16 t/m 30 Juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Emetje. Spannend, ik duim voor je

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Eva Vind het heerlijk om weer thuis te zijn haha. Oudste twee werden vet ziek in NL dus hebben niet echt kunnen genieten helaas.

Zus9 De reis ging wel oke, oudste twee waren ziek. Dus biet zo relaxed als normaal helaas. