16 t/m 30 juni 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Adje, 10 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hang alles erin (tot 74 ) omdat ik gewoon niets meer heb en het zo leeg is :D. Donderdag kan ik voor een prijsje wat kleding van een vriendin overkopen. Hopelijk is het kastje dan voller en moet ik de grotere maatjes ergens anders leggen :D. (Maar dat zal wel niet :p )

2. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu de commode nog niet staan dus alles rompers doeken hydrofielen wikkelcapes ligt er in, kan haast niet meer dicht ;) maar straks gaat driekwart er uit gelukkig.

3. PeAn

PeAn Niet meer actief

#4183 PeAn, 12 feb 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2016
    👶ZWANGER👶

12 juni🎈
    Puppytje, 29 jaar, 2e kindje💓

15 juni🎈
    PeAn, 33 jaar, 5e kindje💓

16 juni🎈
    Prinsesje2014, 2e en 3e kindje💓💓

17 juni🎈
    Fee86, 29 jr, 2e kindje💓

18 juni🎈
    Rijn, 24 jaar, 1e kindje💓
    Karin1983, 32 jaar, 2e kindje💓
    MiniMe89 , 26 jaar , 1e Kindje 💓
    vlindertje126, 24 jaar, 2e kindje💓

19 juni🎈
    Krimpie, 28 jaar, 1e kindje💓
    Disneymama, 26 jaar, 2e kindje💓

20 juni🎈
    3muisjes, 32 jaar, 5e kindje💓
    Adje, 39 jaar, 4e kindje💓
    tbtje, 23 jaar, 2e kindje💓
    Marisha, 35 jaar, 3e kindje💓
    Marisje89, 27 jaar, 1e kindje💓

Brusje, ? jaar, 5e kindje💓
    Boterbloempje, 1e kindje💓

21 juni🎈
    lievemandie, 28 jaar, 1e kindje💓
    awvd, 24 jaar, 2e kindje💓

Surprise, 36 jaar, 3e kindje💓
    Mahna Mahna, 41 jaar, 2e kindje💓

22 juni🎈
    Kleinemuis80, 2e kindje💓

23 juni🎈
    Ellamalou, 31 jaar, 1e kindje💓
    Mamavanmanoa, 34 jaar, 2e kindje💓
    Rosa1234, 30 jaar, 1e kindje💓
    Florenthe, 40 jaar, 3e kindje💓

24 juni🎈
    a Flower, 25 jaar, 2e kindje💓
    Wup79, 36 jaar, 2e kindje💓
    Mamainspe2016, 22 jaar, 1e kindje💓
    Fauna, 31 jaar, 2e kindje💓

25 juni🎈
    Mariomama, 34 Jaar, 3e kindje💓
    Goldsword, 27 jaar, 2e kindje💓

26 juni🎈
    Presa, 25 jaar, 1e kindje💓
    Loesje6, 29 jaar, 2e kindje💓
    Sissi87, 28 jaar, 2e kindje💓
    Bloemetje16, 26 jaar, 2e kindje💓

27 juni🎈
    Viveluna, 1e kindje💓
    Pinkshadow, 2e kindje 💓

28 juni🎈
    Sieppie, 30 jaar,💓
    Dalk, 34 jaar, 1e kindje💓
    Diana285, 30 jaar, 1e kindje💓
    Goblins, 39 jaar, 2e kindje 💓

1 juli🎈
    Anne020, 36 jaar, 1e kindje 💓

In totaal 43 mama's 44 kindjes
    👧12 meisjes
    👦21 jongens
    👦2 verrassingen

🌟🌟🌟Sterretjes🌟🌟🌟
    🌟Whoppie🌟Luna3🌟Doetie🌟Lila
    🌟Melanie2012🌟Saphira85🌟Oktober91
    🌟Marlau🌟 🌟 🌟Loes

📅Afspraken & echo's👀

Februari

12 februari Dalk 20 weken echo
    12 februari Mahna Mahna vk
    12 februari Mariomama herhaling 20 weken echo

