Hoi!!! Ik kom jullie ook vergezelschappen! Heb net vrijdag/zaterdag positief getest (kostte me 6!!tests haha) en als het goed is ben ik 22 of 23 juni uitgerekend. Het is mn tweede en het heeft deze keer meer dan 2 jaar geduurd, en ik stond net op het punt serieuzer medisch het traject in te gaan. Dus helemaal blij!!! groetjes mama van manoa
♡♡ ZWANGER ♡♡ 16 juni🎈 17 juni🎈 PeAn, 32 jaar, 5e kindje (5e zwangerschap maar 4e eigen kindje) Marlau, 30 jaar, 2de kindje Nicci, 33 jaar, 2e kindje Luna3, 27 jaar 1e kindje 18 juni🎈 Rijn, 24 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Loes, 31 jaar, 2e kindje Karin1983, 32 jaar, 2e kindje 19 juni🎈 Lays, 28 jaar, 1e kindje Surprise, 36 jaar, 3e kindje oktober91, 23 jaar, 2e kindje Melanie2014, 26 jaar, 2e kindje 20 juni🎈 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje (4e zwangerschap) Adje, 39 jaar, 4e kindje (3e zwangerschap) tbtje, 23 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) Marisha, 35 jaar, 3e kindje (3e zwangerschap) 21 juni🎈 Disneymama, 26 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 22 juni🎈 Marisje89, 26 jaar, 1e kindje Fluss1984, 31 jaar, 1e kindje Cheshire, 1e kindje Kleinemuis80 2e kindje 23 juni🎈 Thea23, 30 jaar, 4e kindje Ellamalou, 31 jaar, 1e kindje BeertjeS, 2e kindje (3e zwangerschap) 24 juni🎈 25 juni🎈 LiLaa, 27 jaar, 3e kindje 26 juni🎈 Florenthe, 3e kindje 27 juni🎈 28 juni🎈 29 juni🎈 30 juni🎈 Afspraken & Echo's: 22 oktober Marlau intake + eerste echo vk 27 oktober Marisje89 intake + eerste echo vk 29 oktober Marisha echo 2 november Luna3 echo 3 november rijn intake + eerste echo vk 3 november Surprise intake + echo 4 november 3muisjes Intake + eerste echo vk 5 november Kleinemuis echo 9 november Melanie2014 echo 10 november Karin1983 intake + eerste echo vk 10 november tbtje intake en echo gyn 11 november Adje intake + echo gyn 16 november Ellamalou eerste echo 16 november PeAn echo (19.30 uur) 19 november PeAn intake (13.30 uur) __________________
♡♡ ZWANGER ♡♡ 16 juni🎈 17 juni🎈 PeAn, 32 jaar, 5e kindje (5e zwangerschap maar 4e eigen kindje) Marlau, 30 jaar, 2de kindje Nicci, 33 jaar, 2e kindje Luna3, 27 jaar 1e kindje 18 juni🎈 Rijn, 24 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Loes, 31 jaar, 2e kindje Karin1983, 32 jaar, 2e kindje 19 juni🎈 Lays, 28 jaar, 1e kindje Surprise, 36 jaar, 3e kindje oktober91, 23 jaar, 2e kindje Melanie2014, 26 jaar, 2e kindje 20 juni🎈 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje (4e zwangerschap) Adje, 39 jaar, 4e kindje (3e zwangerschap) tbtje, 23 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) Marisha, 35 jaar, 3e kindje (3e zwangerschap) 21 juni🎈 Disneymama, 26 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 22 juni🎈 Marisje89, 26 jaar, 1e kindje Fluss1984, 31 jaar, 1e kindje Cheshire, 1e kindje Kleinemuis80 2e kindje 23 juni🎈 Thea23, 30 jaar, 4e kindje Ellamalou, 31 jaar, 1e kindje BeertjeS, 2e kindje (3e zwangerschap) 24 juni🎈 25 juni🎈 LiLaa, 27 jaar, 3e kindje 26 juni🎈 Florenthe, 3e kindje 27 juni🎈 28 juni🎈 29 juni🎈 30 juni🎈 Afspraken & Echo's: 22 oktober Marlau intake + eerste echo vk 27 oktober Marisje89 intake + eerste echo vk 29 oktober Marisha echo 2 november Luna3 echo 3 november rijn intake + eerste echo vk 3 november Surprise intake + echo 4 november 3muisjes Intake + eerste echo vk 5 november Kleinemuis echo 5 november Loes221983 echo 9 november Melanie2014 echo 10 november Karin1983 intake + eerste echo vk 10 november tbtje intake en echo gyn 10 november Loes221983 intake vk 11 november Adje intake + echo gyn 16 november Ellamalou eerste echo 16 november PeAn echo (19.30 uur) 19 november PeAn intake (13.30 uur)
Goedemorgen allemaal! Allemaal een goed weekend gehad? Ik wel, al merk ik dat ik zo veel moeite heb mijn mond nog even dicht te houden! Had gister een etentje bij oma, ze had een levensboek geschreven en gingen dus met de hele familie eten. Echter hebben al mijn nichtjes ook kinderen, de middelste drie schelen samen met mijn zoon nog geen half jaar, en ze zaten al druk te speculeren om dit bij de tweede lichting ook te doen.. Moest zo hard mijn mond dichthouden om niet te zeggen dat ze dan maar heel snel aan de gang moeten haha. Nu al weer in de bus richting het werk, en wat ben ik misselijk vind het al niet meer leuk.. Maar het is voor een goed doel denk ik dan maar! Gisteren hebben we de namen doorgesproken die we eerder bedacht hebben en we zijn er helemaal uit, tenzij het een tweeling van jongens wordt, dan moeten we nog een naam erbij hihi. Zijn jullie ook al met namen bezig? Fijne dag vandaag!
