Wauw.. tis hier al druk. Ik wil me graag aanmelden. Nu 5 weken zwanger van 3e kindje. Ik ga kijken of ik het bij kan houden. Met werk en kids.. straks ga ik bijlezen en reageren. Oh ja, ben uitgerekend op 20 juni en 33 jaar
Lilaa lijst is hartstikke mooi op mijn mobiel.. Maar op laptop zie ik niks van de versieringen.. Dus ben bang dat het elke keer weer normaal word, zonder versieringen.. Suprise dat is ^&*@# dat je waarschijnlijk toch weer suiker heb.. daar zit je natuurlijk niet op te wachten!! Adje ik heb dat ook als ik gedoucht heb of druk ben geweest dan word ik ook misselijk en draaierig.. Hier de ouders en mijn kant van de broers en zussen verteld. Ook de goeie vrienden.. Maar wel met de mededeling dat we nog voor de echo moeten. Dus nu mogen ze ook fijn in de zenuwen zitten en afwachten Thea wat een spannend en heftig verhaal.. Niet niks.. heel fijn dat je geholpen bent door je moeder maar als 17jarige dit mee maken pfuuu Nieuwe dames gefeliciteerd !!! Vandaag heerlijk geshopt.. beetje rekening houdend met eventueel groei mogelijkheden.. En geslaagd voor een nieuwe bed voor ons..Aankomende weken dus druk met verbouwen en bouwen.. Mooi tijdverdrijf. Maar alleen niet schuren en schilderen. dus moest alles maar in elkaar zetten.
Namen: jeetje wat snel al! Wij hebben een meisjesnaam. Als we het durven. Anders moeten we nog even op zoek. Maar pas na de geslachtsecho. Suikertest: he bah.. succes. Bij lennox ook test gehad en vanaf week 27 elke week bloedprikken. Gelukkig niks aan de hand. Bij novan niet gehoeven. Nu wel weer denk ik ivm gewicht. Vertellen : vorige keren steeds snel verteld. Nu wachten op echo. Als t lukt. Vk: nog niet gebeld. Doe ik donderdag denk ik. Werk : jurist bij gemeente voor 24 uur. Iedereen gefeliciteerd trouwens
IK ben verzorgende IG en werk in een verpleeghuis oude stijl met mensen die dementerend zijn en mensen die gedragsproblematiek hebben Thea dat was wel een hele bizare situatie nieuwe dames wees welkom!
Ik heb spw4 afgerond. Sinds Kaan ben ik bewust thuisblijfmoeder 💕 dus ik werk niet 😊.
Oh, zo leuk whoppie dat jullie al een naam hebben! wij hebben er nog niet echt over nagedacht. Ik denk dat het moeilijk zal worden om een naam te vinden die we beiden mooi vinden Ik heb gisteren nog een hcg test laten doen en die was 1330! Hij moest rond de 600 zijn omdat mijn hcg waarde vorige week woensdag 103 was. Dus voorlopig ziet alles er nog goed uit
Dat is een supermooie stijging zeg! Gefeliciteerd Whoppie! Dat klinkt echt naar Suprise. Heb je nog kans dat je geen suiker hebt?
Fijn ellemalou! En naam voor een meisje idd.. maar hij is erg apart dus weet niet of we t gaan doen. Voor een jongen nog niet. En aangezien wij alleen maar jongens kunnen maken (broertje en zusje ook beide een jongen) denk ik dat we nog wel even bezig zijn.. al heb ik nog steeds een topnaam voor een jongen.
Marlau denk dat de kans heel klein is dat ik geen suiker heb. Ondanks dat ik het dieet al weer op gepakt heb en dus koolhydraat arm eet had ik vanmorgen een blds van 7.7 dat hoort nuchter toch echt rond de 4.5 a 5.5 te zijn. Denk zelf dat ik vanaf vrijdag in elk geval voor de nacht aan de insuline zit Heb het gisteren aan mijn ouders verteld. We hadden graag nog wat langer willen wacht maar omdat ik voor die ogtt moet heb ik oppas nodig en iemand die met me mee gaat. De vorige keren werd ik namelijk heel ziek van die test en kon dus niet terug rijden. Ze waren erg blij, niet verrast maar erg blij. In ons gezin is dit het 5e klein kind
Zo beginnend buikje is er alweer , benieuwd hoe snel het dit keer gaat ! In de avond is die dubbel Zo dik Bekijk bijlage 477546
Wow nu al een buikje? Ik gok op een tweeling dan 😄😄😄. Hier nog geen buikje hoor 😄.
Nou een tweeling doe maar niet ! Ben al 2 keer zwanger geweest van een tweeling een derde keer word beetje teveel van het goede, en zou dan ook een zwangerschap hbben waarin ik non stop bang ben dat het fout gaat ! 1 ben ik meeeer dan tevreden mee
Jemig, wat is er veel geschreven in een korte tijd. Meiden, ik kan het allemaal niet bijhouden en reageren op alles. Ik denk dat ik op de achtergrond blijf meelezen. Daarbij zit ik nog behoorlijk met mijn hoofd in de fertiliteitswereld en moet ik nog omschakelen naar de zwangerschaps/babywereld.
Mooie stijging, Ellamalou! Dat is idd al een aardig buikje, Thea! Hier nog geen buikje, maar de misselijkheid wordt wel erger. Vanmorgen voor het eerst dat ik al misselijk was toen ik wakker werd. Dus ik ga maar wat koek en ginger ale naast mijn bed zetten.
Zo wat kletsen jullie lekker veel, gezellig! Ik probeer alles minstens 1x per dag te lezen op mijn telefoon maar reageren is best lastig via telefoon. Gefeliciteerd voor alle nieuwe dames! Hier is onzekerheid best wel toegeslagen. Vorige keer is het op deze termijn misgegaan, tenminste 1 van de 2 kindjes is toen gestopt met groeien dat merkte ik toen heel duidelijk in af nemende symptomen, het andere kindje is gestopt met 9,3wkn.... Nu überhaupt weinig symptomen tot nu toe maar misschien komt dit omdat het er vorige keer 2 waren en misschien (denk ik) nu 1..... Probeer me rustig en positief te houden maar is moeilijk ook nog maar een test gedaan super positief maar ja dat was mijn test 18dgn nadat beide kindjes niet meer leefde in mijn buik ook dus een echte houvast geeft mij dat niet. Zit erover te denken de huisarts op te bellen voor een hcg bloedtest, kan iemand mijn vertellen hoe dat werkt? 5 november de echo, heb maar een aftel app op mij mobiel gezet, nog 16 dgn pff...