welkom nieuwe dames. hier echt een baggernacht ook kleine meid was veel wakker al ben ik dat niet van haar gewent. vanmiddag maar even dutten. misselijk ben ik bij zoon 9 maanden lang geweest extreem en bij dochter 1x eventjes en verder niet. we zullen dus zien wat er nu gaat gebeuren. is er ook behoefte om in een geheime groep op fb te gaan kletsen?
Adje wij gaan ze geen geheimhoudingsplicht opleggen We vertellen ze duidelijk dat de baby nog inimini klein is en dat het soms kan dat een baby stopt met groeien. Dan gaat de baby uit mijn buik en zullen we best allemaal verdrietig zijn. Dan kunnen we elkaar troosten en misschien dat er dan later nog een broertje of zusje mag bijkomen. Wel zeggen we dat we het pas op internet willen zetten na een goede echo. Dus dat het hartje klopt. Oudste heeft natuurlijk al toegang tot oa Facebook en dat we deze aankondiging zelf eerst willen doen. Ze mag hem daarna uiteraard delen. Ik merk wel of ze er zelf over praten of dat ze zich stilhouden tot de echo. De tamtam zwangerschap zal toch wel rap gaan dus de tamtam miskraam vast niet minder snel. Het hoort allemaal bij het leven en ga uit van het positieve en dat is dat we half juni een mooi wondertje in onze armen mogen sluiten!
Balen zo'n nacht. Hopelijk kan je vanmiddag npg wat rusten. Fb in een geheime groep lijkt me leuk over een paar weken. Voor nu vind ik het nog te vroeg.
Stoppen met roken gaat me lukken! zeker te weten! Adje jij vond jezelf charmant gister avond, ik lag in een big-shirt met pyjama broek en kruik in bed en had het nog koud! na 3 kwartier bibberen toch maar de elektrische deken op het bed gelegd juni is inderdaad een mooie maand. Ik ben zelf de 23e jarig, hopelijk beval ik dan niet!!
Wat is er weer gezellig veel gekletst! Ik ga straks even alles terug lezen. Heb nu een intake gesprek voor een nieuw kindje... moet toch maar vertellen dat ik zwanger ben en dat de opvang 3 a 4 maand gaat sluiten... ben er bang voor dat deze moeder op zoek gaat naar andere opvang Ik was net even bij action en ik kon het niet laten! Had mijn mandje weer vol! Gelukkig niemand tegen gekomen die ik ken haha. Meteen nieuwe testen gehaald. En hij knalt steeds meer! toch krijg ik telkens nog weer een vreugdes kriebel in mijn buik als ik een positieve test zie Ben zo blij! Ik bedacht ineens dat het ook wel leuk is om de ooievaar aan de achterkant van het huis aan het raam te plakken en dan als de kinderen boven zijn ze allemaal roepen. Kijk wat er nu door het raam is gevlogen! !!!!!! Ben benieuwd of ze de link snel zullen leggen hahaha
3muisjes heb je die boekjes ook bij de action vandaan?? leuk!! waar lagen ze ergens in de winkel? ik ben er gisteren ook even geweest, maar kwam veel collega's tegen, dus maar weer snel uitgelopen. en wat fijn dat de testen steeds duidelijker worden!!
WoW Kleinemuis80 na 10 jaar eindelijk zwanger!! Gefeliciteerd wat bijzonder!! Leuk om jullie verhalen mee te lezen, mijn vriend heeft ook een dochter van bijna 5 jaar (mijn bonus dochter) die we het vrij snel willen vertellen!! Die zal echt héél erg blij zijn!! En waarschijnlijk ook niet lang d'r mond zou kunnen houden!! Dus misschien handig dat onze ouders het eerst horen..! Op Pinterest kun je ook hele leuke aankondigings ideen vinden!! ☺️
welkom nieuwe dames. Zag dat er een paar net zoals mij moeten stoppen met roken. Ik heb heel wat lolly's ingeslagen. Dat maakt het een stuk makkelijker. Gelukkig werd ik al snel na de positieve test angstig wat er dan allemaal kan gebeuren. Zo heb alles gelezen maar kan niet zoveel onthouden. Hebben jullie het ook zo koud? Pff word met slapen wakker van ijskoude voeten en dat ik lig te trillen van de kou.
