Heel veel sterkte! Dit moet een nachtmerrie zijn voor jullie. Die twee kleintjes moeten er gewoon goed doorkomen! Iedereen duimt voor ze!
😍GEBOREN😍 21 maart, Laurens, zoon van Florenthe, 856 gram (UD 23 juni) 30 maart, Fleur & Suze, dochters van Prinsesje2014, 1430 & 1300 gram (UD 16 juni) 👧2 meisjes 👦1 jongens 👶ZWANGER👶 12 juni🎈 Puppytje, 29 jaar, 2e kindje💓 15 juni🎈 PeAn, 33 jaar, 5e kindje💓 17 juni🎈 Fee86, 29 jaar, 2e kindje💓 Chanti1980, 35 jaar, 1e kindje💓 18 juni🎈 Rijn, 24 jaar, 1e kindje💓 Karin1983, 32 jaar, 2e kindje💓 MiniMe89 , 27 jaar , 1e Kindje 💓 vlindertje126, 24 jaar, 2e kindje💓 19 juni🎈 Disneymama, 26 jaar, 2e kindje💓 20 juni🎈 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje💓 Adje, 39 jaar, 4e kindje💓 tbtje, 23 jaar, 2e kindje💓 Marisha, 35 jaar, 3e kindje💓 Marisje89, 27 jaar, 1e kindje💓 Brusje, ? jaar, 5e kindje💓 Boterbloempje, ? jaar, 1e kindje💓 21 juni🎈 lievemandie, 28 jaar, 1e kindje💓 awvd, 24 jaar, 2e kindje💓 Surprise, 37 jaar, 3e kindje💓 Mahna Mahna, 41 jaar, 2e kindje💓 22 juni🎈 Kleinemuis80, ? jaar, 2e kindje💓 23 juni🎈 Ellamalou, 31 jaar, 1e kindje💓 Mamavanmanoa, 34 jaar, 2ekindje💓 Fluss1984, 32 jaar, 1e kindje💓 24 juni🎈 a Flower, 25 jaar, 2e kindje💓 Wup79, 36 jaar, 2e kindje💓 Mamainspe2016, 22 jaar, 1e kindje💓 Fauna, 31 jaar, 2e kindje💓 25 juni🎈 Mariomama, 34 Jaar, 3e kindje💓 Goldsword, 27 jaar, 2e kindje💓 26 juni🎈 Sissi87, 28 jaar, 2e kindje💓 Bloemetje16, 26 jaar, 2e kindje💓 27 juni🎈 Viveluna, ? jaar, 1e kindje💓 Pinkshadow, ? jaar, 2e kindje 💓 28 juni🎈 Dalk, 34 jaar, 1e kindje💓 Diana285, 30 jaar, 1e kindje💓 Goblins, 39 jaar, 2e kindje 💓 30 Juni🎈 Schattepoester, 30 jaar, 1e kindje💓 1 juli🎈 Anne020, 36 jaar, 1e kindje 💓 In totaal 41 mama's 42 kindjes 👧17 meisjes 👦23 jongens 👦2 verrassingen 🌟🌟🌟Sterretjes🌟🌟🌟 🌟Whoppie🌟Luna3🌟Doetie🌟Lila 🌟Melanie2012🌟Saphira85🌟Oktober91 🌟Marlau🌟 🌟 🌟Loes 📅Afspraken & echo's👀 April 14 april PeAn controle vk 14 april Disneymama controle + echo 14 april Mariomama anesthesist 16 april Mahna gyn + echo 18 april Goldsword gyn + echo 18 april Wup79 echo ivm opleiding artsen 19 april Mariomama gyn 20 april Wup79 groeiecho 21 april Mahna vk Zkh gesprek over bevalling Mei 3 mei Dalk 32 weken echo ivm placenta 10 mei Mahna gyn + echo 18 mei Wup79 groeiecho 23 mei Mahna gyn + echo
Jeetje prinsesje wat erg. Heel veel sterkte. Hier gister controle gehad. Meneer lag 3 weken voor op groei en moet morgen bloedprikken op suiker. Schrok er dus best wel van. Had het echt niet verwacht. Mocht het geen suiker zijn en meneer groeit gewoon zo hard dan word ik hoe dan ook met 38 weken ingeleid. Nu maar hopen dat het allemaal mee valt. Mijn volgende afspraak is 27 april
Prinsesje, wat een rotsituatie! Ik hoop dat je ene meisje snel opknapt met de verhoogde antibiotica en bij de andere meisje er snel duidelijkheid komt. Het is heel normaal om hierom erg gespannen, verdrietig en radeloos te zijn. Probeer steun te zoeken bij je geliefdes, en mogelijk ook in het ziekenhuis. Wil jullie in ieder geval heel veel sterkte en kracht toewensen voor deze moeilijke periode! Marisje, dat is zeker schrikken! 3 weken is op dit termijn best wel veel. Hoop dat het inderdaad meevalt! Mariomana, ik moest zo hard lachen om je bericht maar ik heb precies hetzelfde Ben ook blij dat ik niet de enigste ben die slecht slaapt en constant vermoeid is.. Het is nu inderdaad een beetje richting verlof aftellen, eerlijk gezegd kan ik niet wachten
Jeetje das schrikken prinsesje hopelijk krijg je straks meer zekerheid en knappen je meisjes snel op 😘 Wij hebben 21 april een groeiecho ze liep vorige week bij gyn een week voor op groei en lag nog steeds in stuit we wachten volgende week af of ze gedraait is .
