16 t/m 30 juni 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Adje, 10 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PeAn

PeAn Niet meer actief

Oh meiden de echo was ZOOOOOOO fantastisch!!

Nu druk met de meiden met koekjes bakken maar hoop dat ik later vanavond of morgen de tijd heb om foto's te uploaden.

Ze lijkt gewoon op alle 4!!!! Echt heel gaaf! 😍😍😍😍😍

2. PeAn

PeAn Niet meer actief

Super gave foto's Adje!

3. PeAn

PeAn Niet meer actief

😍😍

IMG-20160312-WA0001.jpg

4. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Ooh wat een mooie 3/4D foto's... zou het bijna zelf ook gaan doen. Haha
    Knappe Kids. Nu al!!

Even snel. Want zit op foon en moet echt achterstallige was gaan weg werken.

Gisteren de brief gekregen van het bouw bedrijf. Ennnnn ze gaan de week van 4 april de steigers bouwen. En de week van 11 aprillegale beginnen met bouwen :De dus dat is sneller dat wij dachten. Ik ben blij..

Gisteren hadden wij zwemwedstrijd van onze dochter.. en ze deed het super!!! 50 vlinder 4de plaats.. en bij 100 vrij heeft ze laaste baan even een sprintje getrokken.. zo mooi!! We waren zo trots. Geen idee hoeveelste ze is geworden. Dat moeten we nog even nazoeken..

Ik ga beginnen met wasmand 1 :s

5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.270
    25.739
    113
    Oh, wow! Die van jouw meisje zijn ook mooi!
    Is toch echt een aanrader zo'n 3D/4D echo :D

6. Fee86

Fee86 Actief lid

20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Prachtige foto's zeg!! Wij hebben besloten om ook nog een pretecho te laten maken. Ik vind het best wel duur maar van de andere kant uniek om te hebben. En ik weet ook niet zeker of dit mijn laatste zwangerschap is dus toch wel waard vind ik.

Hebben jullie nog goede tips wat te doen vandaag met een peuter van 21 maanden? En wat een zwangere mama ook kan doen? Gisteren al naar kinderboerderij geweest. Het is zo'n lekker weer. Ff genieten voordat ik komende 6 dagen weer moet werken 😬

Fijne zondag!

7. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik weet niet waar je ergens vandaan komt..maar Pretecho Brabant in Oss heeft best wel nog een redelijk prijs. Wij gaan daar nu voor de 2e keer naartoe en bij de vervolgafspraak kregen we 10% korting 😉. Als je googlet, dan kan je best ook nog een redelijke prijs vinden.

8. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben jaloers op jullie prachtige foto's!! Ik wil ook :D :D

Vriend wil niet... hij wil verrast worden bij de geboorte ;) :D

9. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.270
    25.739
    113
    Fee, er zitten vaak wel meerdere echobureaus waar ook wel prijsverschillen zullen zijn.
    Wij betaalden €55 voor 15 min (30 min kost €85) en dan kreeg je twee zwart-wit foto's, usb stick met heel veel foto's en een dvd.
    Wij vonden 15 min genoeg om te kunnen genieten en de prijs een beetje te beperken. Dus misschien heb je een echobureau in de buurt die ook verschil maakt in duur van de echo en dus prijs.

Ellamalou, ik vind dat moeders altijd wel wat vetorecht hebben, hoor, aangezien wij het zware werk doen ;)

10. PeAn

PeAn Niet meer actief

Het is een beste uitgave maar ook een bijzondere beleving.

Wij hebben 130 euro betaald voor 2 echo's. Dit was een pakket. Wij moesten 7 euro extra betalen ivm dat 1 echo in het weekend was. Eerste echo viel toevallig in de kerstvakantie op een door de weekse dag voor 18.00 uur dus geen toeslag.

