Ik sloeg even helemaal in paniek! Ik dacht dat ik mn eerste echo gemist had . maar ik heb de lijst verkeerd ingevuld. T is morgen pas om 11u15... ik pas ze snel even aan!
Ha meiden, Paar dagen wel ff wat komen lezen maar geen tijd genomen om te reageren. Lilaa heel veel sterkte. Welkom aan de nieuwe dames. Van harte gefeliciteerd met jullie positieve test! Super gaaf om die mooie echo's te zien. Dat we maar veel knipperende pinda's mogen krijgen de aankomende weken. Ik voel mezelf wisselend qua kwaaltjes. Echt misselijk ben ik niet maar met regelmaat toch ff een minder prettig gevoel in mijn lichaam. Zit mezelf dan in de weg. Sinds 2 dagen smaakt thee echt goor. Heb veel last van boeren en opgeblazen gevoel, vooral na het avondeten begint het gedonder. Overdag is het sinds gisteren eigenlijk wel weer goed vol te houden. Merk dat bessenaanmaak met spa rood een prima oplossing is dus dit drink ik hoofdzakelijk. 'S avonds val ik vroeg in slaap maar slaap gelukkig erg goed. En nog steeds snel kouwelijk. Pfff ondanks deze milde kwaaltjes hoop ik snel dat we een paar weken verder zijn
♡♡♡ ZWANGER ♡♡♡ 16 juni�� 17 juni�� PeAn, 32 jaar, 5e kindje (5e zwangerschap maar 4e eigen kindje) Marlau, 30 jaar, 2de kindje Nicci, 33 jaar, 2e kindje 18 juni�� Rijn, 24 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Loes, 31 jaar, 2e kindje Karin1983, 32 jaar, 2e kindje EmC, 19 juni�� Lays, 28 jaar, 1e kindje Surprise, 36 jaar, 3e kindje oktober91, 23 jaar, 2e kindje Melanie2014, 26 jaar, 2e kindje Vlindertje123, 23 jaar, 2e kindje Krimpie, 28 jaar, 1e kindje 20 juni�� 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje (4e zwangerschap) Adje, 39 jaar, 4e kindje (3e zwangerschap) tbtje, 23 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) Marisha, 35 jaar, 3e kindje (3e zwangerschap) Mamainspe2016, 22 jaar, 1e kindje 21 juni�� Disneymama, 26 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 22 juni�� Marisje89, 26 jaar, 1e kindje Fluss1984, 31 jaar, 1e kindje Cheshire, 1e kindje Kleinemuis80, 2e kindje 23 juni�� Thea23, 30 jaar, 4e kindje Ellamalou, 31 jaar, 1e kindje BeertjeS, 2e kindje (3e zwangerschap) MiniMe89, 26 jaar , 1e kindje Mamavanmanoa, 34 jaar, 2e kindje Rosa1234, 30 jaar, 1e kindje (1e zwangerschap) 24 juni�� 25 juni�� 26 juni�� Florenthe, 40 jaar, 3e kindje Presa, 25 jaar, 1e kindje Loesje6, 29 jaar, 2e kindje 27 juni�� a Flower, 24 jaar, 2e kindje 28 juni�� Mahna Mahna, 41 jaar, 2e kindje Sieppie, 30 jaar, 29 juni�� Goldsword, 26 jaar, 2e kindje 30 juni�� Anne020, 35 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) ������Sterretjes������ Whoppie Luna3 Doetie Afspraken & Echo's: 28 oktober Krimpie Intake + echo 29 oktober Ellamalou eerste echo 29 oktober Marisha echo 30 oktober EmC echo 2 november Thea23 Eerste Echo (11.30) 3 november rijn intake + eerste echo vk 3 november Surprise intake + echo 3 november Marlau echo 4 november 3muisjes intake + eerste echo vk 5 november Kleinemuis echo 5 november Loes221983 echo 5 november Disneymama echo 9 november mamainspe2016 gyn 9 november Melanie2014 echo 10 november Karin1983 intake + eerste echo vk 10 november tbtje intake en echo gyn 10 november Loes221983 intake vk 10 november Florenthe Echo 11 november Adje intake + echo gyn 11 november Loesje 6 echo 11 november Goldsword Intake + eerste echo(11.15) 12 november MiniMe89 intake + eerste echo 13 november Presa intake + eerste echo 15 november Marisje89 2e echo (19.00uur) 16 november Ellamalou 2e echo 16 november PeAn echo (19.30 uur) 17 november oktober91 1e echo gyn en intake 19 november PeAn intake (13.30 uur) 19 november Sieppie echo 26 november Sieppie Intake 2 december a Flower echo
Wat een mooie echo krimpie. En wat fijn dat je die dan zo vroeg al hebt. Ik mag pas met 8 weken een eerste echo laten maken hier. Dus nog bijna twee weekjes geduld hebben. Lijkt kort maar duurt heeeeel erg lang haha!
Hallo dames, gefeliciteerd voor de dames die zich net hebben toegevoegd!! Wat super dat sommigen van ons al een echo hebben Gehad, wel Fijn voor geruststelling! Ik heb vanmorgen bezoek Gehad van MoedersvoorMoeders!! Fijn om dan toch weer een positieve test te Zien 😍! Nu 2 weken wachten tot de echo!! Even nog een vraagje trouwens: op de site van mijn verloskundigenpraktijk staat dat er met 8 weken geen hartslag te Horen is maar gezien Ik toch Vaak hoor van wel, zal dit wel een stok Achter de deur Zijn, voor het geval dat?!
