Goedemorgen, Na het nare nieuws van Saphira gisteren, hoop ik dat we vandaag goed nieuws ontvangen van de dames die voor de eerste echo gaan, namelijk Karin1983 , Tbtje, Loes221983 en Florenthe. Heel veel succes en plezier voor jullie vandaag. Liefs ps. ik ben er vandaag wel erg vroeg bij
Wow vandaag 4 meiden die voor een echo mogen! Hopelijk allemaal met goed nieuws vandaag. Na het nieuws van gisteren blijkt maar weer dat niet alles zo vanzelfsprekend is als dat het lijkt Heel veel succes met de echo dames! @Mahna: hier ook alweer vanaf 6 uur aan het werk. Bah wat is dat wennen zeg! Ik ben niet voorruit te branden zo vroeg
Saphira heel veel sterkte! Meiden die vandaag mogen kijken, veel succes en plezier! Hier ook al vroeg uit de veren, op weg naar t werk in de bus.. Maar ben echt zo misselijk, vind het niet meer leuk! Hoef de hele tijd net niet te spugen maar wel op t randje.. Kan niet wachten tot de 15 weken dat het hopelijk voorbij is.. Iedereen een fijne dag gewenst!
Goede morgen dames @saphira sterkte lieve schat hopelijk kunnen jullie dit een plekje geven .. @ dames die vandaag moeten succes ! @ opstaan pfff ik wil niet !! Kinderen staan al klaar voor bso en kdv dus we mogen zo door dit vieze :&;@;@ weer .. Zoon is weer eens school ziek hahahah buikpijn ( heeft ie geen zin om naar school te gaan ) Morgen vrij aangezien m'n zoon dan ook een studie dag heeft en m'n dochter ook thuus is ... Gezellie Ben kots misselijk deze ochtend worden we niet vrolijker van
Vandaag 4 meiden aan de beurt voor een echo! Ik hoop ook op 4x goed nieuws. Veel plezier en succes, meiden! Hier viert de misselijkheid hoogtij. Sinds een paar dgn is het erger en nu ben ik ook 's nachts misselijk. En de hele dag... Vooral koken is nu een hele lastige opgave, samen met überhaupt bedenken wat we gaan eten, want ik heb nergens trek in. Ach, het hoort erbij, denk ik maar. En het gaat ook wel weer over. Alleen wanneer...
Voor de 4 dames vandaag: heel veel succes!! Mijn misselijkheid komt en gaat, weet absoluut niet waar ik zin in heb qua eten maar qua geuren etc valt het nog erg mee. Sinds kort word ik wel s nachts vaker wakker door de misselijkheid, ben al erg moe en die gebroken nachten maken het er niet makkelijker op.
Wat verdrietig Saphira! Sterkte! Hier gelukkig weer wat minder misselijk! Hopen dat het nu zo blijft Bij mij doet een fruitontbijtje het erg goed, brood moet ik echt niet aan denken. Ik heb als ik zin in iets heb dat ook echt a la minute, en anders is het te laat en hoef ik het al niet meer ... heel irritant! Succes dames die vandaag voor een echo mogen! Hopen dat alles goed zit!
