Eindelijk even tijd om mijn goede nieuws te vertellen!! HET doet het...Het eerste wat we zagen was het kloppende hartje...Direct duidelijk te zien. En wat ook frappant is, is dat het precies gelijk loopt met mijn berekening
Lieve Mahna, ben er even stil van... als ik thuis ben brand ik zeker een kaarsje voor jullie mooie mannetje. Ik hoop dat iedereen hier lief en leed met elkaar kan/mag delen dus deel gerust je verhaal hier met ons. Heel veel moed en sterkte gewenst in deze donkere dagen. Wat moet dit moeilijk zijn voor jullie. Hele dikke digitale knuffel! Verder, woehoew, twee goede echo's al vandaag! Gefeliciteerd dames!
Gefeliciteerd !! Lekker van genieten ! Hier donderdag avond weer voor echo ( tussendoor echo omdat ik toch vloei door hematoom en om angy weg te nemen ) En dan 16 nov een echo die al gepland stond 😊
Karin jij ook gefeliciteerd met je goede echo! mooi he om te zien! Stelt heel erg gerust. Ik was toch wel beetje zenuwachtig na de echo van saphira.. en pbtje, wat rottig zeg. vroeger ook veel last van. Drink je veel water? hielp bij mij altijd wel, in ieder geval genoeg drinken op een dag. Hoop dat je er snel van af bent. Vanavond mn broertje vertellen, althans dat mag mn zoontje doen. zo leuk! pfff mvm.. kom ik gisteren thuis, hadden ze mn flessen niet gehaald. Lekker dan (was 1e keer) dus ik bellen, kon het nog tot 6 uur. We hadden discrete ophaling afgesproken, achterom bij de poort. Staat er ineens zo'n bezorger aan de voordeur met 2 kratten onder zijn arm.. savonds om 18.30. hoezo discreet! nou maar hopen dat de buren niks hebben gezien haha. scheelt dat al aardig donker was.
Gister redelijk druk gehad en heel moe 's avonds dus niet meer op het forum geweest tot nu. Saphira wat een bijzonder vervelend en verdrietig nieuws heb je gisteren gekregen. Heel veel sterkte met het verwerken. Gelukkig zijn er ook goed echo's geweest gister en vandaag. Gefeliciteerd meiden! Hier gelukkig niet misselijk, een weekje niet helemaal lekker in mijn vel maar echt misselijk was het niet. Gelukkig want het lijkt me enorm lastig. Vond dat weeïge al vervelend. Darmen lijken hier vandaag eindelijk ff wat rustiger. Hopelijk blijft dat zo. Vandaag werkhuisjes gehad en dan draag ik altijd een oude spijkerbroek, deze is al een maat groter dan ik eigenlijk heb. Vorige week had ik nog ruimte zat maar vanmorgen zat ie strak! Heb maar een elastiekje om mijn knoop gedaan om wat ruimte te creëren. Denk alleen niet dat ik dit volgende week nog voor elkaar krijg. Oh en ik ben ZO boos en verdrietig. Mijn oudste heeft vorig jaar december een ontsteking gehad aan haar snijtand. Dit bleek een zogeheten monstertand te zijn en deze moest verwijderd worden. Na veel praten en nadenken in overleg met de tandarts, tevens ortho, tot het behandelplan gekomen om beide snijtanden naast de voortanden te trekken en dan de hoektanden en kiezen dmv een beugel naar voren te trekken om zo de gaten op te vullen. Zo gezegd zo gedaan en behandeling gestart. Intussen is die betreffende arts verhuisd en hebben en een andere ortho gekregen en die vertelde gister dat ee geen bot meer zit tussen voortand en hoektand en de hoektand niet in een lege ruimte getrokken kan worden. Enige optie volgens hem is.....bottransplantatie en wanneer haar kaak volgroeid is implantaten. Juist DIT wilden we voorkomen. Ten eerste is dit een enorme kostenpost plus wat als dat implantaat vervangen moet worden. Kan dit dan etc, etc. Nu ziet het er dus naar uit dat ze ipv geen kostenpost een dubbele kostenpost gaat krijgen!!!! Morgen controle bij de tandarts en dan ga ik met hem doorpraten wat er mogelijk is. Ik ga proberen coa de praktijk in contact te komen met de oude behandelaar om deze kwestie voor te leggen. Het geen botweefsel hebben op die plek was er al voordat die tand getrokken werd. Ik hoop dus dat er nog een andere optie is maar ik vrees met grote vrezen. Kon gister echt wel janken.....fijn die hormonen. Mahna tuurlijk mag je hier je verhaal kwijt. Als het goed is zijn wij nog thuis op dat moment. Ik zal een kaarsje branden voor jullie zoon. Sterkte deze dagen. Ze zullen niet makkelijk zijn. Meiden verder ben ik het echt vergeten sorry. Ik leef wel met jullie allemaal mee maar mijn geheugen is tijdelijk ff van het padje.