15 februari Mahna Mahna gyn 13.50 uur
    16 februari Mariomama afspraak gyn + echo
    16 februari Tbtje 22 weken echo
    17 februari Dalk controle vk
    17 februari Wup 2e GUO en controle 10.45 uur
    17 februari Diana285 herhaling 20 weken echo
    19 februari Anne020 20 weken echo
    22 februari Surprise reveal tijdens verjaardag
    23 februari Surprise afspraak gyn + echo
    28 februari Vlindertje controle vk
    29 februari Karin 1983 gyn
    29 februari Mahna Mahna gyn 14.20 uur

Maart
    1 maart PeAn controle vk
    3 maart Ellamalou controle
    4 maart Goldsword gyn 9.20 uur
    13 maart Lievemandie pretecho 3D
    14 maart Mahna Mahna gyn 15.00 uur
    21 maart Vlindertje pretecho
    31 maart Mahna Mahna gyn 13.30 uur

April
    7 april Mahna pretecho 3D 18.00 uur
    9 april PeAn pretecho 4D
    11 april Tbtje pretecho 3D
    11 april Mahna Mahna gyn 14.10 uur
    12 april Goldsword hematoloog

4. PeAn

PeAn Niet meer actief

#4184 PeAn, 12 feb 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2016
    Goblins hoe was de echo in Meppel gister?

Pffff. Lig alweer vanaf 4 uur te plafond staren. En gister echt ZO druk geweest......was ook helemaal stuk gisteravond. Dan zou je toch denken dat je wel een lekkere ruk slaapt.......zo nog maar ff proberen.

Ach, zo heb ik ineens toch wel tijd om te reageren 😁

Gister dus druk geweest.
    4 meiden thuis, want carnavalsvakantie...boodschappen, taart bakken, naar een verjaardag, 's avonds lekker uit eten geweest naar het ABC restaurant.

Vandaag weer lekker druk bezig want vandaag wordt mijn lieve (bonus)dochter 6!!!

Over een paar uurtjes opstaan en dan gaan we lekker bij de Ikea ontbijten. Nog ff wat spulletjes aanschaffen en het zal wel weer op donderjagen uitdraaien 😂😆😂 tussen de opstellingen en in het magazijn.
    Eind van de middag moet ze nog even naar zwemles en dan lekker pizza eten.
    Bij zwemles mag ze trakteren dus gister een traktatie gemaakt. Ze is helemaal wild van de kleur geel waardoor de Minions razend populair zijn bij haar 😆
    Dat worden dus bananenMinions trakteren
    Helaas hadden ze alleen groene bananen dus ik hoop dat ze een tikje geler zijn geworden vannacht 😅

Bijgevoegde bestanden:

5. PeAn

PeAn Niet meer actief

Morgen weer druk want dan het huis vol visite. Ik denk dat ik zondag nog bar weinig doe 😊

Vanavond nog even de taarten voor morgen afmaken. Uiteraard een Miniontaart en een appeltaart.

Pff vakantie.........is het al maandag kan ik weer uitrusten 😅 gewone werkweek is rustiger!

Hier dus nog totaal niet bezig met kasten indelen enzo....kleertjed liggen allemaal op zolder te wachten. Kan ff geen kleding meer zien na de afgelopen weken van 3 meiden kleding gesorteerd, gewassen en gestreken te hebben. Dan praten we over een zak of 10 van 120L he 😨😢😩
    Daarbij ken ik mezelf......sta ik het nu te wassen en te strijken en doe ik dat een paar weken voor de UD nog een keer.....want dan ruikt het weer zo lekker 😆

Nou ik ga mijn vent ff een paar porren geven in de hoop dat ie stopt met snurken zodat ik nog even 2 uurtjes kan slapen. Lijkt me erg fijn 😇

6. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Pean van harte gefeliciteerd!!! Je zit aardig in de verjaardagen tussendoor.. En ook ontzettend druk zo.