Ik heb het echt super koud... en heb het normaal nooit koud.. Ben meestal diegene die het altijd warm heeft en nu ijskoude voeten.. met dekentje op de bank.. Mijn man lacht zich dood, die vind het geweldig. En zegt "hehe eindelijk warm in huis" Tijdens de zwangerschap van onze dochter stonden de ramen open in de woonkamer.. Lekker luchten!! Het sneeuwde toen.. Zat ik met hempje aan op de bank en manlief met een dikke winterjas.. Nee hij is blij dat het nu anders is.. Onze dochter mag nog niks zeggen.. Wel heeft ze alles meegekregen. We zitten in de MMM en ben nu zwanger van een escape insiminatie.. Ze weet nu ook dat er wat is. Maar we hebben haar ook uitgelegd dat het misschien niks is..En dat we ook eerst op een echo wachten.. En dan gaa we het vertellen. Geen idee hoe.. Zou 5 december een goeie datum zijn ?? Facebook lijkt me leuk.. Maar nu nog niet.. Ik heb nu het besef nog niet eens Van de week toch ook maar eens een paar testen halen. Sowieso die van de action. En de cleuarblue ik zal en moet die venster zien met de tekst "zwanger" Vanmiddag bellen... Of had ik dat al gezegd hihi en denk ook maar gelijk moeders voor moeders regelen.. Zucht.... Het is echt zo hè??????????
Het blijft spannend hè Kleinemuis! Ik blijf ook turen naar mijn testen haha! @Karin: het zijn opblaasbare baby's Ze worden 1 meter groot! Ze lagen bij de slingers en verkleedkleren. Kostte geloof ik 6,99 of 7,99 De ooievaar was 3,99. Vond het nog meevallen Hier willen we ook het geslacht weten. Ik denk rond 15 a 16 weken. En dan geven we een Gender Reveal party. Wel klein met familie denk ik. Ik ga ook een taart maken met gekleurde vulling en wilde een grote doos ergens halen en dan allemaal helium ballonnen erin doen in de kleur van het geslacht. De kinderen mogen hem dan open maken Een facebook groepje lijkt me leuk! Misschien als we allemaal de magische grens van 12 weken hebben gehaald? Goed idee om achter je naam de datum van 1ste echo te zetten. Zo vergeten we niemand Ps. De moeder in kwestie was heel blij voor me, en meteen erg enthousiast! Ze moet in november bevallen van een meisje en de opvang zal beginnen in februari. Ze vind het geen probleem om voor tijdelijk dan andere oppas te regelen. Ik ben zo blij!
Ik heb zware ogen. En vannacht een uur wakker gelegen. Ik lig NOOIT wakker. Behoorlijk moe, maar met 4 paarden moeten er toch stallen gemest worden. Ga wel wat vroeger naar bed vanavond.
Sjonge wat een geklets. Lijkt wel een kippenhok Gefeliciteerd nieuwe dames! Ik zag weer een mooie test voorbij komen. Even wat reacties op onderwerpen die me bij gebleven zijn: Bekendmaken: ik wil het graag na een goede echo, maar mn man wil het het liefst nog later. Bang dat t weer mis gaat. Had ik niet echt verwacht aangezien hij het bij de 1e zwangerschap gelijk al van de daken schreeuwde. Hopelijk krijgt hij ook steeds meer vertrouwen. Facebook: eerst maar eens een goede echo. Daarna lijky het me erg leuk om jullie beter te leren kenne enz. Roken: probeer het stoppen vol te houden. Ik weet dat ik makkelijk praten heb aangezien ik niet rook. Misschien helpt het als je de mogelijke gevolgen uit ga zoeken? Koud: JA vreselijk koud! Hmm ik lag vanacht ook al met kruik en winterpyjamabroek in bed... en vanochtend kon ik nog even blijven liggen, maar mn bedje werd niet meer warm... brrrrr En ik zag nog ergens een opmerking dat mn crackertje claustrofobisch was om te gieren!!!! ik zal m morgens eens ernstig toespreken. Datum van de afsprakrn: misschien is het makkelijker om de afspraken onderaan de uitgerekende dagen te zetten. Dan kunnen ze op chronologische volgorde gezet worden. Ik kan me herinneren dat dat bij andere clubs ook zo gaat.