Eerste echo was gewoon 2D, alle (ff niet onthouden hoeveel) foto's op cd en 7 geprint. Bij deze echo zat de geslachtsbepaling.
    Afgelopen zaterdag dus de 3D/4D echo gehad.
    Bewegende beelden op dvd met spraakuitleg, 7 geprinte foto's en 85 foto's op de cd erbij.

Beide echo's duurde ruim een half uur.

Als ik dit vergelijk met andere aanbieders vind ik dit geen gekke prijs.

Deze vrouw mag ook medische echo's maken. Ergens toch een prettig gevoel.

11. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Helaas wilde de kleine dondersteen niet meewerken :(:( lag die met zijn rug naar ons toe..er werd op mijn buik geduwd. Ik gelopen..proberen te springen. Niks werkte! Eigenwijs dondersteen!

Ik mag gelukkig voor de volgende keer gratis komen en ze hebben een nieuwe apparaat ;) Mijn schoonmoeder extra ook meegekomen..allebei een uur rijden hahaha..

12. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

20 okt 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL
    Wat een mooie echo's! Wij willen ook een 3d echo gaan doen. Eerst wilde mn man niet en mocht ik wel met iemand gaan. Nu wil hij toch mee. Binnenkort eens bellen. Wat een prijzen zie ik hiervoor voorbij komen! Wij betaalde €15.- voor geslachtsecho en 3d/4d (alle beeld en geluid op dvd, 3d op cd rom, foto's op papier en als de kleine een half jaar is een fotoshoot gratis ) 59.50. Als je geslachtsecho gedaan hebt krijg je de 15 euro terug wanneer je voor 3d of 4d gaat! Lijkt deze nee toch een dik goedkoper? 59.50 dus voor geslachtsecho en 3d 4d!

Hoe staat het bij jullie met de babykamer, kleertjes en uitzet e.d.?

Hier raakt de kast steeds voller! Zaterdag naar de babydump en ikea. Moeten nog een matras, maxi cosi, dekentjes lakentjes, hoezen voor aankleedkussen en nog wat kleine spulletjes.

Waar slaapt jullie kindje vanaf de geboorte in? Alleen onder een dekentje of ook al een slaapzak vanaf dag 1? Kan hier niet echt duidelijke info over vinden, het verschilt veel van mekaar!

13. Fee86

Fee86 Actief lid

20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de pretecho info. Mamainspe, dat vind ik een mooie deal! Echt niet duur en ook nog foto's van als de baby 6 mnd is? Wow! Waar is dit? 😊

Baby slaapt hier eerste maanden gewoon in kleertjes/pyjama onder dekentje. Zeker omdat het zomer is, lijkt een slaapzak veel te warm. Dus dat doen we hier pas als hij paar maanden oud is. Ik ben wel echt slaapzakfan. Zoontje slaapt er nog steeds in. Ook onder dekentje maar hij vindt het heerlijk in zo'n zak. Lekker warm en minder beweeglijk door bed heen.

14. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

20 okt 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL
    Ja is in Domburg bij een huisartsenpraktijk en 1 daarvan is als beetje uit se hand gelopen hobby ook fotograaf.

Leek mij inderdaad ook warm alle 2 maar hoor zoveel verschillende dingen.. en hele kleine slaapzakjes zijn er ook niet heel veel of heeel duur. Heb er wel 1 van 70 cm al. Lijkt me inderdaad erg prettig slaapzakjes! Heb nu ook al een aantal boxpakjes met voetjes ala pyjama, leek me wel handig dat het niet kan opkruipen. Zijn gewoon simpele katoenen van de zeeman. Zag hele leuke can z8 e.d. maarja bijna 25 euro voor een babypyjama vind ik nogal overdreven. Zet ik dan liever op dr spaarrekening!

15. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.270
    25.739
    113
    Babykamer:
    Gisteren zijn ml en mijn vader begonnen aan het 'muurbouwen' op zolder. Als dat af is kunnen we daar een kamer maken voor onze jongste en dan daarna is haar oude kamer vrij om een babykamer van te maken. Meubels staan al klaar bij iemand en moeten alleen verhuisd worden. Dus hier gaat nog wel even tijd overheen, maar zal wel mooi op tijd klaar zijn.

