Mahna, ik vind het een prachtig idee om zo je zoontje te gedenken! Wat mij betreft mag je dat zeker hier kwijt hoor! Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe verschrikkelijk het moet zijn om zo je kindje te verliezen... Ik brand een kaarsje voor je zoontje zondag! Liefs en sterkte in deze moeilijke periode!
Lieve Mahna, je mag hier alles delen hoor! Vooral waar jij je goed bij voelt. Zondag zal ik stilstaan bij Lev, wat vreselijk verdrietig moet dat geweest zijn (en is het nog steeds).
Dankjewel iedereen voor de steun en de lieve woorden. Ben heel erg verdrietig vandaag en dat zal ook nog wel even blijven. Neig steeds meer naar een curretage zodat het direct weg is en ik lichamelijk verder kan. Emotioneel zal het nog wel een tijdje duren helaas...
@Saphira heel veel sterkte de aankomende tijd. @Thea wat super goed nieuws. Hopelijk blijft het bij deze ene keer. @Mahna wat een mooi idee voor Lev. Als ik zondag thuis ben steek ik hier ook een kaarsje aan. Je moet doen waar jij je goed bij voelt en met een goed gevoel achter staat. Maar zondag zouden mijn gedachtes even stilstaan bij Lev. @Suprise hopelijk krijg je je suiker snel onder controle maar jeetje wat een gedoe zeg. @Adje lijkt me niks zo de hele dag misselijk. Duim voor je dat het snel weg is. Aangezien ik niet alles terug kan lezen want dan ben ik alle tekst weer kwijt. Las ik dat er gister nog een goeie echo was geweest. Degene die vandaag voor de echo mogen heel veel succes. Hier geen last van misselijkheid of bepaalde dingen die ik niet lekker vind. Wel neig ik naar komkommers, tomaten en fruit. Jeetje dat gaat er echt op een dag doorheen. Wel beginnen de hormonen op te spelen. Emotionele muts en ik vergeet echt dingen dat ik zoiets heb van hoe komt dat daar terecht. Zoals de koffiepads in de koelkast en vleeswaren bij de pannen neerleggen. En mn vriend maar zoeken ernaar want ik weet dan niet meer waar ik het heb neergelegd.
Ik werk fulltime waardoor ik pas s avonds rond 6 uur thuis ben, een middagdutje zit er dus helaas niet in haha. In het weekend val ik vaak wel s middags nog een keer in slaap. Wat een verdrietige dag komt er voor jullie aan. Ik zal aan je denken en als ik thuis ben zeker een kaarsje branden. Uiteraard mag je hier alles delen dus als jij je daar goed bij voelt en dit graag wilt dan zijn we er voor je! Dikke knuffel!! Ooooh spannend, karin, hoop op een goede echo voor jullie!
Mahna ook hier branden we een kaarsje dikke knuffel! Hier ritje huisarts, blaasontsteking net als vorige zwangerschap zo bang zo bang weer straks nierbekkenontsteking hopelijk nu wel eens de goede antibiotica zonder gesukkel vanmiddag 17.00 uur gelukkig gyneacoloog even overleggen ivm vorige keer
saphira85 heel erg veel sterkte! Wat ellendig.. Voor de dames met een goede echo, fijn gefeliciteerd! klinkt erg tegenstrijdig als je dit zo onder elkaar ziet staan, je gun iedereen een goede zwangerschap.. Hier nog een weekje wachten op de 1e echo.. Vind het erg spannend, net als ieder ander Ben de hele dag misselijk, als ik niet eet word ik misselijk maar als ik wel eet word ik ook misselijk, dus ja wat is de gouden middenweg.. Voor de dames met een echo vandaag; hopelijk goed nieuws! Mahna mahna, wat een moeilijke dag zal het zondag voor jullie zijn! Ik zal zeker aan jullie denken! Sterkte..
