16 t/m 30 juni 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Adje, 10 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Ik lees ook een aantal verhalen over miskramen. ..? Wat lijkt me dit zwaar zeg! Ik hoop dat we allemaal plakbeebs hebben. Ik duim voor iedereen mee!

2. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    3muisjes wat leuk om je man zo te verassen. En nog gefeliciteerd met je kindjes!

3. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Wat leuk om je man zo te verrassen. Hier gematigd blij. Tis nog een beetje eerst zien dan geloven. Zal blij zijn als ik maandag in eerste instantie een goede uitslag van de bloedtest heb

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hoi dames,
    Ik kom ook meekletsen. Dinsdag wordt ik 33 jaar dus dit was een super kado natuurlijk. We hebben al een zoon van bijna 2,5. We zijn 1 jr bezig geweest. Op 9 okt gestopt met de pil en 10 okt jaar later eenpositieve test. We hadden deze ronde al opgegeven doordat ik wat bloedverlies had maar zette niet door. Sensitest bleef wit bij mij en gisteren toch een cb plus test gedaan en die was duidelijk positief. Heel spannend dus en nog vrij onwerkelijk. Uitgerekende datum is 17 juni. Wil iemand mij op de lijst zetten? Want via mijn mobiele dat lastig.
    Duim dat we allemaal een goede zwangerschap mogen hebben.

5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.739
    113
    Gezellig, Marlau! Wat naar dat je een miskraam hebt gehad! Wel heel fijn dat je nu weer zwanger bent. Gefeliciteerd!!!

3muisjes, zo leuk dat je je man toch nog kon verrassen. En ook wel grappig dat je vriendin het gewoon aan je zag! Je zal toch wel gestraald hebben ;)

Surprise, spannende dag morgen voor jou, met het bloedprikken. Krijg je meteen de uitslag?

Ik heb eergisteren en gisteren af en toe wat venijnige steekjes gehad (alleen links) Waren weer nieuw soort steekje, dus werd ik eerst een beetje zenuwachtig van. Maar het is ook steeds weer weg en ik ga er maar gewoon van uit dat het erbij hoort.
    Vanmorgen nog een test gedaan en hij was mooi opgelopen. Nou wil ik dinsdag nog een test op op nod en dan stop ik ermee. Anders levert het stress op. Dat is nou eenmaal het nadeel van vroeg testen, maar ik ben toch blij dat ik het al weet :D
    Ook ben ik toch echt wel misselijk... De hele dag. Had ik bij mij andere zwangerschappen ook, maar pas met 6 wkn ofzo, en duurde tot zeker 19 wkn. Dus ik zei al tegen mijn man: Het gaat de komende tijd beetje pittig worden ;)
    Gisteren naar Najib Amhali geweest, en laat zijn show nou net gaan over hoe hij en zijn vrouw hun eerste kindje kregen. 'Zijn er nog zwangere vrouwen in de zaal?'hihi

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.739
    113
    Welkom en gefeliciteerd, Nicci!

7. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.739
    113
    ♥ 16 t/m 30 juni 2016 ♥

16 juni

17 juni
    PeAN, 32 jaar, 5e kindje (5e zwangerschap maar 4e eigen kindje)
    Marlau,
    Nicci, 33 jaar, 2e kindje

18 juni
    Rijn, 24 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap)

19 juni
    Lays, 28 jaar, 1e kindje
    Surprise, 36 jaar, 3e kindje

20 juni
    3muisjes, 32 jaar, 5e kindje (4e zwangerschap)
    Adje, 39 jaar, 4e kindje (3e zwangerschap)

21 juni

22 juni

23 juni

24 juni

25 juni

26 juni

27 juni

28 juni

29 juni

30 juni

8. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.739
    113
    Nicci, Marlau en Surprise, ik heb jullie toegevoegd.
    Surprise mijn nod is op di en uitgerekende datum 20 juni, dus ik dacht ik zet je maar even op 19 juni... Kunnen we later wel aanpassen evt. Toch? Ik heb nog niet eerder op een bevallingslijst gestaan, dus misschien werkt dat anders :)
    Marlau, wil je nog even doorgeven hoe oud je bent en hoeveelste kindje je verwacht?

9. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mag ik op 20 juni?
    Tbtje,23jaar,2e kindje (3ezwangerschap)

Hoi dames, datum kan natuurlijk nog veranderen maar zet mezelf even op de 20ste. Spannende periode, hopelijk gaat het van de eerste keer nou eens goed dat maakt nu alles dubbel zo spannend! Dacht altijd dat de eerste keer spannendste was maar het wordt alleen maar spannender:)
    Iedereen een fijne zwangerschAp toegewenst:)

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Bloedprikken is in de ochtend en dan krijg ik in de avond bericht van de vk. Dat is wel lekker en dan donderdag vrijdag nogmaals en dan kunnen ze zien of het op loopt of zoals vorige maand dus stagneert en daarna terug loopt

11. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Wat spannend surprise! Wel fijn dat je dezelfde dag nog uitslag krijgt. Hopelijk loopt het mooi op bij je ;)

@rijn: bedankt voor je felicitaties het was een drukke maar gezellige dag :)

@Adje: ja ik zal wel gestraald hebben hahaha. Want aan mijn buik zal ze het niet hebben gezien hahaha. Had het gevoel dat ik de hele dag rond liep met een Smile van oor tot oor haha.

Ik vind het ook wel erg spannend hoor omdat ik vroeg getest heb. Hoop gewoon dat alles goed blijft gaan en we het 1ste trimester snel voorbij zijn. Vanmorgen nog een test gedaan omdat ik vind dat ze op moeten haha. Hij was wel iets duidelijker maar een knaltest is het niet... voor morgen heb ik er nog 1 en dan is mijn nod. Hopelijk dan een iets duidelijkere streep.

Symptomen zoals misselijk heb ik (nog) niet. Maar dat heb ik bij de andere zwangerschappen ook niet gehad. Wel rommelig gevoel in mijn buik en hij voelt wat zwaar aan. Lage rugpijn blijft ook en veel hoofdpijn...

Vanmorgen wel gegeten maar had geen honger en de koffie smaakte niet. Maar overstappen op thee haha.

Verder voel ik me dus wel echt zwanger, maar denk dat ik dinsdag/woensdag helemaal blij ga zijn als mijn menstruatie uit blijft :) :) :)

Hoe reageren jullie partners trouwens? Mijn man vind het toch wel spannend merk ik. Hij vraagt steeds Hoe ik me voel en vind het maar onzin dat ik er nog niet 100% achter kan staan omdat mijn nod nog niet geweest is. Zwanger is zwanger toch? Zegt hij hahaha

12. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Hier manlief net als ik gematigd positief al hebben we deze keer wel beide het gevoel dat het goed zit. Bij de vorige keer wisten we beide al dat het niet goed was

13. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    #33 rijn, 11 okt 2015
    Laatst bewerkt: 11 okt 2015
    Pff hebben jullie ook zoon last van het niet kunnen concentreren? Ik probeer een boek te lezen. Normaal lees ik wel een boek per zondag, maar kzit nog steeds op blz 24:D

14. lays

lays Lid

10 apr 2014
    46
    6
    8
    Vrouw
    @rijn daar heb ook ook last van, moeilijk kunnen concentreren of dingen onthouden. Nu ook zit achter de laptop om te kunnen reageren, maar geen idee wat ik moet reageren :).

@3muisjes wat een leuk idee om jou man het zo te vertellen

Weet niet meer wie het vroeg mij man reageerde erg blij, maar door de vorige zwangerschap wat eindigde in een mk is het wel moeilijk om echt te kunnen geloven dat het goed gaat. Toch die onzekerheid.

Verder gaat hier zijn gangetje op dit moment nog weinig klachten.

15. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Die vergeetachtigheid is bij mij nu ook al weer terug aan het komen!

Maar ik heb vooral last van zomaar ineens niet meer op woorden komen! En dan de simpelste woorden, ik ben het gewoon kwijt, krijg spontane black outs!

Net in de weg naar de winkel zei ik tegen mijn man, hier moeten we straks rechts en dan..... EUHHHHHHH Ik wist het echt even niet meer hahaha

Verder wel een rommelig ongesteldheids gevoel in mijn maag. Ben zo bang dat de ongesteldheid morgen toch ineens gaat komen... :(

Ook omdat mijn test van vanmorgen niet echt veel duidelijker was dan de dag ervoor....

Hebben jullie dat gevoel ook?

16. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    3muisjes hcg verdubbeld om de 48 a 72 uur dus kunnen de testen van gisteren en vandaag na genoeg gelijk zijn. Dit is ook de reden waarom ik maandag en donderdag/vrijdag bloed moet prikken zodat ze een goed beeld krijgen van het oplopen.

