Vreselijk thea hopelijk vanmiddag beter nieuws! Mahna wat lief hoe jij op iedereen reageert! Ik vergeet wel eens iets. Hopelijk vandaag goede echo's! Morgen effe bellen voor bloeduitslag ben benieuwd. Hebben jullie al wat na goede eerste echo kraamhulp aangevraagd of zwangerpakket bijv ?
Lieve Thea, Normaal zou ik zeggen: haal diep adem en blaas deze weer uit, maar ik denk dat jij iets meer nodig hebt als een ademhalingsoefening. Bel aub de VK en bel desnoods de HA dat je onder controle van het ziekenhuis wilt komen. Ik maak me zorgen over jouw geestelijke maar ook fysieke toestand. Jij hebt al zoveel meegemaakt op dit gebied dat ik je zorgen maar al te goed kan begrijpen. Ik lees dat er sprake is van veel bloedverlies en ik kan me voorstellen dat jij je zorgen daarover maakt. Neem de regie in handen en gaan. Je kunt in geval van zorg niet genoeg aan de bel trekken. Ik ga weer een kaarsje voor je opsteken meid. Laat je ons weten hoe het met je gaat? Liefs ps; ik lees net dat je de VK hebt gebeld. Goed gedaan. Je zorgen zijn door je hematoom goed te begrijpen. Voor jou geen roze wolk de komende 9 maanden. Snap ik. Geldt voor mij ook. Probeer je gedachten zo positief als mogelijk te houden, omdat je namelijk geen enkele invloed op dit proces kunt uitoefenen. Helaas is dat zo. Blijf je vooral hier uiten. Is goed voor je.
Wat een lieve woorden . Zojuist gebeld en om 10 over 12 mag ik langskomen voor echo ! Wil gewoo duidelijkheid . Ik het mis dan is het zo maar dan weet ik wel waar ik aantoe ben . Is het goed dan hoop ik gewoon dat dag klote hematoom ding weg is
Lieve Pean, Ik het vind het heel erg voor je dochter dat ze na haar plaatjesbeugel niet de tandenpasta smile heeft die ze verdiend. Naar mijn idee moet er voor de tussentijd desnoods alleen een cosmetische oplossing komen. Kijk eens op google wat er allemaal mogelijk is. Zo heeft een collega van mij plaatjes op haar tanden laten plaatsen om zo haar minder fraaie gebit te verhullen. Sommigen hebben een ogenschijnlijk een recht gebit maar is er letterlijk een gebit overheen gemaakt. Een andere vriendin mist een tand en heeft daarvoor een kunstgebit met maar 1 tand die ertussen valt. Is nog steeds niet leuk, maar als tussenoplossing kan dat misschien heel goed werken. Vraagje; Wat maakt een tand een monstertand? Liefs
Lieverd, Heel graag gedaan. Vriendelijkheid kost mij niets en het resultaat is dat mensen ook vriendelijk tegen jou zijn. Laatst wezen eten in een WOK-restaurant waar de gasten niet zo vriendelijk zijn tegen de mannen die hun eten aan het bereiden waren. Resultaat was dat ik een onvriendelijke behandeling van de meneer die mijn vlees / groenten ging wokken. Ik bleef echter heel vriendelijk van begin tot het einde. Bij mijn volgende portie (ik ben zwanger) was hij bij mij meteen vriendelijk. Mijn gezelschap verbaasd en ik natuurlijk de grootste lol. Liefs
Wat een mooi moment! Het hartje klopte fantastisch. Wat een opluchting! Valt nu een hoop spanning van me af!!! Volgende week weer echo en afspraak met vk in zkh over combitest ed. En dan met 12 wkn weer een echo. Heel fijn om zo op de hoogte te blijven van ons kleine mini mensje Thea, fijn dat jij straks weer mag kijken! Ik ga heel hard voor je duimen en hoop tevens dat daarna de onzekerheid en zorgen ook een stuk naar deachtergrond verdwijnen!!! Andere dames met echo's, ook voor jullie duim ik! Ik hoop op alleen maar goed nieuws vandaag!
