vanmiddag verjaardag van schoonvader gevierd. Toen iedereen er was hebben we boven staande foto op de familieapp gegooid. Er werd even raar gekeken maar schoonmoeder had het gelijk door en is helemaal door het dolle. Dit had ze gezien mijn leeftijd niet meer verwacht. hier begint het aftellen naar de echo echt. En nu heb ik mazzel dat ik ook nog es 2 dagen achter elkaar mag gluren. Eerst bij de vk en dag er na bij de gyn ivm mijn suiker. Zal gelijk wel de laatste keer zijn dat ik bij de vk. morgen weer werken na mijn vakantie maar heb absoluut nog geen zin. T werk in de zorg wordt steeds zwaarder en vind het zo jammer dat ik steeds minder tijd voor mijn mensen krijg.
Hier niet erg last vn de klok gelukkig. Voelde me vandaag weer een stuk beter in mijn lijf dan de afgelopen dagen. Hoop dat dit zo blijft. Ben wel snel moe en heb snel last van mijn banden maar 10 keer liever dat dan zo lamlendig gevoel in mijn lichaam. Hier druk met de vloer dus vandaar weinig aanwezig. Wat een gesleep met meubels zeg. We hebben best heel wat kunnen opslaan onder de overkapping en boven maar de rest is toch heen en weer slepen.......pffff. Ml wil niet dat ik te veel til dus kan bar weinig.....ja pompidompidom toekijken. En das zo niks voor mij. Maarja ooit is het af
Zo hier was ik ook weer even.. Even lekker een weekje vrij gehad.. Wel gelezen maar voor de rest weinig geschreven.. Las ook niet zo'n leuk nieuws hier.. Sterkte voor de dames!! Afgelopen week druk geweest met de slaapkamer van dochter.. Mocht niks tillen en er moesten toch wat zware spullen naar boven. (Nieuwe bed van Ikea) Gelukkig aardige buurman.. Kamer is bijna klaar.. Nog een bureau bouwen. Gaat mijn man doen. Moet nog een paar dingen shoppen (he wat vervelend) En heel wat van haar pruttelspul uitzoeken, 6 dozen vol!! En dan gaan we verder met de overloop.. Schilderen, nieuwe vloer erin.. Volgende week komen ze nieuwe vloer leggen beneden hal en keuken.. En dan is het voorlopig wel klaar hahaha.. Als we beetje mazzel hebben dan nog een babykamer in orde maken..
Doetie, wat naar! Heel veel sterkte. In je handtekening zie ik dat je ook al veel hebt meegemaakt. Ik heb geen last gehad van de klok. Mijn dochter wel, die was mooi om half 7 wakker. Hopelijk trekt dat langzaam bij. Wat leuk dat zoveel al hebben verteld dat er een nieuwe baby komt. Wij hebben het dit weekend ook aan mijn ouders verteld. Wel met een slag om de arm natuurlijk maar ze vonden het wel heel leuk. Alleen mijn ouders gaan altijd eind juni op vakantie haha. Mijn moeder had ooit al eens gezegd dat er geen baby eind juni mag komen hoor. Ik voel me de laatste dagen zo opgeblazen. Weinig trek in eten ook, maar als ik eenmaal aan het eten ben vind ik het wel lekker. Herkenbaar? Gezien mijn echo ben ik natuurlijk wel wat onzeker. Ik had nog een testje van de action liggen. Dus ja, toch nog even gedaan. En de teststreep was al zo donker als de controlestreep toen de laatste er nog niet eens stond. Zo mooi om te zien. Nu zijn ze ook weer op hoor. Dus ik laat het rusten. Mijn lichaam denkt in ieder geval dat ik zwanger ben, nu moet het kindje lekker verder groeien. Tik tak tik tak, bijna 3 november! Maar eerst een aantal anderen hun echo! Spannend!
