Nee er is helemaal niks gebeurd, this een gevoel wat me zooooo bekend voorkomt waardoor de angst toelaat , instinct? Geen idee mja nig een paar dagen ...
pfff wat naar zeg... dan zo maar lekker slapen en hopen dat dat gevoel morgen weer een beetje is afgezakt. meer kun je toch niet doen.
@ Thea: Wat naar. Ik hoop dat je gevoel je misleidt en dat je maandag een mooie echo in handen hebt! @ Mahna Mahna: Wat een verhaal. Dan denk ik dat ik wat bagage heb... Hoop op een mooie zwangerschap voor jou! Begin aan mijn tweede nachtdienst. Na deze alweer op de helft!
Wat naar dat je je zo voelt thea! Maar je hebt ook heel veel mee gemaakt. Ik denk dat dat onbewust wel meespeelt. Nog een paar nachtjes en je hebt je echo. Ik duim voor je! Hier begin ik steeds meer vertrouwen te krijgen maar dat vind ik ook eng. Straks is het dinsdag helemaal niet goed. Maar ja, dat zien we dan wel.
Wat naar, Thea, dat je je zo voelt! Hoe gaat het vanmorgen? Ik kan alleen maar duimen dat je gevoel er totaal naast zit!
Gaat wel oke , bedankt voor de lieve woorden dames . Hopelijk maandag goede echo en dat ik beetje bij beetje ervan kan gaan genieten .. Gelukkig genoeg afleiding het weekend met de verjaardag van m'n zoontje ! Fijn weekend iedereen , voor de mensen die moeten werken , werkse
Mahna dank je wel voor je uitleg. Ik wens je heel veel kracht. Thea van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Een hele gezellige verjaardag. Hoop dat het onzekere gevoel verdwijnt en je een goede echo hebt maandag. Marlau, wat dubbel kan je gevoel dan zijn. Hopelijk is bet dinsdag gewoon allemaal goed. Hier net sinds tijden weer eens gezellig gemaakt maar dan merk ik toch wel dat er wel degelijk iets aan het handje is down under. Gelukkig (nog) geen heftig samentrekkende baarmoeder na klaarkomen maar het trok wel wat. Hopelijk blijft dat hele erge krampen weg....had dat de laatste zwangerschap en das niet leuk.
Hoi Rosa1234, In mijn geval heeft dat met mijn voorgeschiedenis te maken en het feit dat ik medicijnen moet krijgen bij een kloppend hartje. Ik had de afspraak dat ik meteen het ZKH moest bellen bij een positieve test en toen werd voor mij een echo gepland voor 02-11 terwijl er misschien dan nog geen kloppend hart te zien is. Ik zou zelf liever een latere echo hebben als zeker is dat het hartje klopt. Liefs
Hoi hoi, Volgens mij klopt dat wel. Er zit een verschil tussen zien en horen. Horen gaat volgens mij uitwendig en zien kan inwendig. Liefs
Lieve dames, Ik ben met bij met lezen en kwam tot de conclusie dat bij sterretjes de naam van Lila ontbreekt. Helaas ben ik alleen goed in de lijst verprutsen dus vraag ik het aan iemand die er wel verstand van heeft om het aan te passen. Liefs
♡♡♡ ZWANGER ♡♡♡ 16 juni�� 17 juni�� PeAn, 32 jaar, 5e kindje (5e zwangerschap maar 4e eigen kindje) Marlau, 30 jaar, 2de kindje Nicci, 33 jaar, 2e kindje 18 juni�� Rijn, 24 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Loes, 31 jaar, 2e kindje Karin1983, 32 jaar, 2e kindje EmC, 19 juni�� Lays, 28 jaar, 1e kindje Surprise, 36 jaar, 3e kindje oktober91, 23 jaar, 2e kindje Melanie2014, 26 jaar, 2e kindje Vlindertje123, 23 jaar, 2e kindje Krimpie, 28 jaar, 1e kindje 20 juni�� 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje (4e zwangerschap) Adje, 39 jaar, 4e kindje (3e zwangerschap) tbtje, 23 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) Marisha, 35 jaar, 3e kindje (3e zwangerschap) Mamainspe2016, 22 jaar, 1e kindje 21 juni�� Disneymama, 26 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 22 juni�� Marisje89, 26 jaar, 1e kindje Fluss1984, 31 jaar, 1e kindje Cheshire, 32 jaar, 1e kindje Kleinemuis80, 2e kindje 23 juni�� Thea23, 30 jaar, 4e kindje Ellamalou, 31 jaar, 1e kindje BeertjeS, 2e kindje (3e zwangerschap) MiniMe89, 26 jaar , 1e kindje Mamavanmanoa, 34 jaar, 2e kindje Rosa1234, 30 jaar, 1e kindje (1e zwangerschap) 