Ik heb nog geen idee hoe ik het ga inrichten.. Ik ben er over na aan het denken. maar heb nog geen idee.. wel dat ik muren eerst beschilder en daarna laminaat erin.. Dat is zo'n beetje wat door mijn hoofd heen dwaalt...

Straks even boodschappen doen met de kids.. En dan mogen ze een valentijns cadeautje knutselen.. Was gisteren bij de ikea, en daar heb ik van die spiegeltjes mee genomen met brede lijst.. Nou daar dus hartjes,knutsels etcetcetc

Zo nu even gauw broodje eten en dan komen de eerste kids al weer..

7. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Peann gefeliciteerd met je dochter, wat leuk zo die bananen.

Hier druk bezig voor vanavond de bekendmaking, iedereen is super nieuwsgierig:D
    We doen het met ballonnen die uit de doos komen, dus straks de ballonnen vullen zodat ze omhoog vliegen.

Ik heb de doos zo gemaakt komt nog een roze strik en blauwe strik op, en dan het huis nog met slingers en ballonnen in het blauw en roze.
    Straks cupcakes bakken en dan versieren met roze en blauwe slagroom
    IMG-20160211-WA0000.jpg

8. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Hier slaat gelukkig eindelijk de kuur aan. Mijn suikers weer beter onder controle en ik voel me een stuk beter

9. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    20 weken dansje!

10. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Peann gefeliciteerd! Suprise fijn dat het beter gaat :)

11. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een leuke traktaties zeg :D

Surprise gelukkig gaat het beter!

Momenteel geen lekkere week pff kan slecht zitten en plat liggen want dan krijg ik een naar gevoel in de bovenkant van mij buik, dus lig eigenlijk maar de hele dag op linkse kant, hoofdpijn erbij en duizelig voel me opeens oud:)

12. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Nou wij hebben zo meteen onze 20 weken echo!
    Vonden jullie dit ook allemaal zo spannend.....wij staan stijf van de zenuwen joh! Pfff....

13. Prinsesje2014

Prinsesje2014 Actief lid

12 dec 2013
    411
    1
    18
    Succes dalk zo met de echo!!
    En leuke traktatie met die bananen, ik ben even de naam kwijt.
    En leuk vanavond de bekendmaking van het geslacht, wat een werk erop gedaan!

Wij weer voor controle en echo geweest.
    Alles was weer goed en beide meisjes hebben de 500 gram gepasseerd. Ze waren elkaar aan het schoppen tijdens de echo :D

14. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

20 okt 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL
    Fijn dat de kuur aanslaat, dan kan je je toch een stuk beter voelen en helemaal als je bloedsuikerspiegel weer een beetje stabiel zijn!

15. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pean lekker druk zo, voor de moeders begint de vakantie pas als de kids weer op school zitten haha!
    Leuke minions traktaties!

Prinsesje 500 gram WoW!

Ik heb net de 20 weken herhaal echo gehad op 21 weken volgens hun berekening. Alles was gelukkig goed. Nu is het gewicht geschat op 402 gram. Als het de lijn volgt dan is het bij 40 weken 3850 gram. Mijn andere kids waren 3759 en 3250 dus t is een flinke meid! En nu voor de derde keer het geslacht bevestigd dus lijkt me dat het wel echt een dame wordt!

16. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

20 okt 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL
    PeAn, gefeliciteerd leuke traktaties!

Diana, spannend, roze of blauw! Ga je het hiet ook bekend maken? Sorry als je dit al gezegd had!

Anne020. Gefeliciteerd 20 weken! Weer een mijlpaal. Iedereen is nu 20 weken of verder toch?

Dalk, de 20 weken echo vond ik zeker spannend. Maakte me er eerdt niet zo druk om maar toen het dichterbij kwam en in de auto naar t emc zat (een uur rijden voor ons) vond ik het toch steeds spannender!