@ Marisje, yes een goede echo! gefeliciteerd! @ Rosa, welkom en gefeliciteerd! Hier een late echo, pas met 10 weken (02 december). Moet dus nog héél lang geduld hebben. Gelukkig heb ik al een zoontje waar ik veel tijd aan geef, zo gaat de tijd toch wat sneller
@ Vlindertje, gefeliciteerd met je dochtertje! @ Krimpie, mooie echo! gefeliciteerd! @ hier, ik merk nu niet zoveel van de zwangerschap. komt denk ik ook omdat ik zo druk ben met m'n zoontje en de dagelijkse dingen. Ben alleen 's avonds wel helemaal moe! Ga nu verder leren aan kinder ehbo, nu m'n zoontje nog in dromenland ligt. Fijne dag verder allemaal!
@minime Hartje zien knipperen kan al vanaf ongeveer 6 weken. Horen geloof ik pas vanaf ongeveer 12 weken. @ Krimpie Mooie echo! Hier ook nog geen kwaaltjes. Af en toe een zeurende buik, maar verder niets. Merk wel dat mijn conditie wat minder goed is. Gisteren wezen hardlopen, maar dat ging toch minder makkelijk dan normaal.
Ooo mooie echo! Hartje kon ik al hoor met 8 weken ongeveer met angelsound bij mijn dochter super vroeg was dat hoop eigenlijk dat nu weer te kunnen Hier echt de hele dag misselijk moet steeds eten maar bepaalde dingen veel zoet eierkoeken, bananen en stokbrood is het " veiligste " momenteel anders ga ik over men nek
Toen ik voor nacontrole bij de gyn. kwam vorig jaar zei hij, mocht je weer zwanger zijn dan kom je eerst hier voor controle, gaat alles goed mag je terug naar de verloskundige als je dat wil, je mag ook onder behandeling bij de gyn. blijven, en met 36 wk. moet je dan weer helemaal over naar de gyn. Vandaar dat ik nu het ziekenhuis heb gebeld en niet de verloskundige. Dus ook een spoedkeizersnede, wat was de reden? Ik ook nl. omdat hartslag van dochtertje wegviel tijdens het persen. Ik hoop dat het nu allemaal anders zal gaan. Ga jij nu ook voor een natuurlijke bevalling of weer liever een keizersnede?
Hè ladies, Even terugkomend op de vraag over het hartje... Bij de gyn of vk kan je het hartje normaal gesproken vanaf ONGEVEER 6 weken ZIEN (dus niet in de stress schieten als je hm met 6 weken en 1 dag niet ziet. Her hartje horen bij de gyn of vk is normaal bij de echo die je krijgt bij 12 weken. Maar hij is soms wel eerder te horen. Als je bv een eerdere echo krijgt, of met bv van die apparaten die je zelf kunt aanschaffen. Ik heb dus echo gehad met 6w1d, en het hartje was goed te zien. Echt een samentrekkend knipperlichtje. Vriendlief en ik voelden ons gewoon van die enorme softies... We vonden onze pinda nu al mooi We "zien" er ook van alles in haha! Nu nog een dik uur wachten en dan naar de vk, hopelijk weer het hartje zien *zucht....zwijmel*
Krimpie heel veel plezier bij je echo. Welkom nieuwe dames. Loesje hier ook geen kwaaltjes en gisteren toch echt een hartje gezien. Zo eindelijk tijd om even te reageren. Was gisteren zo moe naar de vk dat ik even hier heb verteld wat we hebben gezien. En toen lekker gaan slapen. Adje over 2 weken moeten we weer terug voor de cyste. Kan dat ie hormonaal is en dan trekt ie vanzelf weg of knapt ie. Over 2 weken moet ie of kleiner of weg zijn anders worden we doorgestuurd naar de gyn. En nu weer de oogjes dicht ben zo moe.
Hee dames, mag ik me bij jullie aansluiten? Ik heb 3 weken geleden positief getest. En ben uitgerekend op 16-06-2016 volgens het zkh. Vrijdag heb ik mijn eerste echo en ik vind het echt super spannend!! Zou iemand me aan de lijst willen toevoegen? Firstgirl, 23 jaar. 1e kindje Nu heb ik nog niet alles gelezen maar ik ben reuze benieuwd of er al dames zijn die met een fetal dopler hebben geprobeerd om het hartje te vinden. Vandaag heb ik het samen met mijn schoonzus geprobeerd. En we hadden de hartslag gevonden. Heb eerst de hartslag van mezelf opgenomen en daarna die andere en dat was een wereld van verschil. Ik wist niet wat ik hoorde. Benieuwd of er nog meer dames zijn die zo nieuwsgierig zijn zoals mij haha
Het ging heel goed bij de vk dames Pinda's hartje klopt nog steeds goed en was nu zelfs met een buikecho goed te zien. (Maandag inwendige echo gehad). Maandag was pinda 0,55 millimeter en vandaag al bijna 1 centimeter! Niet te geloven hoe snel dat groeit Ook leuk gesprek gehad. Had een goed gevoel bij de aardige mevrouw! Volgende echo staat op 13 november. De echo's worden dan vergeleken en als het goed is kan ze dan met iets meer zekerheid zeggen hoe ver ik ben. Zij denkt namelijk dat ik ietsje verder ben. Voor nu laat ik mn banner ff voor wat ie is. Wil iemand 13 november op de lijst zetten? Liefs En bedankt voor het mee duimen allemaal
Ja weet het zeker mijn eigen hartslag was 68 en de andere was over de 100, het is dat ik geen filmpje kan plaatsen anders kon je het horen.
Wat super fijn dat alles goed is gegaan ! Lekker genieten dus ... Hier kan ik zover zijn als ik denk of 2 dagen korter of 2 weken langer 😂 kan hier alle kanten nog op
Wat fyn zeg krimpie !! Bedankt voor alle reacties over de hartslag ! We gaan er gewoon zo neutraal ( mogelijk 😇 Naar toe over 2 weken !!