Lieve Suprise, Wat fijn om te lezen dat 15 november ook een blije dag mag zijn. Ik wil je graag alvast feliciteren met de grote man die al 9 wordt. Ik ben bang dat ik dit zondag ga vergeten. Verder hoop ik dat je bloedwaarden snel onder controle zullen zijn, want ik kan me voorstellen dat jij je absoluut niet fijn voelt zo. Liefs
Lieve Adje, Dank je wel voor je lieve woorden en ik wil je laten weten dat ik heel blij voor je ben dat jij je hier geen voorstelling bij kunt maken. Ik hoop dat dit zo blijft voor je. Liefs
Hoi Marisje, Het voelt zo goed dat mensen die ons totaal niet kennen dit voor ons doen. Jij bent daar 1 van die ik wel kan bedanken. Dank je wel. Liefs
Lieve Karin1983, Wat fijn, een kloppend hartje en een juiste berekening. Van harte gefeliciteerd. Liefs
Lieve Pean, Wat een rot verhaal over de tanden van je dochter. Het arme kind. Ik hoop dat er snel een oplossing komt. Loopt het arme kind met gaten in haar gebit nu? Dank je wel voor je medeleven naar mij toe. Liefs
Wauw, Mahna, wat geven jullie een prachtige invulling aan een hele moeilijke dag! Zo mooi hoe jullie je zoontje Lev gedenken! Ik wil je nogmaals veel sterkte en liefs toewensen! X Oh, Thea, die onzekerheid...! Probeer positief te blijven. Je hematoom zat er nog, en misschien is hij nu wel helemaal weg en gaat het gewoon goed met je kindje. Ik duim voor je!!! Nog anderhalf uur en dan mag ik eindelijk zien of alles goed is daarbinnen. Pfff, wat vind ik het spannend!
Lieve TBtje, Van harte gefeliciteerd en nu maar snel die vervelende blaasontsteking aanpakken en ik hoop dat jij je snel beter voelt. Liefs
Lieve Viveluna, De VK gaat een aantal vragenlijsten met je invullen over je gezondheid en levenswijze. Je wordt gewogen en je lengte is natuurlijk ook belangrijk. Bloeddruk wordt gemeten en er komt een echo. Als je erg gespannen bent kun je misschien vragen of ze de echo eerst doen. Bij een zwangerschap kan het fout gaan. Lees mijn verhaal of dat van bijvoorbeeld Thea maar eens. Toch weerhoud het ons niet om het nog een keer te proberen en door te gaan. Je mag gespannen zijn, maar je hebt er meer aan om dat los te laten totdat het moment daar is. Lukt mij ook niet, maar wat ik bedoel te zeggen is dat je er geen invloed op hebt wat de uitslag zal zijn, dus probeer het te parkeren tot maandag en zoveel als mogelijk te genieten. Liefs en sterkte
Goedemorgen dames, Na mijn stroom aan reacties wil ik nu graag Adje, Loesje6 en Goldsword veel plezier en succes wensen bij de echo vandaag. Ik ben benieuwd naar de uitslagen. Liefs
Weer een dagje vol met echo's , spannend! Veel succes vandaag we hopen weer op mooie kloppende hartjes❤️
Succes dames die vandaag een echo hebben Thea wat een onzekerheid. Ik hoop dat alles gewoon nog goed is en het vele bloed van die hematoom is. Mahna....er zitten nu idd gaten in haar mond. Wel heeft ze een slotjesbeugel en haar tanden zijn al wat verschoven maar fraai ia anders. Nu is die niet erg als het eind resultaat wordt zoals we willen maar das nu dus maar de vraag Nu met de jongste naar de huisarts. Die heeft al 3 dagen buikpijn.
Ik zit nu op het punt van "ik zie het wel" wil gewoon weten waar ik aantoe ben. Ze bellen vanmiddag terug of ik vandaag nog ertussen geplaatst kan worden. Nog even afwachten dus . Ben het gewoon helemaal zat !!!!!
Lijkt me vreselijk Thea. Wat een hoop onzekerheid kan een mens te verduren krijgen tijdens een zwangerschap. Ik vind t slopend.