Hoi 3muisjes, Alweer hard aan het werk lees ik. Zelf denk ik dat ik gisteren gewoon teveel heb geslapen, maar ik ben wel een ochtendmens. Jij niet, begrijp ik uit je bericht. Werk ze vandaag. Liefs
Lieve Disneymama, Ik duim voor je mee dat het bij 15 weken klaar is, maar bij sommigen gaat het de hele zwangerschap door. De arme meiden. Werk ze vandaag. Liefs
Lieve Adje, Dat klinkt als full monty misselijkheid. Wat ontzettend vervelend. Zeker als het daardoor koken in de weg zit. Kan je partner goed koken? Liefs
Hoi Goldsworth, Zelf ben ik ook minder misselijk nu. En de fruitdrankjes doen het bij mij ook goed. Mijn vriend staat appels en peren voor me te persen. Heerlijk is dat. De geur van kip uit de oven kan ik in ieder geval niet verdragen en dingen die ik eerst lekker vond lust ik nu ineens niet en andersom. Nooit hoefde ik aardbeienkwark en ineens eet ik die wel. Chocomel drink ik nu ineens heel graag. Voorheen nooit. Liefs
Verzoek aan alle dames hier. Op 15 november 2014 werd onze zoon Lev na een zwangerschap van ruim 35 weken stil geboren. Aankomende zondag is dat een jaar geleden. Nu wil ik jullie twee dingen vragen: 1. Zouden jullie vanaf 12.30 uur een kaarsje willen branden voor onze Lev? Hij is om 12.31 uur geboren. 2. Ik heb een brief geschreven aan onze Lev en ik vraag me af of ik deze met jullie zal delen, of dat ik dat beter in de vlindertuin kan doen? Ik wil niemand choqueren of bang maken. Niemand is ergens toe verplicht, zelfs niet om te reageren op deze verzoeken. Ik ben benieuwd naar jullie reactie. Wellicht dat ik dit bericht over een paar dagen nog herhaal. Ik hoop niet dat jullie je daaraan storen. Lees er anders maar overheen. Heel veel liefs en dank je wel dat ik dit aan jullie mocht voorleggen.
Wat een verdrietig nieuws saphira!! Heel veel sterkte! Mahna mahna, wat een zware en bijzondere dag komt er zondag aan voor jullie. Ik ben op dat moment waarschijnlijk niet thuis, maar ik zal om 12.30 uur stilstaan bij de geboorte van jouw zoon! Wat vreselijk verdrietig. Een vriendin van mij heeft ook een kindje verloren op 14 november (nu 6 jaar geleden) en zij laat elk jaar een ballon op met zo'n kaarsje erin voor haar op die dag. Ga jij nog iets speciaals doen op die dag voor Lev? Ik wens je alle kracht toe! Ik denk aan je! X
Je moet het delen waar jij je goed bij voelt, keus aan persoon zelf of die het wil lezen of niet , je hoort bij ons groepje toch? In goede en slechte tijden zijn we er voor elkaar! Die dag branden wij een kaarsje voor jullie prachtige zoon
Wow wat heftig zeg! Ik zal zeker aan hem denken! Ik ben helaas niet thuis om een kaarsje te branden. Wat een heftige tijd heb je meegemaakt zeg! Mag ik vragen of ze er ook achter zijn gekomen wat de reden is dat hij stil geboren is? Een vriendin van me is met 39 weken bevallen van een zoontje. Ook stil geboren, door acute loslaten van de placenta Het kindje zelf mankeerde niks en was kern gezond... het lijkt me zo zwaar om het een plekje te geven. Vind het super van je dat je er zo goed mee om gaat. Mijn vriendin Brand altijd kaarsjes op zijn 'verjaardag' en daarnaast laat ze helium balonnen op met zijn leeftijd erop. Misschien een tip of mooie gedachten voor je? Kan me voorstellen dat het een zware dag zal gaan worden, maar er is ook reden om te vieren. Jullie zoon Lev word grote broer! Heel veel sterkte van mij. XXX
Saphira heel veel sterkte! Moederinspe fijn dat jij een goede echo had. Lieve Manha zondag vieren wij feest omdat onze grote man 9 jaar geleden geboren werd. Zondag zal hier naast de slingers ook een kaarsje branden voor jullie kleine man! Heel veel sterkte zondag! hier loopt het gestaag door. Mijn insulines lopen ook gestaag door. Ik begon donderdag met 2-2-2-4 inmiddels zit ik 6 dagen later op 10-8-2-10 en nog zitten mijn suikers te hoog heel frustrerend. Verder kan ik niet wachten tot volgende week. Dan weer gluren. Zal blij zijn als ik zo ver ben dat ik haar voel bewegen dan is een deel van die onzekerheid in elk geval weg
Saphira heel veel sterkte!!! Mahna veel sterkte de komende dagen. geen leuke tijd! zal er zondag aan denken! Ben der klaar voor, ben der klaar voor, ben der klaar voor!!! nog 2 uur wachten
Mijn man kan best aardig koken, maar zit midden in zijn drukke periode op werk. Vaak pas om 21 uur thuis. Maar komt wel goed. Gewoon even doorbijten Is voor een goed doel!