♡♡♡ ZWANGER ♡♡♡ 16 juni🎈 17 juni🎈 PeAn, 32 jaar, 5e kindje (5e zwangerschap maar 4e eigen kindje) Marlau, 30 jaar, 2de kindje Nicci, 33 jaar, 2e kindje 18 juni🎈 Rijn, 24 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Loes, 31 jaar, 2e kindje Karin1983, 32 jaar, 2e kindje 19 juni🎈 Lays, 28 jaar, 1e kindje Surprise, 36 jaar, 3e kindje oktober91, 23 jaar, 2e kindje Melanie2014, 26 jaar, 2e kindje Vlindertje123, 23 jaar, 2e kindje 20 juni🎈 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje (4e zwangerschap) Adje, 39 jaar, 4e kindje (3e zwangerschap) tbtje, 23 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) Marisha, 35 jaar, 3e kindje (3e zwangerschap) Mamainspe2016, 22 jaar, 1e kindje 21 juni🎈 Disneymama, 26 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 22 juni🎈 Marisje89, 26 jaar, 1e kindje Fluss1984, 31 jaar, 1e kindje Cheshire, 1e kindje Kleinemuis80, 2e kindje 23 juni🎈 Thea23, 30 jaar, 4e kindje Ellamalou, 31 jaar, 1e kindje BeertjeS, 2e kindje (3e zwangerschap) MiniMe89, 26 jaar , 1e kindje 24 juni🎈 25 juni🎈 LiLaa, 27 jaar, 3e kindje 26 juni🎈 Florenthe, 3e kindje Presa, 25 jaar, 1e kindje Loesje6, 29 jaar, 2e kindje 27 juni🎈 a Flower, 24 jaar, 2e kindje 28 juni🎈 Mahna Mahna, 41 jaar, 2e kindje 29 juni🎈 Goldsword, 26 jaar, 2e kindje 30 juni🎈 🌟🌟🌟Sterretjes🌟🌟🌟 Whoppie Luna3 Doetie Afspraken & Echo's: 27 oktober Marisje89 intake + eerste echo vk 28 oktober Ellamalou eerste echo 29 oktober Marisha echo 3 november rijn intake + eerste echo vk 3 november Surprise intake + echo 3 november Marlau echo 4 november 3muisjes intake + eerste echo vk 5 november Kleinemuis echo 5 november Loes221983 echo 5 november Disneymama echo 9 november mamainspe2016 gyn 9 november Melanie2014 echo 10 november Karin1983 intake + eerste echo vk 10 november tbtje intake en echo gyn 10 november Loes221983 intake vk 11 november Adje intake + echo gyn 11 november Loesje 6 echo 12 november LiLaa intake + eerste echo gyn (10:10) 12 november MiniMe89 intake + eerste echo 13 november Presa intake + eerste echo 16 november Ellamalou 2e echo 16 november PeAn echo (19.30 uur) 19 november PeAn intake (13.30 uur) 2 december a Flower echo
dag allemaal!! hier ook last van de klok, en ook heel fijn dat mn man dan ook nog eens om 6 uur de wekker zet... grrrr... Hier gelukkig nog niet teveel last van kwaaltjes, al zet ik nu al wel heel snel uit naar mn idee. en heel klein beetje misselijk sochtends maar dat is te verwaarlozen. Al heb ik wel het idee dat mn voorgevel echt op punt van exploderen staat. pfff ik vind het maar spannend hoor die eerste periode. Heel stom maar in mn hoofd heb je 50% kans op een MK, terwijl dat eigenlijk maar iets van 10% is. Ik krijg dat idee er gewoon niet uit. Had ik met mijn zoontje ook. Morgen intake VK en over 2 week de eerste echo. Erg spannend. Dan gaan we het ook vertellen aan mn zoontje. Ben erg benieuwd hoe hij gaat reageren..(hij is 3,5) Verder ook hier nog kleine verbouwing nodig..de kamer van mn zoon wordt opgesplitst dus genoeg te doen! Fijn om te lezen dat er weer wat levendigheid op dit forum is!
Goedemorgen alllemaal! Jullie hebben een hoop gedaan vant weekend. Heerlijk dat klussen. Wij hebben ons huis na 2 jaar wel zoon beetje op orde. Zijn nu met de tuin bezig, maar daar is het weer niet echt lekker meer voor. Gisteren een kwaaltjesdag gehad. Heel de dag misselijk. Eerste middagdutje gedaan en ik lag al om 8 uur in bed. Hopelijk gaat t vandaag weer beter. Nog 8 nachtjes slapen....
Goede morgen dames, deze week drukke week ! Kleine man word 5 dus kinderfeestje en weekend z'n verjaardag , trakteren pffff en die week daarna word z'n kleine zusje 3 dus drukte zat om me hoofd ergens anders op te zetten ... En hier is de angst voor mk of ma nog echt wel aanwezig 😔 heb al 2x dit jaar bij die 10% gezeten dus ik sla dot keer over als het eventjes mag ! De oudste wou eerst hoogslaper in dr nieuwe kamer maar nu ineens een bed bank , een salon tafel en een kaste waar ze dr tv op kan zetten ! Ze heeft het al helemaal uitgestippeld haha ze wil Een " volwassen " kamer hahaha Verder hier zo nu en dan misselijk ( vooral na de koffie) en in de Ochtend ! Verder eet ik alsof ik nog nooit gegeten heb hahaha
Pff dit jaar al twee keer Thea, sla jij maar over hoor! Klinkt wel als een heerlijk drukke periode. Dat is wel fijn he! Gaat de tijd lekker snel. Voel je je vandaag iets beter Rijn? Hier nog niet echt meiden continu misselijk he. Fijn! Hier niet misselijk. Ik moet alleen wel geregeld eten anders word ik een beetje misselijk. Verder wel veel moe en ik heb het snel koud. Wat veel verbouwingen. Ons huis is ook wel redelijk op orde. We hebben al wel vast een kamer leeg gemaakt voor dit kindje. Maar maar meer dan een likje verf op de muur is niet nodig. We wonen hier nu anderhalf jaar en in die tijd hebben we alles wel gedaan eigenlijk.
