16 t/m 30 juni 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Adje, 10 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin1983

karin1983 Actief lid

13 feb 2010
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat grappig, ik heb ook een ragdol (mannetje) en een boerderij kat, maar reageren allebei nog niet echt anders.
    dat deed de ragdoll wel toen ik ging bevallen. een dag of 2 voordat mijn weeen begonnen had hij dikke ogen, dacht ontstoken, maar dierenarts hield het op voedsel allergie. toen ik een weekje later uit het ziekenhuis kwam, was zijn hele kop kapot en kaal gekrabd door de jeuk! dit heeft alles bij elkaar tot een maand of 3 geduurd, inclusief dure zalfjes, duur speciaal eten. uiteindelijk een antibiotica zalf gekregen en het was eindelijk klaar! ik hou het er nog steeds op dat het stress is geweest vanwege de nieuwe situatie, maar de dierenarts geloofd daar niet in.
    Hij is er nog steeds als 1e bij als onze kleine man huilt. soms nog eerder dan dat wij er bij zijn! en onze kleine man kan ook echt alles met hem doen. staart trekken, half bovenop hem liggen, kriebelen, zo lief om te zien!

2. karin1983

karin1983 Actief lid

13 feb 2010
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi om al die goeie echo's te zien!! ik mag nog 5 dagen wachten, maar dat zal zo voorbij zijn denk ik/hoop ik.

hier nog steeds gestopt met roken, hoe is het met de andere meiden die gestopt zijn?
    ik heb wel steeds vaker momenten dat ik er zin in krijg, en nu helemaal nu ik weet dat mijn man weer is gaan roken!

ga zo na het eten ook ff een poosje tukken, was een heleboel van plan, maar eerst ff plat, daarna zien we wel weer verder.

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ik ben een roker al 15 jaar moet zeggen dat ik niet gestopt bent maar er ongeveer 4/5 per dag rookt ( kom van 14/15per dag) ben langzaam aan het afbouwen

4. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    O jeetje zeg! Ik hoop niet dat die van ons dat gaan krijgen! Het zijn dan ook wel gevoelige beestjes hè?
    Ons mannetje is geloof ik in zijn vorige leven een hond geweest hahaha. Hij gedraagt zich net als een hond. Onze zoon kan ook echt alles met hem doen en sleept hem mee door het hele huis. Er zit totaal geen kwaad in hem zo mooi om te zien.

Onze poes is een echte dame. Die volgt je de hele dag door. Zelfs als ik naar de wc moet haha. Bij mij komt ze liggen, de rest van het gezin kan haar aaien maar als ze niet wil dan laat ze dat wel blijken. Ze rent dan hard weg of haalt haar pootje uit naar je. Wel zonder nagels gelukkig ;)

5. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    Wat zie ik weer een mooie echo's voorbij komen, gefeliciteerd meiden! :D

Vanmorgen lekker met m'n zoontje naar de kinderboerderij geweest en hij ligt nu heerlijk te slapen. Hij is echt zo'n schatje! Haha, wilde ik even kwijt ;)

Het lijkt trouwens of m'n borsten nu al wat groter worden, de bh's gaan strakker zitten. Gaat wel sneller dan de vorige keer volgens mij. Hebben meer meiden dit?

6. cheshire

cheshire Actief lid

13 okt 2015
    144
    2
    18
    Drenthe
    Mijn groeiende borsten waren de reden dat ik dacht dat ik wel eens zwanger kon zijn. Mijn borsten zijn explosief gegroeid. Zien eruit alsof ik net een vergroting heb gehad zo stevig. En pijnlijk. Dat ook. Toevallig net 2 nieuwe bh's besteld.

7. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    ik ben terug van de diabetesverpleegkundige. tis bingo en vanaf vananavond begin ik met insuline voor het slapen gaan en moet nu nog 2 dagen een uur na de maaltijd prikken en dan vandaar uit ook overdag gaan spuiten. Heb alles al in huis. gaat een lange zwangerschap worden

8. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    822
    440
    63
    Hier weer thuis, mooie echo gehad met een kloppend hartje zo blij!!

