Jippie weer een goede echo. Vandaag moest mijn jongste meisje afzwemmen voor C. Het was belachelijk druk. Er mochten 30!!! Kinderen afzwemmen! Pfff leek wel een A diploma. Bijna 1,5 uur gaar zitten bakken in dat zwembad. Maar ze heeft haar diploma op zak! Ben nu wel helemaal gesloopt zeg. Ml is ff wat eten in elkaar aan het flansen en ik log voor pampus op de bank. Fijne avond meiden....ik denk dat ik strakkies vertrokken ben
Hoi Anne, Van harte gefeliciteerd. Ik ben blij om te lezen dat je een hartslag hebt gezien. Iemand anders hier gaf aan dat het soms zo is dat de groei even stil staat. Hoeft niets te betekenen, maar ik snap je zorg. Liefs en probeer te genieten, want je hebt er geen invloed op.
Ja hoor kinderen slapen en wat gaat mama doen? Cake en appeltaart bakken vor morgen verjaardag van m'n uk die 3 is geworden 😓ik wil naar bed hahah ( heb me dochter van 12 met een smoes aan het werk gezet ) in de trand van oooo amber jij kan zulke lekkere cake maken hahaha ik ondertussen de appeltaart maken
Zo weer even paar pagina's bijgelezen. Eindelijk had ik vanmorgen vroeg op 6 uur eindelijk weekend na 6 nachten werken. Afgelopen 2 dagen dus heel veel geslapen. Las dat er weer mooie echo's zijn geweest. Super nieuws dus. @PeAn gefeliciteerd met je dochter dat ze haar diploma heeft gehaald. @a flower knap dat je het nog zo lang vol kan houden. @Suprise hopelijk gaat je suiker straks wat beter. Lijkt mij ook niks om in de vinger te prikken. @Thea ooh lekker appeltaart en cake. Alvast gefeliciteerd met je jongste. Zag nog iets over testen voorbij komen. Wij krijgen volgende week folders over mee.
Dank jullie wel meiden! Ik ga zeker proberen mij niet te deuk te maken! De echoscopist dacht twee hartjes te zien, maar denkt toch dat het 1 embryo is omdat hij maar 1 dooierzak kon zien.
Dan nig kunnen het wel 2 vruchtjes zijn in 1 zak (1 eiige tweeling zonder tussenschotje, ookal hoop ik dat niet ) in 2012 ook zwanger geweest van 1 eiige mono amonetische tweeling (2 kindjes in 1 zak , zonder tussenschot dus zonder bescherming naar elkaar toe
Zo een stuk of 15 pagina's bijgelezen Gefeliciteerd met de positieve echo's! Ik mag woensdag Tot nu toe ben ik helaas erg misselijk en vreselijk moe. Zie er zo tegenop om morgen weer te werken. Kan amper voor mezelf zorgen, laat staan voor nog wat oppaskinderen ....
oh anne wat spannend! wanneer mag je weer spieken, zodat ze misschien meer kunnen zien? Goldswordt lastig he, hopelijk houd het straks na de eerste fase beetje op. was bij mij tenminste wel zo, de eerste fase vond ik niks aan, moe, misselijk, je ziet nog niks en niemand mag het weten. en je weet niet of alles goed is. Vanaf fase twee vond ik het de vorige keer beter worden. Maar ja dat kan per persoon verschillen. Ken ook iemand, die 7 zwangerschappen lang de volledige zwangerschap beroerd is geweest. Brrr moet er niet aan denken.
Gisteravond laat ineens een klein beetje bloed verloren. Meer bruinig eigenlijk. Toch maar even HAP gebeld om advies te vragen. Uur voordat ik het bloed ontdekte vreselijk de slappe lach gehad dus ik heb het vermoeden dat daarbij een adertje is gesprongen. Je schrikt je hoe dan ook kapot. Nu helemaal geen bruin- of bloedverlies meer maar nog niet helemaal gerust. Wat ga je dan ineens letten op je lijf. En door die idiote misselijkheid en vermoeidheid heb ik weinig buffer voor dit soort dingen. Bah.
Spannend zeg! Ik duim dat alles goed zit! Wanneer mag je weer op controle? Testen gaan wij niet doen. Alle kindjes zijn welkom. Zoon prachtig wondertje wat wij krijgen, kunnen we niet afbreken alleen omdat het meer zorg nodig heeft/ anders is. Misselijk: check! Moe: dubbel check! Steekjws: check (banden?) Borsten zeer: check! Honger: check!
Anne, wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Of 2...! Dat wordt de komende echo helemaal spannend! Wanneer mag je weer? Oeh Cheshire, dat is vervelend, maar hoeft echt niks te betekenen hoor! Ik had het vorige week maandag ook. Twee keer beetje bruine afscheiding bij afvegen, en drupje in ondergoed. Maar had daarvoor wat last gehad bij toiletgang (lijkt mij genoeg details ) was een dag later al weg en daarna gewoon weer witte afscheiding. Is allemaal zo goed doorbloed, dat er eerder een adertje knapt. Ik heb na de eerste schrik me er ook maar niet te druk om gemaakt. Het is toch afwachten tot de echo... Wat zei de Hap bij jou?
Dat we alleen kunnen afwachten. Niet mijn sterkste punt. Maar zolang ik geen krampen heb ga ik toch uit van een adertje gescheurd denk ik.
Een tweeling zou heel leuk zijn, maar inderdaad een high risk zwangerschap met maar 1 dooierzak. Ik word en nu al zenuwachtig van. Volgende echo is 3 december. @cheshire: Hopelijk blijft het bloeden weg. Rustig aan!
Spannend Anne! Ik zou het echt super leuk vinden, een tweeling. Maar het brengt natuurlijk idd wel veel meer risico's met zich mee. Hier ook geen tests, ik zou de zwangerschap toch niet kunnen afbreken als blijkt dat het kindje Down heeft. Bovendien is het idd een kansmeting en weet je het niet zeker.