Prinsesje2014, dat beloofd wat voor later als ze mekaar nu al aan het schoppen waren!😜

Ik kreeg vandaag de bestelling van Noppies binnen 😍! Het is uitverkoop op de site :)!

17. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

20 okt 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL
    Mariomama, fijn dat alles goed was met de 20 weken echo!

18. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    #4198 dalk, 12 feb 2016
    Laatst bewerkt: 12 feb 2016
    Nou hier is de 20 weken echo ook achter de rug! Een hele middag ziekenhuis.....pfff...maar het was de moeite waard.
    3x een echo op een middag tijd...maar het was uiteindelijk wel scheepsrecht.
    Op de 1e echo konden ze heel veel zien, daarbij was alles goed. Maar helaas wilde ons kindje niet draaien, waardoor het ruggetje niet te zien was. Moest daarnaast ook een inwendige echo om de placenta goed waar te nemen, deze ligt erg laag...ligt 1 cm over de baarmoedermond heen. Dus deze moet hopelijk nog 4 cm gaan stijgen!
    Daarna even de wachtkamer in...en na een kwartier terug, maar helaas nog steeds niet gedraaid.
    Vervolgens moesten we eigenlijk een nieuwe afspraak maken, maar dit werd lastig voor volgende week. Ze hadden nog wel een gaatje aan het eind van deze middag, dus uiteindelijk een uurtje later poging 3. En het wachten heeft beloond, want nu was het gedraaid. Oftewel de 20 weken echo was allemaal goed...en hopelijk gaat mijn placenta ook nog anders liggen. Maar hier heeft het nog even de tijd voor...

En er mag weer een meisje toegevoegd worden op de lijst!!
    En haar gewicht zit nu op 362 gr.

19. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    438
    63
    @suprise, fijn dat t beter gaat!
    @dalk en nog iemand, gefeliciteerd met de mooie echo!

PeAn, gefeliciteerd met je bonusdochter!
    Hier ook bij de Ikea geweest! Moet me altijd zo inhouden om niet alles mee te nemen.. Alleen de collectie voor baby's vind ik niets.. Heb wel super leuke lichtjes gescoord voor de babykamer.. Ze zijn van de tuincollectie en superleuk! Ook in de koopjeshoek 4 lijstjes met prenten van t bos gescoord, dus de decoratie voor het babygedeelte is ook al rond. Pas eind maart gaat we alles klaarzetten dus nu nog even geduld..

Ben ook bij de babydump geweest, en pakket opgehaald, vind de inhoud erg nuttig maar wel erg klein ten Opzichte van de andere dozen, maar geen reclame, heerlijk. Wel nog 2 pakjes in de sales gescoord, superleuk!

Nu kan ik echter niets meer, lang leven de bekken, dus nu plat op de bank. Manlief is maar begonnen met het eten, heerlijk zo'n vent.

20. PeAn

PeAn Niet meer actief

Bedankt voor jullie felicitaties ☺
    Ja wij hebben de verjaardagen echt in 2 periodes per jaar.
    Dit is de eerste reeks: 25-12, 14-01, 25-01, 12-02
    De tweede reeks is over een maand of 3: 28-5, 13-06 en uitgerekend 15-06

Je kan het maar treffen 😆

Dalk gefeliciteerd! Fijn dat de echo's uiteindelijk allemaal goed zijn. En leuk weer ee meid op de lijst erbij 😊

Disneymama wij gaan altijd heel gericht shoppen in de Ikea. Doen wel nieuwe ideeën op maar doen geen impuls aankopen (een hele enkele keer gaat het mis 😂) Die ideeën laten we eerst ff doorweken in de weken tot maanden daarna en als het dan nog steeds handig is dan gaan we pas kopen.
    Anders zijn we failliet na 1 bezoek Ikea 😆

Diana veel plezier op je gender reveal party!

Prinsesje2014 fijn dat alles goed is met de meiden!

Surprise gelukkig dat je suikerwaardes verbeteren nu de kuur aanslaat en jij jezelf weer beter gaat voelen.

Deel Deze Pagina