Ik ga vanmiddag maar even naar de huisarts. Heb al sinds zaterdag hoofdpijn. En sinds zondagavond is het migraine. Normaal gesproken kan ik dat nog redelijk af met excedrin of saridon, maar die mag ik nu niet en paracetamol doet geen klap... Door de hormonen (denk ik) verloopt het ook anders dan normaal. Normaal is het na 24 uur over en dan blijft het ook weg. Nu gaat het af en toe even weg en dan komt het extra erg weer terug. Heel lastig met drie kinderen, die te eten moeten hebben en naar school moeten enzo. Zat er ook even doorheen en begon spontaan te janken toen ik de assistente aan de lijn had. Nou maar hopen dat de dokter iets heeft wat ik wel mag en wat helpt... Sorry voor mijn klaagzang, moest het even kwijt. Migraine in combi met hormonen, misselijkheid en vermoeidheid is toch even wat anders :x Welkom en gefeliciteerd, nieuwe dames! Ik zag ook al wat mooie echo foto's voorbij komen! Wat gaaf! Hopen op alleen maar van die prachtige foto's!!!
Wat een verdrietig nieuws Lilaa Sterkte! @ Lizette, gefeliciteerd en welkom! niet fijn dat je jezelf zo ziek voelt, beterschap! hopelijk knap je snel wat op! @ Adje, niet fijn migraine, kan me voorstellen dat je er doorheen zit. hopelijk heeft de dokter wat voor je! @ hier, krijg weer pukkeltjes op mijn gezicht, net als bij de vorige zwangerschap. Op zich is het fijn om te merken dat je zwanger bent, maar de pukkeltjes mochten van mij deze keer wel weg blijven
Lila sterkte! Adje hoop dat de ha wat voor je heeft. Hier vanmorgen ziek gemeld. Voel me zo bagger. Net of ik veel te veel cafeïne gehad heb. Suiker is ook aan de hoge kant. Verder lijkt hier de misselijkheid wat op te komen. Heerlijk dat zwanger zijn. Heb op t werk ook verteld dat ik zwanger ben. Leuke reactie van leidinggevende. Verder is dochter even bij sm Even rust daar was ik ook wel aan toe
LiLaa heel veel sterkte. Suprise fijn dat je leidinggevende zo fijn reageerde. Hier nog steeds geen kwaaltjes dus ook geen pukkeltjes. Adje wat naar van je Migraine hopelijk krijg je iets. Anne fijn dat je goed nieuws heb gehad.
Jeetje veel sterkte Lilaa! Succes Marisje89 vanavond! Hier ook enorm misselijk. Continue. Overdag en s' nachts kotsmisselijk. Ik draag van die sea band polsbandjes van de Tuinen. Maar helpen niet echt. Iemand tips tegen de misselijkheid? 😂
Heel veel sterkte Lilaa Hier wat positiever gestemd want de digitale test is opgelopen. Waar de test vrijdag nog 1-2 weken aangaf is deze nu 3+! Voor mn eigen gerusttoestand erg fijn.
Veel sterkte Lilaa, wat rot zeg. Hopen dat er nou geen mensen meer afvallen. Het is zo verdrietig. Vandaag eerste echo gehad. beetje overwacht, had intake bij vk en die bleek zo'n machine te hebben en ze heeft gelijk even gekeken of er wel echt iets in mn buik zat. Heel vroeg maar wel leuk natuurlijk! Ben nu 5 week en 5 dagen. Over 2 week mag ik nog een keer in het ziekenhuis (om een periode van 2 jaar bij de fertiliteitsverpleegkundige af te sluiten) en dan twee weken later alweer de termijnecho! Wordt een fotogeniek kind haha! kan iemand me nog in de namenlijst zetten trouwens? weet niet hoe het moet, en mn eerdere verzoek is niet opgepikt. Ben uitgerekend op 23 juni
Even snel een korte reactie voor LiLaa, jeetje meid, wat onverwacht en rot zeg! Heel veel sterkte. Fijn Presa, hele geruststelling he! Hier ook moe. Hele lange dag gehad. Zo mijn dochter pyjama aan en dan gaat ze mooi naar bed en ik languit op de bank.