Jeetje prinsesje woorden te kort, veel sterkte toegewenst, wat een nachtmerrie De kleine hier ligt ook in stuit :x fijn voor de blaas, zit er eigenlijk wel over in, kleine ligt al 11 weken precies zo, vraag me af wat de gyn de volgende afspraak gaat zeggen bij 32 weken.....straks moet ik vaker gaan zeker las dat de harde buiken ook v stuitligging kunnen komen, volgende keer eens vragen aan gyn
Vandaag mijn groei echo gehad. Zoontje lag goed op schema. Ze zei dat het een kleine baby zal worden. Tja..mama is ook niet zo groot. Omdat de 3-4D echo mislukt was..kregen we hem in 3-4D te zien. Tja..hij was net zo eigenwijs maar gelukkig werkte hij mee. We hebben tegen betaling paar fotos gekocht. De baby ingedaald beneden en ze zei dat hij zo bleef liggen en mijn moederkoek lag bovenin en dat zal mijn natuurlijke bevalling niet beïnvloeden. Volgende week 20 april afspraak bij de VK voor controle en bloedprikken voor rhesus(blijkt dat ik rhesus C negatief ben). Ik krijg volgende week uitslag van mijn ijzer + glucose.
Prinsesje, wat een onzekerheid voor jullie zeg! Hopelijk doet de antibiotica zijn werk en knappen jullie meisjes snel op!
Prinsesje wat een klap voor jullie! Ik hoop dat de meisjes allebei opknappen en Dat jij ook wat rust kunt vinden. Het is zeker niet niks allemaal en voor jou misschien wel moeilijk onze kwaaltjes aan te horen die jij nog graag gehad zou hebben als je meisjes nog even hadden kunnen blijven zitten......ik denk vaak aan je! Dikke knuffel!
Prinsesje, wat een rot nieuws!! Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en knapt ze snel op. Wat een onzekere en moeilijke tijd voor jullie.. dat jullie meisjes maar zo snel mogelijk sterk en gezond van de nicu af mogen! sterkte! Die vermoeidheid herken ik zeker. Doordat mn bloedsuikers weer wat stabieler zijn slaap ik meer door maar kan nu zo 12 uur slapen op een nacht! Vooral als ik een paar dagen wat meer (misschien teveel) heb gedaan. Morgen naar de internist. Vrijdag 3d echo, ben heel benieuwd!!
Goedemorgen allemaal, ik lees net de berichten van prinsesje! Wat verschrikkelijk voor jullie. De wereld staat stil voor jullie. Jullie kunnen alleen maar toekijken hoe jullie meisjes vechten. En al die gevoelens van machteloosheid en vreselijke bezorgdheid zijn ook terecht. Niks anders dan respect daarvoor. Deze situatie is ondraaglijk. Heel veel sterkte.
Even een tijdje afwezig geweest... En dan schrik ik toch van jouw berichten, Prinsesje! Zo vroeg geboren en nu aan het knokken voor hun gezondheid. Vreselijk... Wat zullen jullie een zorgen hebben om jullie kleine meisjes! Ik wens jullie heel veel sterkte in deze zware tijd en hoop zo ontzettend dat ze er snel bovenop zijn!
De laatste loodjes beginnen toch al snel in zicht te komen. Hier gaat het slapen redelijk. Moet alleen nog heel veel naar het toilet, maar niet meer zo veel pijn in mijn heupen. Mijn kleintje is de hele dag door actief. Als ik hem een uur niet voel is het al lang. En niet alle bewegingen zijn even prettig Het is echt een kleine kickboxer met veel kracht haha. 's Nacht houdt hij zich keurig rustig. Hij wordt altijd even wakker als ik naar het toilet ben geweest, maar dan is het snel weer 'stil' in mijn buik. Wat mij betreft een prima dag/nacht ritme, nu maar hopen dat dat zo blijft Verder kijk ik uit naar het 'slipperseizoen'. Heel fijn als ik straks zonder moeite mijn schoenen aan krijg. Want bukken wordt wel heel lastig Hebben jullie kleintjes ook weleens de hik. Mijn oudste dochter had dat heel vaak en deze kleine doet zijn zus na. Het is een grappig maar ook wel irritant gevoel, zo'n constante tik in mijn buik. Lijkt net of ik zenuwachtig ben, haha Ik moet nog 1x naar de vk en dan weer terug naar de gyn. Met 35 wkn krijg ik pas een groeiecho en waarschijnlijk wordt ook de geboortedatum dan ingepland. Daar leef ik nu naar toe en daarna begint toch echt het aftellen.