♥ 16 t/m 30 juni 2016 ♥ 16 juni 17 juni PeAN, 32 jaar, 5e kindje (5e zwangerschap maar 4e eigen kindje) Marlau, 30 jaar, 2de kindje Nicci, 33 jaar, 2e kindje 18 juni Rijn, 24 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Loes, 31 jaar, 2e kindje Karin1983, 32 jaar, 2e kindje 19 juni Lays, 28 jaar, 1e kindje Surprise, 36 jaar, 3e kindje oktober91, 23 jaar, 2e kindje 20 juni 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje (4e zwangerschap) Adje, 39 jaar, 4e kindje (3e zwangerschap) tbtje, 23 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) 21 juni 22 juni Marisje89, 26 jaar, 1e kindje Fluss1984, 31 jaar, 1e kindje Cheshire, 1e kindje 23 juni 24 juni 25 juni 26 juni 27 juni 28 juni 29 juni 30 juni afspraken 10 november Karin1983 intake + eerste echo vk
Ik loop een beetje met mijn ziel onder mijn arm nu. Zwanger, maar ik kan er nu nog niet zo veel mee. Ik heb Moeder voor Moeders een mail gestuurd en mijn doorverwijzing naar de gyn geregeld, maar voor de rest weet ik niet zo goed hoe ik mijn zwangerschap nu al "vorm kan geven". Snappen jullie wat ik bedoel? Lichamelijk voel ik me duidelijk zwanger, maar ik wil er wat mee. Dingen gaan uitzoeken, regelen, maar daar voelt het zo vroeg voor.
Hoi dames ik wil me hier melden, liefst wacht ik even vanwege nare ervaringen dit jaar maar toch wil ik ook graag dingen delen . Dus me even over me eigen angst heen gezet en tadaaa ! Vandaag de eerste positieve test na gisteren nog een negatieve te ebben gehad nu 3 testen licht posi ! Wanneer uitgerekend ? Geen idee cyclus is na ma van slag , denk 23 juni 4e kindje 30 jaar en zwangerschap ontelbaar en hopelijk laatste keer
♥ 16 t/m 30 juni 2016 ♥ 16 juni 17 juni PeAN, 32 jaar, 5e kindje (5e zwangerschap maar 4e eigen kindje) Marlau, 30 jaar, 2de kindje Nicci, 33 jaar, 2e kindje 18 juni Rijn, 24 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Loes, 31 jaar, 2e kindje Karin1983, 32 jaar, 2e kindje 19 juni Lays, 28 jaar, 1e kindje Surprise, 36 jaar, 3e kindje oktober91, 23 jaar, 2e kindje 20 juni 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje (4e zwangerschap) Adje, 39 jaar, 4e kindje (3e zwangerschap) tbtje, 23 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) 21 juni 22 juni Marisje89, 26 jaar, 1e kindje Fluss1984, 31 jaar, 1e kindje Cheshire, 1e kindje 23 juni Thea23, 30 jaar, 4e kindje 24 juni 25 juni 26 juni 27 juni 28 juni 29 juni 30 juni afspraken 10 november Karin1983 intake + eerste echo vk
Thea welkom! Hopelijk gaat het deze keer goed. maar snap dat het moeilijk is na zoveel teleurstellingen.