Ja hoor heel herkenbaar hier ook al een flink bolletje! En dan te bedenken dat het kindje slechts 1,5 cm is haha. De foto is overigens van een week geleden en heb het idee dat ik nu al weer wat gegroeid ben De verloskundige gaf aan dat ze dit vaker ziet bij een 2de 3de 4de zwangerschap omdat je lichaam het hormoon herkent en alvast ruimte maakt voor je baby (het zijn dus gewoon je darmen ect haha) Ik moet echt op broekenjacht. Ik heb een vervelende maat nu die niet overal te krijgen is. Misschien toch maar online bestellen en hopen dat het past. Iemand nog tips waar je goede broeken kan kopen?
Pffff Thea, wat een k*tsituatie, als er geen stolsels bijwaren is er goede kans dat alles nog goed is maar ik begrijp heel goed dat je nu even helemaal in de stress bent hopelijk morgen snel duidelijkheid maar van hieruit alvast een hele dikke digitale knuffel!
Lieve Thea, Ik wilde je even laten weten dat ik aan je denk en een kaarsje voor je aansteek. Ik hoop dat het allemaal goed zal zijn met jou en dat in het ergste geval het bloedstolsel (waar je laatst over vertelde) los aan het laten is. Heel veel sterkte vandaag en ik hoop dat je snel terecht kunt voor een echo. Liefs
Voor vandaag wil ik verder mamainspe2016 en Saphire85 succes en veel plezier wensen bij hun eerste echo.
Thea hopelijk is het niks ernstigs. Dames met een echo heel veel succes vandaag. Zag ook een bolle buik al voorbij komen. Super hoor
Sterkte Thea! Hopelijk heb je straks goed nieuws voor ons! Ook andere dames die een echo hebben vandaag, succes! Ik moet nog twee dagen wachten Hier nog geen buikje te bekennen, maar ik ben ook eerder afgevallen dan aangekomen doordat ik zo misselijk ben dat ik weinig eet. Moet erbij zeggen dat bij dl het ook pas echt zichtbaar werd tussen de 15 en 20 weken. Nog even wachten op dat buikje dus !
@ Thea, he bah wat naar zeg, dat bloedverlies Hopelijk is alles goed! @ Cheshire, wat fijn dat het bloedverlies nu gestopt is! @ de andere meiden met echo's; succes! @3 muisjes, mooie buikfoto! Ik denk ook al een buikje te hebben, maar vraag me sterk af of ik het wil zien, of dat er echt wat te zien is! Of dat het komt van een bakje chips die avond ofzo
Sterkte Thea, hoop dat je inmiddels goed nieuws hebt gekregen! Hier nog steeds erg weinig energie. mn moeder is met mn zoontje even naar de dierentuin(hebben een abbo), even rust! heerlijk! die zullen zo wel thuis komen om te eten. gister ochtend nog even het bos in geweest, was helemaal gesloopt gister middag. wilde niet slapen, maar ben toch in slaap gevallen op de bank. wil er eigenlijk geen gewoonte van maken, maar momenteel trek ik het niet zonder slaap 's middags. morgen ochtend eindelijk de echo!!! ik groei al best, maar heb ook de hele dag door trek! of dat nou door de zwangerschap of het stoppen met roken komt weet ik niet, maakt ook niet uit, maar dat houd wel in dat ik het niet heel lang voor me zal kunnen houden. ga zo ie zo a.s. week naar mijn teamleidster, heb nu al zo'n last van mn onderrug en bekken dat ik het maar vlot ga melden. komt het niet helemaal als een verrassing. ben benieuwd hoe ze reageert, ken haar nog niet zo lang en goed. afgelopen weekend aan mn broer en zwager verteld. aan de ene kant waren ze verbaasd, maar ze hadden het toch ook wel een beetje verwacht. ze schijnen het aan ons gemerkt te hebben de afgelopen paar maanden