Whoppie, wat naar. Heel veel sterkte! Deze x was mijn baarmoeder wel vindbaar. Gewoon direct ook. Maar verder geen positieve of negatieve echo gehad. Het lijkt nog heel pril. 4,5 a 5 weken. Alles zag er wel mooi uit. Niks wat op een miskraam duidde. Alleen dan zou ik wel bizar vroeg getest hebben. Met 3 weken ongeveer. Wel raar zag ongeveer hetzelfde als met mijn miskraam. Het wordt echt afwachten dus.
Marlau je houdt ons nog even in spanning... Ze zag wel een kring of een zakje? Wanneer heb je weer een echo? Sterkte met afwachten.... snap hoe moeilijk dat is...
Nou Marlau das aan de ene kant dus goed nieuws aan de andere kant aardig onzeker. Sommige vrouwen testen vroeg positief, 3 weken is heel vroeg. Was je testlijn toen gelijk goed zichtbaar of een tuurtest? Kan me niet goed herinneren of je hier wel eens over hebt geschreven. Wanneer krijg je weer een echo?
Hoi dames, bedankt voor jullie lieve woorden.. Nee geen echo morgen ze zei dat dat geen duidelijkheid zou geven omdat er bij 6 weken niet altijd een zichtbare activiteit te zien zou zijn. Ik moet morgen vroeg terug bellen om door te geven of het bloeden erger is geworden als dit niet het geval is of het zou gestopt zijn dan gaat ze kijken of we de echo evt eerder kunnen plannen.. Spannende nacht, het is erop of eronder... Duimen draaien , kaarsjes branden en afwachten meer kan ik niet doen op dit moment.. Toch wel heel fijn nu dit forum even m'n verhaal delen met mensen die "meeleven" en de spanning snappen! Thanxx girls! X
Heel veel sterkte Whoppie! Marlou, wat jammer dat ze je nog geen echt positief nieuws konden geven... Ik heb zelf ook al vroeg, in week 3, positief getest maar dit begon wel echt als een tuurtest. Luna, hoe ben je de nacht doorgekomen? We hopen op goed nieuws!!
Oh Whopppie. Sterkte meid! Luna, hoe is het gegaan vannacht? Ik hoop op positief nieuws. Marlou: mmm spannend hoor. Ook voor jou zullen mn duimen draaien.
Marlau, fijn dat het er in principe allemaal goed uit ziet, maar wel balen dat je nog wat langer in onzekerheid zit! Wanneer krijg je een nieuwe echo? Luna, hoe gaat het met jou? Hoe was je nacht?
Goedemorgen meiden, Fijn dat je enige steun ervaart Luna. Het is moeilijk en onzeker. Ik hoop dat je de nacht goed bent doorgekomen. Hier vandaag de eerste dag van de vakantie soort van. Oudste moet wel een paar uur naar school maar de jongste hebben studiedag. Vanmiddag lekker zwemmen met z'n allen. Verder alvast de nodige voorbereidingen doen voor het weekend. Dan gaan we het laminaat in de woonkamer veranderen. Druk dagje dus vandaag
Luna hoe is het nu? Marlau ik teste volgens mij ook heel vroeg maar dan duidelijke streep. Whoppie sterkte.
Ik testse bij m'n jongste ook vroeg eb werd een week terug gezet ( dus achteraf met 3 weken en paar dagen positief getest
Even snel vanaf mijn mobiel.. Luna Hoe is het nu? Heb de vk nog niet gesproken. Denk over twee weken weer een echo. Ik had wel een duidelijke streep op mijn kv test. Zelf heb ik er wel een hard hoofd in hoor. Maar ja, het is afwachten. Mijn man zegt juist dat hij niks slechts gehoord heeft en dat ik me geen zorgen hoef te maken. Bij mijn miskraam liep mijn hcg heel langzaam op. Nu juist niet. Ik ben wel heel blij dat we snel voor een tweede zijn gegaan. Als dit ook een miskraam wordt kunnen we ook weer verder.
Dat is nog redelijk vlug. Ik teste vrij duidelijk en 2 dagen later echt een knal test. Vk komt dinsdag op 7 weken ik op 6 weken. Helemaal zeker weten doe ik het niet. Maar dat zie ik dinsdag wel.