de mooie echo's en succes voor diegene die nog gaan vandaag

13. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb haar 1ste pakje gekocht!
    verder nog 12 rompertjes, 1zomerslaapzak, 1 kleedje en 1 broekje gekocht voor 36 euro samen! (Was -70 % ). Dit mintgroene pakje niet meegerekend. Was nieuwe collectie.

Bijgevoegde bestanden:

14. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd ellamanou!

Succes goldsword en anderen die gaan vandaag!

15. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Hier net dikke stress. Morgen naar het umcg. Dat is van af hier goed een klein uur rijden. Met parkeren enz zijn we een dik uur bezig voor we op de goede afdeling zijn. We moeten om 10.30 er zijn maar omdat ik ook nog pasje enz moet maken wil ik dus uiterlijk om 09.00 weg vanaf mijn schoonouders huis. Dus goed half 9 hier weg. Nu ben ik alles aan het bij elkaar zoeken want morgen is natuurlijk een drukkte van belang met kinderen gereed maken voor school en dagje opa en oma. Mezelf aankleden en in de verf zetten enz enz

Dus paspoort zorgpas. Shit waar is die zorgpas. Hele huis over de kop nergens te vinden. Dan zorgpolis maar. Shit waar is die zorgpolis. ALles over de kop maar nee ook niet te vinden. Ik al helemaal in paniek. Ik in de stress de zorgverzekering bellen blijkt dat ik mee doe aan een proef om de polissen enz digitaal te versturen ipv via de post. Nu gedownload en gelukkig alles bij elkaar. pfff wat ben ik blij dat ik niet vanavond of morgenochtend de boel nog bij elkaar moest zoeken

16. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Jaaaaa hier ook alles goed :) Heerlijk genoten van ons poppetje!

17. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.272
    25.745
    113
    Yeah, fijn Ellamalou en Goldsword!

Wat een gedoe, Surprise! Pfff morgen heb je die stress iig al gehad ;)

18. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeie echo's!!!!!!! gefeliciteerd

Surprise idd wat een stress! Gelukkig goedgekomen.

Alle dames die nog moeten heel veel succes!!

Hier het pakje dat ik na onze 20 wkn heb gekocht.

Bijgevoegde bestanden:

19. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    Hier een fantastische echo gehad! Ons mannetje doet het super! Hij is 305gr. De oorzaak van de bloeding is niet gevonden, wel een kneuzing in mn buik (restant van het bloedverlies), maar dit is niet erg. Ben echt blij en dankbaar dat alles goed mag zijn! Andere meiden ook gefeliciteerd! :D en succes morgen suprise!

20. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Wow...dit is een leuk pakje! Waar heb je dit gekocht, ben hier erg nieuwsgierig naar....echt tof!

Deel Deze Pagina