hcg bloedtest kan ik je wel vertellen hoe dat gaat heb in de laatste 6 weken 4x geprikt. bij mij is het io met de vk gegaan omdat mijn testen bij de vorige zwangerschap niet opliepen. Ik kon een brief voor te bloepprikken ophalen bij hun en hier op kruisen zij dan aan aan wat ze willen weten. Mijn hcg was toen te laag en om te kijken of de miskraam goed op gang kwam moest ik 3 dagen later nog eens. Na de positieve test 2 weken geleden heb ik vorige week dinsdag weer bloedgeprikt io de vk ze halen je dan 1 buisje af en 2 a 3 dagen later mag je nog een keer. Ik kreeg dezelfde dag uitslag
Hebben jullie ook zo'n spierpijn? ! Mijn hele lichaam doet zeer en dan vooral mijn boven benen? Als iemand me aanraakt dan doet het al zeer. Alsof er een blauwe plek zit zeg maar... Vind het erg vreemd... Mooi buikje Thea! Hier begint het ook al aardig op gang te komen. Ik heb nog maar 1 broek die fijn zit en na werktijd trek ik snel mijn joggingbroek aan haha. Hoop voor je dat het 1 kindje zal zijn en dat je nu een geruste gevoel krijgt dan tijdens de zwangerschappen van je tweelingen...
Toch ook even een foto gemaakt met 5 weken en 1 dag Kan het niet veel langer voor me houden haha. Echt bizar Hoe zoiets kan hoor...
Wow! Haha, dat ga je idd niet lang geheim houden! Ik ben nu ook wel benieuwd hoe je buik is rond de 40 wkn
Woww wat een buikjes al met 4/5 weken? Nu twijfel ik of ik wel beebje heb in m'n buik, mijn buikje is nog plat 😕
Wat een mooie buikjes al zeg.. Hier duurt dat nog wel even denk ik, heb van mezelf een beetje al dan buikje dus heb nog wat speling in de tijd tot je het ziet.. Bij mijn zoontje was het ook pas met 15 weken pas een beetje te zien.. Hier alleen nog steeds misselijk, vooral net voor en na het eten en ook na douchen had ik het heel erg.. Vind het alleen maar positief die signalen van mijn lijf! Ben ook echt wel gespannen inmiddels voor de echo, Ik mag 5 november komen dus nog 2,5 week wachten Zolang er geen bloed vloeit probeer ik optimistisch te blijven!
NOU! Adje daar ben ik ook benieuwd naar haha. Ik heb van al mijn 3 zwangerschappen geen striemen over gehouden maar als dit zo door groeit zal de laatste toch zijn of haar littekens gaan achter laten schat ik zo haha
Hier wel en weet niet beter dan dat ik striemen heb 😂weet niet eens hoe me lijf er vroeger uitzag 😂
Heb een heerlijk tijgerprintje op mijn buik.. En er zullen er vast wel meer bij komen.. Ach het is leuk voor later kun je er nog eens over vertellen.. Vroegah...
Wow, wat een mooie buikjes al! Bij mij nog niets te zien hoor. Was alles deze keer in orde met je hcg suprise?
Mooie buikje al zeg! Hier nog niks zichtbaar. Alleen een zebra velletje onder mijn kleren. Wel alleen op mijn buik. Hopelijk blijven mijn borsten gespaard. Morgen komt moeders voor moeders. Ik vind het best spannend om weer een test te doen. Is inmiddels al een tijdje geleden.
Bij mij komen ze donderdag van MvM.. Heb nog wel wat testjes in huis liggen hihi en vanmiddag eentje mee genomen van de action.. Maar 1,50 haha kun je nog eens wat meenemen.. die was vanmiddag wel positief. haha Had die nog niet echt positief gezien dus vandaar. Alle testen die mij gepest hebben die wil ik doen hahaha.. Hier nog geen buikje te zien.. Heb al flinke buik van afgelopen paar jaar dus duurt denk ik wel even voor het zichtbaar is.. wel zijn mijn borsten volgens mij wel gegroeid haha..
Donderdag prikken ze weer op hcg als lief gebaar omdat ik de ogtt moet doen maar dat zit wel goed daar ben ik niet bang voor ik heb een landkaart op mijn buik en heupen en zelfs op mijn armen en borsten ben vroeger heel snel gegroeid
Aparte test Thea! Welke is dat ? En neem aan dat 2 strepen goed is hè? ! Niet dat ik er een plusje in moet zien? Spannend al die afspraken met mvm succes allemaal! Hier lig ik alweer een uur te staren in bed... nog steeds gigantische spierpijn