Reageer straks weer meer, eerst even vieren!!

9. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Suprise, dat geloof ik zeker, balen zeg! Dikke knuffel:(

Disneymama jeeeej weer mooie echo erbij, :):)

Hier zit weer tegen aan blaasontsteking denk ik, vorige zwangerschap zelfs met nierbekkenontsteking in ziekenhuis dus ben niet zo happy hopelijk morgen over maar moet zo veel plassen weer, ook het gevoel van niet op kunnen houden zo begon het bij mij de vorige keer ook

10. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    Zo even 2 dagen niet geweest en hoop moeten bijgelezen.

Welkom nieuwe dames. Voor jullie ook een voorspoedige zwangerschap gewenst.

Zag weer hele mooie echo's voorbij komen. Mensen die gerustgesteld zijn en kloppende hartjes. Super.

Suprise balen van je diabetes zeg.

Thea de ene stopt gelijk de ander bouwt het af ieder op zijn manier toch.
    Karin hier ook nog gestopt met roken. Ik heb het voordeel dat mijn vriend niet rookt en dat het makkelijker maakt alleen op het werk niet dan heb ik wel behoefte maar dan heb ik als oplossing een lolly.

11. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ook hier 6 bladzijden moeten bijlezen dus kan niet op iedereen afzonderlijk reageren. Maar ik zag heel wat meiden met mooie echo's, zo leuk!

Surprise, jammer dat je moet gaan spuiten ook al had je het wel verwacht... Hopelijk ondervind je er niet te veel last van.

Kriebelbeestjes: vorig jaar bij allebei onze jongens (met kort haar) zaten ze... Ik had ze blijkbaar aangestoken 😇 en had ze zelf ook meegebracht van nichtje in Parijs... Gelukkig gaan ze er op school wel heel discreet mee om, ware het niet dat de jongste uit de schoolpoort kwam gelopen al roepend "mama, ik heb kriebelbeestjes"! 🙈

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik vroeg me trouwens af wat dat hartje betekent achter bepaalde namen in de zwangerschapslijst? Dat er een echo met kloppend hartje is geweest?

13. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Dat zijn idd de dames die al een echo met een kloppend hartje hebben gehad

14. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    Dan mis je wel van paar dames dat er een kloppend hartje is. Die al een echo hebben gehad. Tis ook lastig om bij te houden natuurlijk. Aangezien ik de lijst ook niet kan bijwerken.

15. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    T was dat Mariska t vroeg anders was het me niet eens opgevallen

16. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Doe alles wat aangepast moet worden in de lijst eventueel in het groen neerZetten , dan wil je de lijst wel bijhouden en bewerken 👍

17. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    Ja dat snap ik suprise. Ik had ook niet eens gezien. Vandaar dat ik het aangaf dat er dan paar dames missen die al een echo gehad hebben.

18. Rosa1234

Rosa1234 Lid

28 okt 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Eerlijk gezegd begrijp ik de lijst niet helemaal.
    Waar staat nu de meest up-to-date lijst en hoe kan je deze bijwerken? Werkt copy-paste niet goed?

19. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Jaa weer mooie echo's vandaag! Heeft iedereen nu verteld hoe de echo was? Ik kan het niet bijhouden. Heb echt een gatenkaas geheugen zeg. :)

Thea, zou jij voor mij mijn uitgerekende datum op 24 juni willen zetten?

Ik ga dit weekend een weekendje weg met vrienden. Niemand weet nog dat ik zwanger ben dus ik denk dat ik het maar ga vertellen. Aan de ene kant heb ik er wel veel zin in. We gaan elk jaar, zonder partners en kinderen. Maar pff zie er ook wel tegenop. Ben gewoon zo moe. Gelukkig niet misselijk.

20. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    👍 doe ik meis ! Ik a zo als kindjes op bed liggen alles doorlezen wat na de laatste lijst kwam en alles aanpassen 😂 houd je bezig als de kinderen slapen

Deel Deze Pagina