16 t/m 30 juni 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Adje, 10 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Brusje 20 w en 3 d 401 gr
    Pinkshadow. 20w. 1d 372 gr
    Ellamalou 19w en 5d 334 gr
    kleinemuis80 20w en 1d 382 gr
    mariomama 20w en 4d 365 gr
    prinsesje2014 20w 1d 376 en 385 gr
    Marionmama 21 w 402 gr
    Dalk 20 w en 3d 362 gr
    Tbtje 17 w en 4 d 207 gr

2. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    muren zijn geschilderd.... meubels zijn opgehaald!!

3. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Nee, er is namelijk meerdere malen gezegd tegen ons (door zowel echoscopiste als de gyn) dat het nu nog helemaal niks is. Het is puur iets dat ze in de gaten houden en waar ze dus met 32 weken nog een keer specifieker naar kijken. Pas als ze dan zeggen dat ik mij zorgen moet maken begin ik daar aan ;) Volgens mij is het nu dus echt gewoon onschuldig en kan het nog prima veranderen.

4. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Ik heb tot nu toe 3 broekjes in 50/56, 5 rompers mt 50/56, 1 pakje in 56 en 5 rompers mt 56. Ik weet dat mijn dochter aardig lang met 50/56 heeft gedaan, maar weet niet meer precies hoeveel ik toen had. Dus vind het wat lastig in te schatten nu :)

5. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh leuk!!!

6. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4226 mariomama, 13 feb 2016
    Laatst bewerkt: 13 feb 2016
    Ik heb nu denk ik 10 setjes in maat 50 of 56, ongeveer 5 per maat (hoewel ik het lastig vind te zeggen want hoe het valt verschilt erg per merk). In die maat vooral van die echte babypakjes. Een aantal ervan is met korte mouw waar evt een lange mouw romper onder kan. In die maat wel 10 lange mouw en 10 korte mouw rompers, meer dan helft van alles nog van grote zus geweest of gekregen. Maat 62 heb ik ook ongeveer 10 setjes. Nog niet zoveel rompers maar heb het idee dat die langer meegaan omdat een aantal ruim vallen. Veel grotere kleding heb ik nog niet gekocht.

7. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker bezig!

8. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben heel benieuwd!!!
    Heb je een foto van de taart?

9. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Superleuke taart, wat knap!

10. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Zo wat een spierpijn hahaha..
    Vandaag laminaat erin en even hier en daar plkjes weg werken die net niet goed gepakt hebben.. Is structuur verf dus makkelijk weg te werken. En ik heb natuurlijk af en toe het plafond aan geraakt dus die moet ik ook even bij werken hahaha..
    En dannnnnnn kunnen de spullen erin yeahhhhh

Mahna mahna we wachten!!! :p

Ik weet niet zo wat ik aan kleertjes heb liggen..
    Zelf heb ik 1 maat 50, 2 maten 50/56 en 1 maat 56 gekocht..
    verder heb ik maat 50 en 56 gekregen van mijn zusje..
    En er zou nog meer komen want ze moeten opruimen haha

Dalk niet druk maken.. Ik heb het bij onze dochter ook gehad.. Werd in de gaten gehouden. mocht het namelijk ook daar blijven liggen dan werd het keizersnee.. Groeide het netjes mee naar boven dan mocht een natuurlijke bevalling.. Dus geniet het komt goed!!

11. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Leuk he kleinemuis. Wij waren ook zo druk bezig maar moeten nu echt wachten tot de meubels komen in april.

Mahna Oooh ben zo benieuwd ik zit ook in spanning te wachten.

peAn wat een gave taart. Ik doe het je niet na.

Aan kleertjes weet ik zo ook niet denk van mt 50 1 mt 56 2 en van mt 62 2 pakjes.
    Heb van de week ook wat kleertjes van een vriendin gehad die ik nog moet uitzoeken dus daar zou ook het nodige wel uitkomen.
    Rompertjes ook nog niet zoveel maar dat komt nog wel.
    Mutjes daarin tegen heb ik er wel een stuk of 12 omdat al mn vriendinnen steeds leuke mutjes zien. Misschien dat ik er daarvan straks paar van ga inlijsten.

Buikje groeit hier ook lekker door. Mn jas zit strak en zag dat er hier al eentje was uitgescheurd. Gelukkig heb ik de jas van mijn werk nog die ik nu ma even aantrek tot ik een geschikte nieuwe heb gevonden.

12. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Manha Je maakt het wel heeeeel spannend.

KLeertjes. Ik heb 2 pakjes bij alie-expres besteld ben heel benieuwd. Bestellen jullie daar wel eens? Tis wel een ware verslaving met die prijsjes

13. Pinkshadow

31 mrt 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij alie expres ook besteld maar als je maten van 0 tot 3 maanden besteld krijg je maatje 74... Dus kwa maat klopt t niet..

14. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier een foto van mijn buik van 20 weken. Ik zei dat het wel leek of hij nu al zo groot is als vorige keer bij 36 weken, maar ik heb de foto's terug gezocht en dat is toch niet zo...:) hahaha, maar geniet er wel erg van hoor.

Hier ook begonnen met afwerken van de zolderkamers, heerlijk om te doen; gaatjes vullen met gipsvuller. Echt waar! hihi
    Ook de nieuwe kamer voor mijn dochter in mijn hoofd aan het inrichten en op internet zoeken naar ideetjes. WIl het niet te meisje-meisje maken, maar ook geen jongenskamer natuurlijk! Leuk gepuzzel.

Bijgevoegde bestanden:

15. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Ik ben wel benieuwd welke kleuren jullie de babykamer gaan maken?
    Welke kleur muren gaan jullie doen?

16. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriendinnen willen in april samen een weekendje naar centerparcs met de mannen en kids. Ik maak me nu al een beetje zorgen... zal dan toch al bijna 7 maanden zwanger zijn. Ik stel me onderwaterstampen in mn buik van andere zwemmers voor. :p Zal geen glijbanen en wildwaterbanen kunnen ( durven)doen.
    Bubbelbaden mogen wel een 10tal minuutjes maar zijn niet echt aan te raden vanwege bacteriën.
    Ik merk nu hoe bezorgd ik ben dat dit kleine meisje iets overkomt :)
    Overdrijf ik?
    of hebben jullie andere leuke ideeën die ik als voorstel kan doen voor een weekend met kindjes? Dit zijn hun leeftijden: 20 maanden, 3 jaar, 6 jaar en 7 jaar.

17. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL

Mooie buik wup!

18. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    In mijn fotoalbum staan de foto's van de muren. Wij hebben voor basis kleuren gekozen.

19. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwemmen wordt juist aangeraden voor zwangeren, omdat je je minder zwaar voelt en lekker kan drijven. Er zal toch ook wel een rustig stukje zwembad zijn? Je kan ook lekker even aan de kant gaan zitten.
    En je gaat vast nog wat anders doen dan zwemmen.
    Aan de andere kant, hele dagen rondlopen in bv dierenpark ofzo zal ook wel vermoeiend zijn met 7 maanden.

20. Mamavanmanoa

Mamavanmanoa Actief lid

18 okt 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    +
    gewoon lekker gaan en genieten! wij gaan in mei nog weekendje weg naar landal. ik heb er juist voor gekozen omdat je veel kan doen zonder je ver te verplaatsen.Gewoon lekker als gestrande walvis in een hoekje nestelen en de kids vermaken zich wel!Ook leuk voor mn zoon dat we nog iets van een zomervakantietje hebben.

Deel Deze Pagina