Goedemorgen! Wat leuk om alles mee te lezen! Ik heb niet veel tijd gehad om te reageren dit weekend. Was even te druk. Ouders reageerden zoals verwacht niet heel erg positief Dit komt natuurlijk ook door de situatie van onze oudste zoon die ik eerder beschreef. Uiteindelijk na een uur gepraat te hebben werden we toch gefeliciteerd en waren ze er wel blij mee. Het tijdstip had gunstiger gekund en daar zijn we het mee eens maar het is zo als het is en ondanks dat zijn we er wel heel blij mee en is dit kindje ook meer dan welkom! Ik voel me redelijk. Kan alleen niet veel eten want dan word ik misselijk. Ik heb ook geen honger gevoel.... Probeer wel voldoende te eten al is het een stuk minder dan normaal. Hier ook al druk bezig met Namen. Ik vind Novaly erg mooi! vl moet er even aan wennen en heeft liever Janyce of Yalena. Voor een jongen vind ik Jaxx erg stoer of Caylen. Vl vind Riley of Mexx erg leuk haha. Jaxx & Mexx hebben helaas geen Y erin., maar vind ze wel heel stoer! Dat er een Y in voorkomt willen we sowieso net als mijn andere 3 kinderen. Ook hebben ze allemaal 6 letters maar dit is niet echt een must. Ben benieuwd naar jullie Namen!
Goedemorgen allemaal! Alle nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd! Disneymama wat een leuk dat je oma dat gemaakt heeft! Sowieso dat je nog een oma hebt. Die van mij zijn helaas al lange tijd overleden, maar dat is ook niet zo vreemd gezien mijn oma mijn moeder op haar 40e kreeg en mijn moeder mij op haar 32e. Lastig om dan je mond te houden! Wat jammer dat ze minder positief reageerden als je gehoopt had 3muisjes. Ze hadden het waarschijnlijk ook helemaal niet verwacht nu. Wel fijn dat jullie alles uitgepraat hebben. En nu lekker van gaan genieten! Hier verwachten mijn ouders het wel gezien ik pas een miskraam heb gehad. Ze vonden het wel snel en mijn moeder vroeg zelfs of het wel gepland was Wij zijn nog helemaal niet bezig geweest met namen. Ik denk dat dat ook pas komt nadat we de geslachtsbepaling hebben gehad. Het is nu nog zo abstract. Mijn man heeft dochters naam bedacht. Hij vond dat al heel lang een mooie naam, ik vond het altijd wel een oké naam. Maar toen ik zwanger van haar was vond ik het zo goed bij haar passen. Ik had heel lang Emily in mijn hoofd, maar ik had gewoon geen Emily in mijn buik. Nu wil ik denk ik ook wel ietsje verder zwanger zijn en de baby voelen om te voelen of het de goede naam is.
Goedenorgen weer! Wat een mooie namen al. Ik wil hier echt wachten met namen tot we eerst een hartje hebben zie kloppen. Ben zo benieuwd hoe dat eruit ziet. Vanochtend toch de cb test gedaan Het besef begint nu een klein beetje te komen... gewoon weer zwanger!! Vanochtend een heerlijk ochtendje vrij. Beetje rommelen in huis. Laten jullie je koffie al echt staan? Of drinken jullie nog wel een bakkie? Vorige zwangerschap smaakte het me echt niet meer, maar heb ik nu nog geen last van. Maar ik hou het wel bij maar 1 kopje.
Mooie testen hoor! Fijn dat je een beetje vertrouwen krijgt! En een 3+ is echt super! Ik drink nog koffie. Thuis vaak cafeïne vrij maar buitenshuis drinkt ik ook gewone koffie hoor. Wel max twee bakjes.