Mahna er zijn idd wel tussen oplossingen om de gaten cosmetisch te dichten. Idd zo'n kunstgebit met 1 of meerdere tanden (heb ik zelf ook) dus het is niet dat ze tot haar kaak volgroeid is met gaten hoeft te lopen......gelukkig....zou er ook nog eens bij moeten komen. Die cosmetische oplossing kan echter pas nadat haar beugel eruit is. En die zit er voorlopig nog wel ff in. Ze heeft een kaakverbreding aan 1 kant nodig gehad maar dit gaat altijd symmetrisch dus de andere kant is nu te wijd zeg maar. Dit moet weer teruggecorrigeerd worden met de beugel. Verder zouden de tanden dus allemaal naar voren getrokken worden en dus zou je aangaande het proces steeds kleinere gaten krijgen tot volledig aangesloten. Das nu waarschijnlijk geen optie meer dus blijft ze het hele proces gaten houden. Dat meisje haar hele leven met een plaatje met tanden in haar mond laten zitten vind ik geen optie. Ze is dan rondom de 18 en heeft nog zoveel jaar haar eigen gebit. Ik heb het plaatje rond mijn 30e gekregen. Vind het wel prima zo....misschien als ik ooit de loterij win dat ik voor een implantaat ga maar voor nu vind ik dit prima. Ik hoop heel lang mijn eigen tanden te mogen behouden en geen volledige kunstklapper nodig te hebben. Maar om haar hiermee op te zadelen door een verkeerd behandelplan is onrechtvaardig. Nouja vanmiddag eens kijken wat de tandarts te melden heeft. Een monstertand is een tand die verkeerd is aangelegd. Ze had een heel klein puntje wat buiten haar kaak zichtbaar was. Binnenin zat echter bijna een kiesgrootte stuk tand. De wortel was ook amper schoon te maken. Ze heeft er een helse wortelkanaalbehandeling aan gehad maar de garantie dat bet schoon was kon niet gegeven worden. Ik heb wel een foto van de tand maar weet niet of iedereen hierop zit te wachten Het trekken is uieindelijk bij de kaakchirurg volledig snijdend geworden want het was onmogelijk om die tand er zo uit te trekken. Zelfsde kaakchirurg had er moeite mee. Ze heeft dus al de nodige ellende in haar mond gehad en we hadden nu eindelijk zoiets van.....nou het beugelproces in en dan een goed gebit........maar helaas er moest nog een hobbel op de weg liggen. Opgelost wordt het iig maar leuk is ff anderd momenteel. Bedankt voor je intresse. Thea fijn dat je straks terecht kunt. Heel veel sterkte meid. Hopelijk is die hematoom weg en zit mini lekker druk te oefenen met bewegen.
Wauw Adje wat een mooie echo! En al zo duidelijk! We zijn precies even ver, zo grappig om te zien dan! De echo van mij van vorige week was mooi maar niet zo duidelijk als de jouwe een week later. Ben benieuwd de volgende x. Over precies 2 weken heb ik de 10 weken echo
Ik heb toevallig een grappige test gedaan vandaag Het voorspeld je geslacht voor 90%. Zeggen ze. Ik weet niet hoe zeker ik dit aan neem hoor maar vind het wel erg grappig dat alles tot nu toe wijst op een meisje. Voorgevoel zegt een meisje, Chinese horoscoop meisje, bakerpraatjes komen allemaal uit om een meisje, 2x laten pendelen op de site ook beide meisje, en nu deze test ook! Een jongetje zal ons heel erg verrassen! Haha
Ruimte zat haha schrok daarvan haha beetje uitgerokken bij mijn dochter Nieuwe afspraak gyn 8/12 en weer echo geslachtsbepaling 29 dec pret echo
https://youtu.be/if3FKjOSGLo uitwendig gedaan ze wou niet inwendig kijken... dus niet super scherp maar wel mooi beeld.. zou zo verder erop ingaan,, Adje prachtige echo !!1
@ Adje, mooie echo! @ Thea, wat ik kan zien op je filmpje is dat het er goed uitziet! Gelukkig maar! @ andere echo's, succes!!
3Muisjes, ik vond hem ook verrasend duidelijk. Ben ook echt benieuwd naar volgend echo . De echo zette me wel een dag vooruit. Maar ik laat me gewoon nog even staan op 20 juni in afwachting van de volgende twee echo's. En dan heb jij weer met 10 wkn echo. Dan kan ik leuk meespieken hoe die van mij er ongeveer uit zal zien dan Grappig die 'geslachtstest'! Ben benieuwd hoe accuraat hij is Ik heb even gegoogled, maar ik vond hem wat prijzig om te doen hihi. Thea, weer een mooi filmpje! Wat een opluchting! Ach ik hoop toch zo dat jij ook een beetje kan genieten van je zwangerschap! Tbtje, ook een mooie foto! Idd zat ruimte voor zo'n klein boontje PeAn, wat een drama met het gebit van je dochter! Hoe is ze er zelf onder? Heeft het ook invloed op haar zelfvertrouwen of is het vooral de behandelingen die heel vervelend zijn?