Babyuitzet:
    Gisteren toevallig allemaal lijstjes zitten maken (to do en uitzet en wat er in koffer moet voor zkh e.d.)
    We zijn al een heel eind, maar ga pas afstrepen als alles van de vliering is en op zijn plek ligt. En dan moet ik nog wat kleine dingen.

Slapen:
    Eerste 3 mnd (ongeveer) onder dekentje, gewoon in zijn kleertjes. Die pasgeborenkleertjes zitten net zo gemakkelijk als pyjamaatjes, dus dat ga ik niet apart kopen.
    Dan zodra hij in de combisleeper (4-sezoenenslaapzakje) past gaat hij daar ook in. (Ik koop dus ook maar 1 dekentje, want wordt toch kort gebruikt). In de slaapzak kan hij gewoon alleen in rompertje. De slaapzak is zelf in meerdere lagen op te bouwen en is lekker warm, met afritsbare mouwen eaan. Dus ook hier nog geen pyjama's nodig (hooguit misschien een T-shirtje aan ofzo).

16. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Adje en Peann wat een mooie echofoto's, wij hebben besloten het niet te doen i.v.m. de kosten.

Vandaag naar de vk geweest, met de kleine meid is alles goed, ze kan helaas niks voor me krampen doen omdat er geen verstopping zit, dus met pijnstilling en warme kruiken en het uitzingen zei de vk, nou dat gaan we maar doen dan, en als ik heel veel pijn heb en er onrustiger van word, van het is toch niet de baby mag ik meteen bellen.

Ik moet ook van de vk rustiger gaan doen, ook omdat ik fibromyalgie heb en me lijf het al wat zwaarder heeft en nu aan begint te geven stop, genoeg geweest.
    Maar ik krijg deze week als het goed is te horen of we een eigen huisje krijgen, alles ingeleverd en nu wachten op de ja, dus spannend.

Over 2 weken weer terug en krijg ik meteen de papieren om bloed te laten prikken.

17. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandeweek bij de wibra een slaapzakje maat 50 gekocht voor 8,99. Is echt piepklein. Ik vond bij de andere 2 een slaapzak vanaf de geboorte al fijn, is echt geborgen en ze voelen zich soort ingebakerd. Ik heb dan nog een dunne deken voor de zomer en dikkere voor de winter. Een baby is 37 graden gewend he.

18. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Net bij de vk geweest.. Wat ik zo begreep was alles goed! Bloeddruk goed hartje goed beweging goed.. Dus neem aan dat alles goed is..

Moet zo nog even een afspraak maken voor over 2 weken voor een groeiecho en heb 11 april controle afspraak staan bij vk.

Hopelijk is het hier in huis zo rustig. Was best een pittig ochtend zo met alle kids. Maar we hebben het overleefd. Vast met eten beginnen .

19. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Wat een gave echo foto's

Wij hebben onze 3D echo volgende week. Bij ons is die 100 euro. Dus vind de prijzen van jullie super goedkoop. Wel doen wij het bij de vk omdat hij het ook kan.

@babyuitzet hier is alles er al dacht ik zo op wat kleine dingetjes na. Maar dat word pas tegen die tijd kijken. Ook wachten we op de meubels van de kamer. Die word over 2 weken geleverd.

@slapen ik heb wel 2 slaapzakken een dunne en een dikkere alleen geen kleintjes volgens mij 70 cm. Maar ook dekentjes en lakentjes dus voor ons is het echt uitzoeken hoe of wat.

@Babykamer hebben we gister eindelijk de roede en gordijnen gehaald. alleen nog planken ophangen en dan kunnen de meubels komen.

20. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Oooh nog over de suikertest.. ff denken hoor want onthouden van dingen gaat erg moeilijk op het moment,
    voor het drankje 5,1 en na het drankje 7,6

Deel Deze Pagina