16 t/m 30 juni 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Adje, 10 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    12 weken echo doen ze hier bij gyn inwendig, veel mooier

2. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    ONEE! Wat erg! Ik heb de jongste zijn schoentje helemaal niet laten zetten! :eek:

Ik vergeet werkelijk alles de laatste tijd...

Morgen na een dagje winter efteling maar schoentje zetten dan.

Ik dacht overigens al dat die cm waren van de volledige lengte incl beentjes ;)
    Wel leuk om te weten hoe groot onze kleine frummel nu is :)

3. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    hey 3 muisjes wij gaan morgen ook naar de winterefteling..

Wat betreft de schoentjes.. Staan die niet ergens beneden in huis? zou er gewoon iets in doen..

4. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames, wij zijn verliefd, hartje via angelsound gehoord:D bij dochter 8 weken nu wat later overduidelijk fantastisch

5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.315
    25.773
    113
    Fijn, Sieppie, een mooie echo! Nu lekker van genieten!
    En hopen dat de misselijkheid snel over is...

Hier echo met 8w3d inwendig, en de tweede echo was al uitwendig (9w4d). Zal ook wel per gyn of vk verschillen.

Mijn frummel was bij de laatste echo 2,66 cm. Volgens mij meten ze altijd in de eerste periode van billen tot kruin. Dus dan klopt 3 cm in de 11de week wel denk ik.

Veel plezier 3muisjes en kleinemuis in de efteling vandaag. Hopen dat het weer niet te winters is. ;)

Leuk, tbtje, zo'n angelsound!

6. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Wat leuk dat je ook gaat! Het zonnetje schijnt hier al lekker dus hopelijk in de efteling ook :)

En die schoentjes.... ik lag al in bed en moest de kadootjes nog opzoeken inpakken enz. En ik wist niet meer welke tekening er in moest van zoonlief haba. Ging hem dus niet meer worden. We zetten ze vanavond nog even. Heb ik zelf ook meer tijd ;)

Leuk zo'n angel sound! Ik heb het bij de jongste ook gehad maar werd gek van mezelf als ik het hartje even niet hoorde...

7. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Wij gaan helaas niet.. Bij man is gisteren knieschijf eruit geschoten dus zit met pootje hoog.. We hebben de kaartjes aan de buurtjes gegeven. En wij gaan een andere keer..

8. Mamavanmanoa

Mamavanmanoa Actief lid

18 okt 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL

9. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    Hoi meiden!

Ga even snel reageren nu.
    Wat prachtig die mooie echo's, gefeliciteerd! :D

Hier heb ik m'n zoontje van 1,5 wel de schoen laten zetten. Hij krijgt er nog niet zoveel van mee, maar ik vind het zelf zo leuk! Haha

De tijd van de eerste echo komt nu eindelijk ook voor mij iets dichterbij! Alleen deze week nog zonder een echo, en dan op 2 december, eindelijk de dag, dat ik hopelijk ook ons kindje op de echo zien mag! Kan niet wachten! ( maar vind het ook wel heel spannend.. )

Fijne zondag iedereen!

10. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje balen, beterschap!

11. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend, wachten duurt dan lang he. Voor jullie ook een fijne zondag!

12. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zeker leuk, zit ook wel een maaraan als je hartje niet kan vinden, maar heb er eigenlijk nu wel vertrouwen in dat het goed zit. Je moet het met een korreltje zout kunnen nemen. We zaten beide met tranen in ons ogen

13. cheshire

cheshire Actief lid

13 okt 2015
    144
    2
    18
    Drenthe
    Man o man o man wat ben ik dat misselijke oververmoeide gedoe spuugzat zeg. Bah.

14. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

20 okt 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL
    Hier helaas hetzelfde gevoel... hopelijk zijn we er snel vanaf! !

15. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hopelijk snel verbetering!

16. Rosa1234

Rosa1234 Lid

28 okt 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, hier ook onwijs misselijk. Gisteren ook hele erg diarree gehad.
    Door de misselijkheid heb ik niet meer gesport de laatste 6 weken en ook dit merk ik aan mijn lichaam.. Doen jullie veel aan sport momenteel? Ik moet het echt weer op gaan pakken. Merk gewoon aan mijn lichaam dat dit niet goed is, zoveel stil zitten.
    Maarja, als je continu misselijk bent, heb je niet zoveel zin om te sporten...

17. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Sporten en bewegen doe ik nu vrij weinig. Ik fietste altijd naar mn werk, maar pak nu de auto. Gewoon te weinig energie. En met de opmerking van de vk in mn oren: luister naar je lichaam, ga ik ook niks forceren. Hoewel ik vrij weinig beweeg, val ik voorlopig nog steeds langzaam af. Dat motiveert natuuelijk ook niet echt ;) hopelijk gaat de energielevel nog wat omhoog de komende weken en kunne we lkr van de gezonde vrieskou gaan genieten.

18. Viveluna

Viveluna Actief lid

7 sep 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Hier wordt ook weer veel gekletst.. Leuk om te zien dat er vele een goede echo hebben gehad.
    Week 8 was voor mij overgeven en nog es overgeven. Ik voel mij niet een hele dag misselijk maar na het eten moet ik dan opeens overgeven.. En de ene dag na het ontbijt en de andere na het avondeten.
    Vandaag heb ik eens niet moeten overgeven. Maar mijn eetlust is nu ook ver zoek.. Kheb gewoon geen zin om te eten?! Herkenbaar?!

Ps: mijn man doet ook alles verkeerd 🙈😁

19. Viveluna

Viveluna Actief lid

7 sep 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    En wat sporten betreft ik probeer veel te wandelen. Ipv de makkelijke weg de moeilijke te nemen. Alle beetjes helpen zeker 😂👍🏻

20. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    De misselijkheid lijkt bij mij over sinds zaterdag. En ik maak me stiekem een beetje zorgen... alles zal toch nog goed zijn met ons mini'tje?
    Ik ga donderdag eens bij mn huisarts voor een echo... gewoon om te zien of alles nog goed is. :)

Deel Deze Pagina