Kan me het van de vorige keer niet zo vroeg herinneren maar ik heb de zelfde pijn in mij buik als dat ik de vorige zwangerschappen groeispurt had. Zou dat nu al kunnen?
Ja Surprise ik herken het. Ik heb ook echt een paar dagen last/pijn gehad in mijn buik. En hoewel het wel minder is sinds vandaag voel ik nog steeds een spanning en spierpijn.
@ Karin1983, gefeliciteerd met je mooie echo! @ MvM, hier morgen voor het eerst de flessen thuis laten ophalen. Kan alleen opgehaald worden bij de voorkant, want we kunnen niet via onze achtertuin. Onze buren en overburen zien het dus allemaal, maar heb geen zin om het zelf te brengen dus dan moet het maar zo. @ Pean, o echt niet fijn zeg een nieuwe tandarts en ortho met andere ideeën. Kan me voorstellen dat je daar boos om bent! Hoop met je mee op een andere en betere optie! @ Suprise, denk wel dat het al zou kunnen. Je kindje en baarmoeder worden nu al steeds iets groter.
Gefeliciteerd met de mooie echo's! Sinds vanmiddag op 1 plek aan de zijkant van mijn onderbuik. Kan het precies aanwijzen. Kleine plek, ongeveer zo groot als mijn vingertop. Heel vreemd. Meteen op mijn hoede natuurlijk...
Hartje gezien!! Moest alleen wel bloed prikken ivm cmv virus even spannend dat is virus v kleine kindjes donderdag uitslag ff spannend. Bij 12 weken bloedtrekken voor combinatietest ojeee voel met lek vat ben zo'n held he
Gefeliciteerd met de mooie echo's!! WoW!! Hopen dat ik morgen ook goed nieuws kan melden! @tbtje: waarom moet je prikken voor cmv? Heb je symptomen? X
Loop bij belgische gyn, zijn nogal voorzichtig omdat ik kindje in pampers heb, had er nog nooit vangehoord...
Misschien een rare vraag.. Maar wat gebeurd er allemaal op zo n eerste echo? Word je dan gewogen? Ik moet volgende week maandag.. Vind het zo spannend!!! Na saphira85 haar verdrietig berichtje ben ik eigenlijk zo bang voor onze eerste afspraak. Nog zo onzeker allemaal!
Dank jullie wel. Het voelt goed om dit te delen met jullie. Zwanger zijn en rouwen is een rauwe klus. Het voelt goed om Lev in het licht van kaarsen te zetten. Liefs
Lieve Loesje, Wil jij jouw vriendin van mij een knuffel geven op de 14de. Ik zal voor haar een kaarsje branden op die dag. Wat lief dat je vraagt wat wij gaan doen. Ik ga de zaterdag ervoor hapjes maken voor de familie ter afleiding. Die hapjes serveer ik zondag als een soort van lunch. Zondagochtend zullen Max en ik samen eerst de weidegroene kaarsen die gebrand hebben bij de crematie aansteken en vervolgens de as van Lev in zijn nieuwe urn doen. Dit is een RVS ster. Heel mooi en verdrietig tegelijkertijd. Muziek van de crematie zal gedraaid worden. We hebben ook nog een DVD van de crematie die we kunnen bekijken. Om 12.00 uur komen de familieleden. We hebben heliumballonnen die we vullen met zaadjes van de Vergeet me nietjes. Die laten we op om 12.31 uur. Als het goed is steken veel mensen een kaars aan. Zo jammer dat ik dat niet kan zien, maar ik kan slechts om foto's vragen. Na het oplaten van de ballonnen volgen de hapjes. Om 14.30 uur komen een aantal vrienden die Lev ook echt hebben gezien. Om 18.00 uur laten we met zijn allen wensballonnen op. Iedereen mag daar zijn wens opschrijven. Dan is het langzamerhand tijd om afscheid te nemen. Ik ben namelijk ook zwanger en moet mijn rust nemen. Ook willen partner en ik nog wat tijd samen. Dat zal de dag zijn. Liefs
Pff meiden ik word langzaam aan, beetje bij beetje gek! Straks weer vk bellen heb gevoel dat klaar is maar wil gewoon de bevestiging . Sta echt versteld mocht het nu nog goed zijn , dat kan bijna gewoon niet aangezien ik mega veel bloed verloren heb. Wat een *** zwangerschap zeg of alkes nou goed is of niet leef de afgelipen dagen tussen hoop en vrees en word er geestelijk knetter gek van
@tbtje gefeliciteerd lieverd ! @manha heel mooi ingevuld die dag , wij zullen er die dag ook bij stil staan
Hoi 3muisjes, Wil jij jouw vriendin een knuffel van me geven en haar vertellen dat ik het vreselijk naar vind wat haar is overkomen. Wij laten zowel wensballonnen als heliumballonnen op. De laatste gevuld met zaadjes van de Vergeet me nietjes. Liefs