Goedemorgen allemaal, Misselijkheid: heel afentoe in de ochtend, maar is zo weer weg *fijn*. Hier: Wij gaan vandaag een dagje Amsterdam doen, het is ook lekker zonnig weer 😍😁 . Kom vanavond weer even bijlezen. Ik wens jullie allemaal een fijne dag *zwaaaaai 🙋🏼*
Goedemiddag! Ik ben met vlagen een beetje misselijk, maar bij lange na niet zoals bij mijn dochter, dus tot nu toe hoor je mij niet klagen Wel hele zere boobies ... maar dan denk ik bij mezelf, iig zit het nog goed want ik heb er nog last van! Stom misschien, maar ik voel liever wat, anders denk ik gelijk dat het niet goed zit. Hier komt zo een mevrouw van mvm, dus ik ben benieuwd. Vandaag twee oppaskindjes erbij, dus hoop dat ze allemaal lief slapen en ik even rustig kan praten met deze mevrouw
Whoopie, Luna en Doetie heel veel sterkte!! Hier nog steeds onzeker over de zwangerschap.. Ik voel me echt wel zwanger, misselijk/ gammel, moe Borsten waren iets gevoelig, sinds gisteren minder nog wel steviger vanmorgen echt zo'n menstruatie gevoel in m'n buik is nu weer over. verstandelijk weet ik dat het er allemaal bij kan horen maar wat zal ik blij zijn als we 4/6 weken verder zijn... net als jullie allemaal waarschijnlijk
Paar dagen niet gelezen en dan toch wat slechte berichten. Veel sterkte aan de dames waar het mis is gegaan. Had gister zelf ineens een vlaag van angst. Aankomende zaterdag willen we het onze ouders gaan vertellen, maar ik ben ineens bang dat als het dan alsnog mis zou gaan ik zo "in de gaten gehouden" ga worden. Ik vind het eigenlijk wel fijn in de bubbel waar ik nu in zit. Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dát het misgaat. Maar je weet het nooit. En ik ben een control freak. Van het weekend wel voor een aantal weken sex afgezworen. Blijkbaar was een orgasme (jaja, tmi, hihi) iets teveel van het goeie voor mijn baarmoeder. God wat heb ik een pijn gehad. Na een kwartier trok het weer weg. Nou heb ik sowieso een gevoelige baarmoeder, maar je schrikt er toch even van. Schijnt overigens heel normaal te zijn. Fijn. Not!
Tijdje niet geweest. Sterkte meiden bij wie het mis is gegaan. Hier gaat het prima. Heeeeel erg moe, maarja niet gek met 2 peuters die hier rondrennen
Bah hier afspraak voor tandarts gemaakt nog voor de eerste echo jammer dat dit weer sneller gaat haha zo'n hekel aan bah
Nou hier vandaag ook maar gebeld naar vk ( effe over de angst heen stappen ) heb aanstaande maandag 2 nov de eerste echo
Ik ga altijd naar de angst poli ben als de dood voor de tandarts, sla nog liever al me tanden eruit bij wijze van spreken
Hallo dames! Ik zou mij graag willen aanmelden bij deze gezellige club. Ik ben 28 (word volgende week 29) en ben een mooie 6 weken zwanger van ons eerste kindje. Wij hebben vanmorgen onze eerste echo gehad , ivm bloedverlies vlak na de positieve test. Vanmorgen kon de gyn ons gelukkig heel blij maken door te vertellen dat alles er super uit ziet en ze al een heel sterk hartje zag kloppen. We zijn in de wolken. Helaas heb ik bij het teruglezen hier ook vervelende berichten gelezen. Ik wil deze dames heel veel sterkte wensen. Sterkte met het verwerken en tijdens de volgende ronde! Wij hebben vanmorgen onze ouders ingelicht en vanavond onze zussen. We wilden wachten tot de eerste echo. De opa's en oma's waren natuurlijk door het dolle heen! Ik ga woensdag naar de vk voor een intake en ik begreep dat ik dan ook direct een echo kreeg. De vermoedelijke datum is voor ons 19 juni 2016! Voor nu even een foto, omdat we nu al zo trots zijn op onze pinda. Liefs
Thea dan mag je idd deze keer gewoon doorgaan ipv die 10%. Hier nog steeds snachts wakker worden en waarvan geen idee. S avonds wel moe maar voor de rest nog niet echt kwaaltjes. Wel vandaag met werken krampen dat ik even in de angst schoot dat er bloed kwam. Maar vals alarm. Morgen avond intake en echo denk dat ik voor m'n eigen gevoel nog even een testje doe