Mamavanmanoa, wat fijn da je al een goeie echo had. En ook wel fijn dat je nog twee keer mag!!! Presa, wat een opluchting! Kan me voorstellen dat je het allemaal weer wat positiever ziet! Ik ben inmiddels bij de huisarts geweest. En ik mag behalve paracetamol hemaal niks. Was er al een beetje bang voor. Je hebt ook nog triptanen tegen migraine en daarvan zou alleen de sumatriptan nog kunnen. Maar die is alleen nog op zwangere dieren getest. En is maar door heel weinig zwangere vrouwen gebruik. Dat vond ik toch te riskant, dus heb besloten om het dan maar uit te zingen. Gelukkig gaat het nu beter. Ben alleen wel extra moe nu. Marisje, spannend je eerste echo! Ik ben erg benieuwd!!!
♡♡♡ ZWANGER ♡♡♡ 16 juni🎈 17 juni🎈 PeAn, 32 jaar, 5e kindje (5e zwangerschap maar 4e eigen kindje) Marlau, 30 jaar, 2de kindje Nicci, 33 jaar, 2e kindje 18 juni🎈 Rijn, 24 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Loes, 31 jaar, 2e kindje Karin1983, 32 jaar, 2e kindje EmC, 19 juni🎈 Lays, 28 jaar, 1e kindje Surprise, 36 jaar, 3e kindje oktober91, 23 jaar, 2e kindje Melanie2014, 26 jaar, 2e kindje Vlindertje123, 23 jaar, 2e kindje Krimpie, 28 jaar, 1e kindje 20 juni🎈 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje (4e zwangerschap) Adje, 39 jaar, 4e kindje (3e zwangerschap) tbtje, 23 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) Marisha, 35 jaar, 3e kindje (3e zwangerschap) Mamainspe2016, 22 jaar, 1e kindje 21 juni🎈 Disneymama, 26 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 22 juni🎈 Marisje89, 26 jaar, 1e kindje Fluss1984, 31 jaar, 1e kindje Cheshire, 1e kindje Kleinemuis80, 2e kindje 23 juni🎈 Thea23, 30 jaar, 4e kindje Ellamalou, 31 jaar, 1e kindje BeertjeS, 2e kindje (3e zwangerschap) MiniMe89, 26 jaar , 1e kindje Mamavanmanoa, 24 juni🎈 25 juni🎈 26 juni🎈 Florenthe, 40 jaar, 3e kindje Presa, 25 jaar, 1e kindje Loesje6, 29 jaar, 2e kindje 27 juni🎈 a Flower, 24 jaar, 2e kindje 28 juni🎈 Mahna Mahna, 41 jaar, 2e kindje Sieppie, 30 jaar, 29 juni🎈 Goldsword, 26 jaar, 2e kindje 30 juni🎈 Anne020, 35 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) 🌟🌟🌟Sterretjes🌟🌟🌟 Whoppie Luna3 Doetie Afspraken & Echo's: 27 oktober Marisje89 intake + eerste echo vk 28 oktober Ellamalou eerste echo 28 oktober Krimpie Intake + echo 29 oktober Marisha echo 30 oktober EmC echo 2 november Thea23 Eerste Echo (11.30) 3 november rijn intake + eerste echo vk 3 november Surprise intake + echo 3 november Marlau echo 4 november 3muisjes intake + eerste echo vk 5 november Kleinemuis echo 5 november Loes221983 echo 5 november Disneymama echo 9 november mamainspe2016 gyn 9 november Melanie2014 echo 10 november Karin1983 intake + eerste echo vk 10 november tbtje intake en echo gyn 10 november Loes221983 intake vk 10 november Florenthe Echo 11 november Adje intake + echo gyn 11 november Loesje 6 echo 11 november Goldsword Intake + eerste echo(11.15) 12 november MiniMe89 intake + eerste echo 13 november Presa intake + eerste echo 16 november Ellamalou 2e echo 16 november PeAn echo (19.30 uur) 19 november PeAn intake (13.30 uur) 19 november Sieppie echo 26 november Sieppie Intake 2 december a Flower echo
Mamavanmanoa: wat onverwachts leuk om nu al een bevestiging te hebben gehad! Adje: mijn vriend gebruikt sumatriptan voor zijn clusterhoofdpijn. Maar dat is echt geen fijn medicijn om te slikken. Ik snap dat je daar even voor hebt gepast. Hopelijk gaat het snel beter!