Concentreren heb ik altijd last van werk met ouderen met dementie en roep altijd heel hard "waar je mee omgaat wordt je mee besmet :) " Wat voor werk doen jullie? ik ben verzorgende IG

Waar ik wel heel veel last van heb is een heel kort lontje. Ben lekker hormonaal. Dat was voor manlief een reden om te zeggen gooi er maar eens een test tegen aan. Die wist het nog van de vorige keren dat ik dan nogal explosief kan zijn terwijl ik dat normaal niet ben.

Hoe lang zijn jullie al bezig met het zwanger worden? Dit is onze 2e ronde. 1e ronde mk en nu weer gelijk raak. Bij dochter 6 maanden 2mk's en toen kwam dochter en bij zoon ook 2x een mk en toen kwam zoon. Zoon zijn we wel langer bezig geweest maar dat was met ex man

17. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier ook een vrij kort lontje maar vorige keer juist totaal niet. Verder een wat trekkerig gevoel in de liezen maar verder niets bijzonders.
    Ik werk in een buurtteam. Vergelijkbaar met maatschappelijk werker (een van de veranderingen in de zorg). Ik werk 36 uur
    Hier wel even bezig geweest om zwanger te raken. 9 okt 2014 gestopt met de pil en 10 okt 2015 eerste positieve test. Het was de 10e ronde (lange cyclussen). Van mijn zoon was is de 5e ronde zwanger. Moet wel zeggen dat deze keer een aantal rondes niet goed benut zijn door ziek zijn van kind, man of ik zelf.

18. Loes221983

Loes221983 Actief lid

1 aug 2015
    213
    0
    16
    Hey Dames

Allereerst allemaal gefeliciteerd met de positieve testen!

Mag ik mij ook bijvoegen? Gister heb ik dik positief getest 35dgn na mijn miskraam :) we zijn zo blij maar ook erg angstig of het deze keer wel goed mag blijven gaan.
    (Op 22 september negatief getest om zo te weten of "oude" HCG uit mijn lichaam was, dus het is sowieso "nieuwe" HCG)

Ik ben Loes 31 jaar en we hebben al een zoon van bijna 5. Na wat reken werk denk ik dat mijn uitgerekende datum 18 juni is maar ivm de miskraam zou het zomaar eerder of later kunnen zijn.

19. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    @surprise: Wat spannend zeg! meteen na je mk weer zwanger! Wat een geluk! Maar snap wel dat je het spannend vind. Hoeveel weken was je zwanger? Bij je zoon en dochter ook miskramen zag ik, lijkt me echt zo naar :(

Ik werk thuis als gastouder en heb op dit moment 9 kindjes + mijn eigen 3 kids :) Een gezellige drukte hier dus. Betekend wel dat ik de ouders moet teleurstellen omdat de opvang straks 3 a 4 maand gesloten zal zijn. Ik zie nu al op tegen het vertellen

@Nicci: Jeetje wat zijn jullie lang bezig geweest zeg! Een jaar lang... :( Gelukkig nog geen medische molen in hoeven gaan?

Korte lontje heb ik ook erg last van.... Kan snel boos of gefrustreerd worden om niks haha

@Loes:Jij ook meteen 1ste ronde zwanger na mk. Spannend hoor! hopenlijk blijven de baby's goed plakken deze zwangerschap!

@Loes: Jij ook al een mk gehad...? :( Heel veel sterkte de eerste weken!

Hier zat ik in ronde 3. 6-8 mirena spiraal verwjderd en meteen 4 dagen later eisprong gehad en benut. Helaas niet zwanger. Erna begonnen met rekenen voor een volledige cyclus. Heb dat dus neergezet als 1ste ronde omdat deze compleet was zeg maar ;)
    Weer niet zwanger, wel positieve ovu testen. 2de ronde idem.
    In totaal dus ruim 2 maand verder en 3 eisprongen gehad en benut.

Het is wel heel toevallig, want bij alle 3 mijn kinderen ben ik zwanger geraakt in de 3de ronde! Toevallig zeg!

20. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Welkom Loes.
    Gefeliciteerd met de nieuwe streep. Wij zitten hier ook met de spanning van een mk vorige maand ken het gevoel. Hoop op een plakbeeb voor jullie!

Deel Deze Pagina