Goedemorgen, Ik zit nog steeds aan de koffie.. Alleen veel minder.. Ben er wel achter wanneer ik misselijk word en draaierig. Vorige keer was dat met de was. En gisteren was dat na het douchen. We zullen zien hier we vandaag de dag doorkomen. Vandaag Primark en beddenzaak. Besef is er nog steeds niet. Wel beetje van alles wat.. Maar ik ben zo bang dat ik mij blij ga maken en dan zo hevig teleurgesteld word.. Ja soort zelfbescherming. Namen ga ik niks van bekend maken.. Houden we lekker geheim..
Goedemorgen, Koffie dronk ik al minimaal en nu helemaal amper. Eigenlijk alleen op dinsdag als ik bij mijn poetshuis ben. Afgelopen vrijdag nog bij mijn vriendin koffie gehad en het smaakte niet erg lekker meer. Het is aan de ene kant begrijpelijk 3muisjes deze reactie aan de andere kant natuurlijk jammer. Gelukkig dat jullie goed met elkaar kunnen praten en ondanks de hele situatie toch positief het gesprek afsluiten. Met namen zijn wij nog helemaal niet bezig. Nog maanden genoeg voor om daar mijn kop over te breken. Nog een weekje op de klok leven en dan even een weekje niets.....nouja op ern laminaat vloer vervangen na. Maar gewoon even geen schooltijden, heerlijk!
Pean wij hebben deze week vakantie! Ook beginnen met verbouwen enzo.. De namen staan al tijdje vast haha maar ja hebben we ook al 10 jaar overgedaan... hihi
Goede morgen dames! Hier morgen weer werken, heb nierbek ontsteking gehad dus vanaf morgen weer aan de bak. Kindjes hier vakantie dus die breken lekker de boel af 😳 Vanmiddag de vk eventjes bellen 😊 Spannend weer allemaal
Goede morgen dames!! Allemaal een goed weekend gehad? Hier gaat alles goed, weinig tot geen kwaaltjes maar wat niet is gaat misschien nog wel komen! @ Rijn 3+ 👍🏻👍🏻 @ 3muisjes wat vervelend dat je ouders in eerste instantie niet positief gereageerd hebben, Wij gaan het aankomend weekend vertellen, verwacht hele leuke reacties hoor, heb m'n moeder verteld dat we voor een kindje willen gaan! En die stond bij het idee al te huilen van blijdschap!! Dus dat komt wel goed! Wil echt niet langer m'n mond meer houden, het liefst zou ik het van de daken willen schreeuwen bij wijze van hé! 😂
Goeiemorgen dames. Heel wat af geklets zeg. Nieuwe dames, Gefeliciteerd. Zag ook al bij een aantal de namen dat die vaststaan. @3muisjes Fijn dat jullie wel na de reactie nog even goed hebben kunnen praten. Las ook iets over koffie. Gelukkig was ik er al niet zo koffie drinker maar hier smaakt ie nog steeds goed. Heb ook nog steeds geen kwaaltjes. Ene kant fijn maar aan de andere kant zou ik ook graag bevestiging willen.
Hebben jullie ook dt je mega heet/warm bent ? Hier voel ik mega warm tot heet aan , vriendn lief word er stapel gek van . Slaap zelfs zonder dekens
Goedemorgen dames. nieuwe dames welkom Rijn mooie Test!!! Koffie drink ik al niet meer sinds de zwangerschap van dochter. En ja ik heb het hot hot hot Vanmorgen een blds van 7.3 ik mag dus over 2 weken de beruchte suikertest weer gaan doen. dit wordt ben ik bang een zwangerschap met een abo op het ziekenhuis en zonder koekjes snoepjes of een stukje chocolade
welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd!!! Ik drink helemaal geen koffie, dus dat scheelt weer! Lekker 3/4 van de dag aan de thee, de rest appelsap of wat fris. de fotopuzzels duren 10 werkdagen dus we moeten nog minimaal 2 weken wachten voordat we het kunnen vertellen. Hopelijk lukt het mij om mn mond te houden. ben daar niet echt een ster in! zo koud dat ik het vorige week heb gehad, zo warm had ik het gister avond en vannacht. ook erg slecht geslapen daardoor. en dan mag ik vanavond ook nog tot 23.00 werken! pfff zal vast goed komen, maar zie er als een berg tegen op! Ook omdat ik vorige week al zo'n last van mijn onderrug had. hoop dat dit niet erger word, en dat ik het allemaal nog even mag volhouden! namen heb ik van de week al wel een beetje naar gekeken, maar als ik hiermee nu al bij ml aan ga komen dan verklaard ie me helemaal voor gek! dus ik houd het nog even voor mezelf!
Hier kwam man lief ermee aangezien we de andere zwangerschappen ook al helemaal over de naam Anna uit waren! Wauw vandaag de oude vsmile computer van me dochter van zolder gehaald dacht dat ie kapot was maar ze zitten nu heerlijk te spelen ! Vk gebeld maar dat kan ik dus vergeten, word gelijk doorverwezen naar de gyn in ziekenhuis vanwege m'n Lyme Vroege echo krijg ik iedergeval nu maar even afwachten wanneer 👍