24 juni�� 25 juni�� 26 juni�� Florenthe, 40 jaar, 3e kindje Presa, 25 jaar, 1e kindje Loesje6, 29 jaar, 2e kindje 27 juni�� a Flower, 24 jaar, 2e kindje 28 juni�� Mahna Mahna, 41 jaar, 2e kindje Sieppie, 30 jaar, 29 juni�� Goldsword, 26 jaar, 2e kindje 30 juni�� Anne020, 35 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Lila Whoppie Luna3 Doetie Afspraken & Echo's: 28 oktober Krimpie Intake + echo 29 oktober Ellamalou eerste echo 29 oktober Marisha echo 30 oktober EmC echo 2 november Thea23 Eerste Echo (11.30) 2 november Mahna Mahna eerste echo (15.05 uur) 3 november rijn intake + eerste echo vk 3 november Surprise intake + echo 3 november Marlau echo 4 november 3muisjes intake + eerste echo vk 5 november Kleinemuis echo 5 november Loes221983 echo 5 november Disneymama echo 9 november mamainspe2016 gyn 9 november Melanie2014 echo 10 november Karin1983 intake + eerste echo vk 10 november tbtje intake en echo gyn 10 november Loes221983 intake vk 10 november Florenthe Echo 11 november Adje intake + echo gyn 11 november Loesje 6 echo 11 november Goldsword Intake + eerste echo(11.15) 12 november MiniMe89 intake + eerste echo 13 november EMC echo 13 november Presa intake + eerste echo 13 november Cheshire intake + eerste echo 15 november Marisje89 2e echo (19.00uur) 16 november Ellamalou 2e echo 16 november PeAn echo (19.30 uur) 17 november oktober91 1e echo gyn en intake 19 november PeAn intake (13.30 uur) 19 november Sieppie echo 25 november Rosa12344 1e echo & intake 26 november Sieppie Intake 2 december a Flower echo
Hoi, ik heb mijn eigen echo en een van EmC toegevoegd. Mocht er nog meer toegevoegd moeten worden, let me know!
Hoi dames hier lekker weekend houden, net lekker in de zon naar de bakker gefietst, misselijkheid is alleen met vlagen meer hopelijk blijft het zo! telt weer even verder af naar eerste echo......
Wat een hoop mooie echos weer! Welkom ook nieuwe dames! Ik las weer heftige verhalen langs komen. Succes met het wachten op de 1e echo. Ik duim voor jullie! Hier de misselijkheid nog ateeds heerlijk aanwezig. Even een vraagje daarover? Hoelang zoude de vitamientjes nodig hebben om opgenomen te worden? Ik slik ze nu sochtends met mn ontbijtje (crackertje). Ik heb nu al 3x gehad dat de boel er na een uurtje weer uitkomt. Ik geloof trouwens dat ik ze beter savinds in kan nemen. Dan gaat t nog t beste
Ik zie de figuurtjes ook niet zoals ze horen. Heb laatst de lijst aangepast, maar had niet de fut om alles na te lopen... Ik voel me regelmatig echt een oud wijf Simpele klusjes als boodschappen, stofzuigen, opruimen, zorgen dat het zweet me uit breekt en ik ben regelmatig echt buiten adem. De misselijkheid lijkt hier nu toch te de ochtend beperkt te blijven. Wat geheel nieuw is voor mij, aangezien ik bij mijn vorige zwangerschappen me de hele dag door beroerd voelde. Dus als het zo blijft ben ik best tevreden. Maar er liggen wel koeken naast mijn bed en een flesje water om de eerste misselijkheidsgolf tegen te gaan. Werkt tot nu toe nog redelijk
Ja gewoon 's avonds gaan innemen is dan misschien beter. Ik heb gravitamon en daar staat bij dat je het bij een maaltijd in kan nemen. Dus lunch of avondeten is dan ook prima. Werkt het beter dan wanneer het weer eruit komt
Hoi meiden, Hier een beetje onzeker nu. Na de inwendige echo donderdag kreeg ik gisteren middag last van bruinverlies en dit blijft aanhouden. Gyn zei me dat ik me enkel bij echt veel bloed ongerust moest maken maar kan niet helpen dat ik me toch zorgen maak... Mijn buik is ook al 2 dagen onrustig (veel wind en borrelende darmen) en heb zo'n warm gevoel in mijn liezen/onderbuik. Wil alleen maar op de zetel liggen vandaag. Herkenbaar? Ben ook helemaal niet moe meer en had verder niet zoveel klachten... Heb wel nog last van mijn borsten... Ik weet dat je geen zekerheid hebt maar wou dat we zo al een paar dagen verder waren