❤️❤️ZWANGER❤️❤️ 17 juni🎈 PeAn, 32 jaar, 5e kindje (5e zwangerschap maar 4e eigen kindje) Marlau, 30 jaar, 2de kindje ❤️ Nicci, 33 jaar, 2e kindje 18 juni🎈 Rijn, 24 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap)❤️ Loes, 31 jaar, 2e kindje Karin1983, 32 jaar, 2e kindje EmC, 19 juni🎈 Lays, 28 jaar, 1e kindje Surprise, 36 jaar, 3e kindje❤️ oktober91, 23 jaar, 2e kindje Vlindertje123, 23 jaar, 2e kindje Krimpie, 28 jaar, 1e kindje 20 juni🎈 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje (4e zwangerschap)❤️ Adje, 39 jaar, 4e kindje (3e zwangerschap) tbtje, 23 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) Marisha, 35 jaar, 3e kindje (3e zwangerschap)❤️ Mamainspe2016, 22 jaar, 1e kindje 21 juni🎈 Disneymama, 26 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 22 juni🎈 Marisje89, 26 jaar, 1e kindje Fluss1984, 31 jaar, 1e kindje Cheshire, 32 jaar, 1e kindje Kleinemuis80, 2e kindje 23 juni🎈 Thea23, 30 jaar, 4e kindje❤️ Ellamalou, 31 jaar, 1e kindje BeertjeS, 2e kindje (3e zwangerschap) MiniMe89, 26 jaar , 1e kindje Mamavanmanoa, 34 jaar, 2e kindje 24 juni🎈 Puppytje, 2e kindje 26 juni🎈 Florenthe, 40 jaar, 3e kindje Presa, 25 jaar, 1e kindje Loesje6, 29 jaar, 2e kindje Mahna Mahna, 41 jaar, 2e kindje❤️ 27 juni🎈 a Flower, 24 jaar, 2e kindje Viveluna, 1e kindje 28 juni🎈 Sieppie, 30 jaar, 29 juni🎈 Goldsword, 26 jaar, 2e kindje 30 juni🎈 Anne020, 35 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap)❤️ Wup79, 35 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) 🌟🌟🌟Sterretjes🌟🌟🌟 Whoppie Luna3 Doetie Lila Melanie2012 Saphira85 Afspraken & Echo's 10 november Karin1983 intake + eerste echo vk 10 november tbtje intake en echo gyn 10 november Loes221983 intake vk 10 november Florenthe Echo 11 november Adje intake + echo gyn 11 november Loesje 6 echo 11 november Goldsword Intake + eerste echo(11.15) 12 november MiniMe89 intake + eerste echo 13 november Presa intake + eerste echo 13 november Cheshire 1e afspraak gyn 15 november Marisje89 2e echo (19.00uur) 16 november Thea23 2e echo 16 november PeAn echo (19.30 uur) 17 november oktober91 intake + 1e echo gyn (16.30) 17 november Rijn 2e echo 17 november Wup79 intake + 1e echo wkz (14.30) 18 november Surprise echo 18 november Anne020 intake vk 19 november PeAn intake (13.30 uur) 19 november Sieppie echo 19 november Marlau 2e echo 19 november Saphire85 intake vk 20 november Puppytje 2e echo 23 november Mahna Mahna 2de echo 14.35 uur 26 november Sieppie Intake 2 december a Flower echo 3 december Anne020 2e echo 17.00 uur 10 december Ellamalou nekplooimeting 15 december Mahna Mahna, nekplooimeting 13.30 uur[/QUOTE]
@ Saphira, o nee wat een verschrikkelijk nieuws heel veel sterkte met het een plekje geven! @ Mahna, ik zal aan je denken zondag! wat lijkt het me verschrikkelijk om je kindje te verliezen na 35 weken! heel veel sterkte deze tijd. @ echo's vandaag: veel succes meiden! @ spanning, ik word helemaal gek van de spanning hier, kan gewoon echt niet wachten op de echo! krijg allemaal nare dromen van slechte echo's, en ik moet gewoon nog 3 weken wachten! de eerste 10 weken zijn echt prut, vreselijk dat gewacht. Bij mijn zoontje was ik begin zwanger in de zomer, mijn man was vrij, dus we gingen gewoon leuke dingen doen, en nog op vakantie naar Frankrijk. Nu heb ik toch meer moeite met wachten. maar ja, niets aan te doen
Echo gehad, jippie!! er mag een hartje achter mn naam hoor!!! zo mooi, zag gewoon het borstje al op en neer kloppen <3 , en het wurmpie bewoog zelfs al iets!
Yes! Wat fijn Mamavanmanoa! Gefeliciteerd! Morgen mag ik eindelijk! Pfff ben nu echt wel uren aan het aftellen. Zo spannend!
Mvm gebeld, even op stop gezet ivm antibiotica etc baal er ontzettend van, wou deze zwangerschap zo ontzettend graag eens geen blaasontsteking maar helaas hopelijk slaan straks de pillen aan
Hè bah wat balen van je blaasontsteking! Hopelijk voel je je snel weer beter. De antibiotica kan geen kwaad voor de kleine in zo'n vroeg stadium? Inderdaad minder van mvm maar je eigen gezondheid gaat nu even voor. Hopelijk knap je snel op! En blijven de blaas ontstekingen weg
Oh, tbtje, dat lojkt me wel heel vervelend, een blaasontsteking. Kan dat dan een zwangerschapskwaal zijn, of ben je daar gewoon gevoelig voor? Beterschap in ieder geval!
3muisjes, zal het zo eens vragen aan de gyn denk dat het wel geen kwaad kan, hoop ik. Het is nu wel heel vroeg, vorige x veel later even uren tellen
Adje, vroeger als kind veel gehad , daarna nooit meer, maar tijdens zwangerschappen lopen ze meestal snel uit naar nierbekkenontsteking daarom wil ik er nu snel bij zijn heb huisarts gelijk een kweek gevraagd dan weet ik gelijk welke antibiotica goed is, gelukkig apotheek zo open tot half 7 hoop dat ik dat red