Fijn dat je het zo goed hebt doorstaan, Surprise! Wel balen dat je waarschijnlijk insuline moet gaan spuiten. Marlau, wat spannend! Veel succes! Ik hoop op een mooie eche met kloppend hartje!
Sorry, zag je reactie te laat. Was er al bang voor dat nuchter 6.9 veel te hoog is, maar vond het ook zo wat gelijk negatief te doen zeg maar... Voor het eten zit ik zelf liever al lager. Hopelijk blijft het spuiten alleen voor de nacht. Ik heb zelf een pomp, al voor zwangerschap heb er nu dik 8 jaar 1, en voor ik zwanger was kreeg ik een sensor.
Zo dames spannend de eerste echo's komen eraan, ben benieuwd! Hier nog 3 weken wachten, gyn was op vakantie week ervoor, ben eigenlijk blij wat later dan heb je als het goed is toch een mooiere echo en moet er zeker hartje kloppen, heb eens zon twijfel echo gehad met half knipperend lichtje dat wil niet nog eens dus we wachten hier nog maar een stuitje
mamainspe ik heb bij mijn dochter ook zwangerschapsdiabetes gehad mocht toen nuchter niet boven de 5.6 en na het eten niet boven de 7 rond de 8 moest ik gaan bijspuiten weet niet wat nu de richtlijnen zijn. vorige keer met 6.1 nuchter gelijk aan de novorapid dus ik ben benieuwd. Ben op eigen houtje maar curve dagen gaan houden en vandaar dat ik er al zo vroeg achter ben gekomen
uitslag is al binnen. echt super snel hcg is over de 7000 dus super. bloedsuiker van het diepere onderzoek was 7.2 nuchter en 5.8 na de test. Woensdag 4 nov naar de gyn en dan gaan we kijken wat er verder moet gebeuren
Spannend Marlau! Hoop met je mee op een goede echo! Wat zijn veel van jullie vroeg met een echo, ik moet nog zolang wachten! 02 december pas. Merken mama's die al een kindje hebben ook dat de zwangerschap nu anders is? Ik wel. Met de eerste zwangerschap was ik er continu mee bezig en nu vergeet ik het af en toe een beetje omdat ik bezig ben met m'n zoontje. Op zich is het ook wel fijn, want moet nog zolang wachten op de eerste echo!
Wij zijn op dezelfde dag uitgerekend, ik heb de eerste afspraak net een dag eerder. Maar lijkt mij inderdaad ook wel leuker als je een mooiere echo en kloppend hartje hebt! Eerst dacht ik pff.. dat word nog 4 weken wachten.. Hopelijk het wachter waard! Leuk dat er ook veel bij zijn die al een kindje hebben, hierdoor kijk ik op sommige dingen nu wel iets anders, zoals wat ik net zei!
Wat een drukte hier inmiddels. Leuk! Zit op MvM te wachten. Hoop dat ze niet bang is voor 2 nogal grote Duitse Herders. Die zijn al een paar weken vreselijk klef naar me. En erg beschermend. Niet dat ze de MvM-mevrouw in haar been gaan hangen hoor, maar ze houden alles net wat beter in de gaten lijkt wel. Ik heb mijn eerste echo op 13 nov en dan ben ik 8+3. Is het dan nog standaard een inwendige echo of niet?
Zo ik zit in de wachtkamer! Wat leuk dat je twee Duitse herders hebt. Veel plezier met de mvm vrouw. Maakt het weer een stukje echter vind ik.
de assistente zei bij mij dat het er aan lag of ze wat konden zien. dat zou op dat moment bekeken worden, dus dat zal wel p.p. verschillen.
Of ze de echo inwendig of uitwendig doen hangt van veel factore af. Het termijn, stand van baarmoeder, je postuur maaf ook van de gebruikte apparatuur. Geen zorgen om maken. wel spannend hè die eerste echo.... veel meiden die een vroege echo mogen zie ik. Ga voor iedereen duimen!!
Cool zulke honden! Blijft een prachtig ras. Mijn echo tijdens 1e zwangerschap (8 weken) begon uitwendig. De VK zei dat dat je op dat termijn normaal gesproken wel wat zag. Het eindigde helaas inwendig, omdat hij toch even goed wilde kijken hoe het allemaal zat. Bleek toen een ienimieni kindje van 6/7 weken te zijn zonder kloppend hartje. Het hangt dus van de situatie af. Ik zag heel erg tegen een inwendige echo op, maar op dat moment kon het me allemaal niks meer schelen. Ook al was VK een man. Hoe zou de eerste echo gaan van Marlou? Hopelijk goed nieuws
Hoi! Mag ik hier ook meekletsen? Ik ben zwanger van mijn tweede kindje, volgens mijn berekening uitgerekend op 29 juni. Nog geen echo's gepland, begin volgende week maar even bellen voor een afspraak. Wel net aangemeld voor MvM, dus ben benieuwd wanneer ik daar wat van hoor. Al schrikken sommige dingen me wel wat af, zoals dat het zo stink! Haha, vorige zwangerschap was ik heel misselijk, dus hoop dat dat nu niet zo is, zeker niet als het stinkt!
Nou, wat ik nou aan m'n fiets heb hangen . Ze kon eerst mijn baarmoeder niet vinden. Toen ze die na 10 min gevonden had kon ze er niet in kijken. Ze zag alleen de rand. Geen positief nieuws, maar ook geen slecht nieuws dus. Nu krijg ik om 21.15 een nieuwe echo. Dit keer door een echoscopiste. Ik ken haar nog van mijn vorige zwangerschap. Als er iemand is die iets kan zien is zij het wel. Super goede apparatuur en heel veel ervaring. Zij leidt ook echoscopisten op en zo. Dus we zijn benieuwd.