Hier weinig beweging erg jammer, in vergelijking met mijn dochter toen, beweegt deze bijna niet, de hele dag niets pas als ik lig voel ik geen stampjes maar alleen wat plopjes, komt denk ik door stuitligging, erg jammer en ongerustmakend af en toe
Hier weer terug van de groeiecho en de controle. En alles was helemaal perfect! Baby ligt precies op de gemiddelde lijn, dus een gemiddelde baby. Hij ligt ook met zijn hoofdje naar beneden! Dus gelukkig geen stuit meer Maar dit kan natuurlijk nog wel veranderen, maar we hopen maar van niet. We hebben heel relax kunnen kijken, ook naar de handjes en voetjes en alles op het gemakje. Was eigenlijk heel gezellig en gemoedelijk. Mag 4 mei weer terug voor controle bij de VK. Positief vind ik ook dat ik niet zo veel ben aangekomen, in totaal nog maar 6 kilo, dus daar ben ik superblij mee want ik let echt niet op me eten of ik "teveel" eet! Wil eigenlijk niet meer als 10 kilo aankomen, want na de bevalling wil ik echt flink gaan afvallen. Hoe zit dat eigenlijk met jullie? Baby heeft volgens mij niet echt de hik. Merk wel dat deze baby rustiger is in me buik, maar als ie er zin in heeft zijn het echt harde trappen. Maar veel minder dan bij me eerste zoon. Daarnaast ligt nu ook de placenta aan de voorkant boven bij me buik, dus daar voel je het dan al minder. Ik kijk ook al uit naar het slipperseizoen hoor! Mijn schoenen dichtdoen wordt echt lastig! Nog een paar weekjes denk ik..
Hier merk ik laatste week ongeveer ook vaker de hik bij de baby. Echt een ritmisch getik wat wel een half uur kan duren en dan langzaam verdwijnt. De arme mup 😉 Gewicht valt hier ook reuze mee. Nu zo'n 6 kg bijgekomen. Bij de eerste was dit echt wel al meer bij deze termijn. Als ik dat nog moet bijkomen, dan moeten er nog 14 bij..... Daar ga ik toch echt niet voor hoor. Het gewicht hangt ook echt aan mijn buik. Laatste loodjes qua werk begint nu te komen. Bekken gaat steeds meer pijn doen. Hopelijk houd ik het nog een paar weken vol. Dan kan ik opleiding afronden en heb ik tot 1 okt lekker verlof 😀😀
Vandaag controle bij de vk gehad. Alles is goed. Bloeddruk 130/60 en mijn HB 7.1 😊 Geen anti stoffen in mijn bloed gevonden maar dat wist ik al anders hadden ze gebeld. Kleine dame ligt al erg diep in mijn bekken, keurig met haar hoofdje beneden. Nog niet volledig ingedaald en vast maar voor een 4e zwangerschap wel opmerkelijk. Had vorige week wel wat licht zeurderige menstruatie achtig gevoel maar bedacht me dat dit nog niet kon zijn dat ze al aan het indalen was. Wel dus 😆 20 mei krijg ik een liggingsecho.....waarom is me compleet een raadsel want voel precies hoe madam ligt. Vk bevestigde ook dat wat ik zei klopte. Rug rechts, billen "lekker" onder mijn rechter ribben en benen en armen links. Gelukkig zit deze werkweek erop. Volgende week nog 3 korte dagen en dan heerlijk met verlof!!!! Kleine meid heeft hier ook soms de hik. Vind het wel een grappig gevoel hihi. Alleen in de nacht is het wat minder.......lig te schudden in mijn bed 😂 Ik ben nu zo'n 11 kilo aangekomen. Sta inmiddels al weken stil qua gewicht. Houd mijn gewicht wel in de gaten maar maak me er niet echt druk om. Komt straks wel weer goed. 3 keer eerder goed gekomen dus een 4e keer moet ook lukken 😆
Dankjewel lieve meiden! Ik vind het fijn om af en toe mee te lezen en kan juist genieten van jullie verhalen en zwangerschappen, dan vergeet ik even hoe het hier is. We gaan zo weer naar het ziekenhuis. De antibiotica lijkt aan te slaan en de ontstekingswaarden in het bloed zijn iets gedaald. Wel af en toe koorts. Onze andere dame is vrij stabiel nu gelukkig maar een infectie ligt zo weer op de loer dus ik ben erg gespitst op alles. Straks buidelen en even genieten en nergens aan proberen te denken. Kan me goed voorstellen dat sommigen al uitkijken naar verlof en of dät de kleine er is. Maar laat ze nog maar even lekker veilig zitten!
Fijn dat het al iets beter gaat! Ik vind dat je heel sterk overkomt! Je hebt niet één maar twee kindjes met zorgen, dus dat lijkt mij ook dubbel heftig... Geniet van het buidelen!!!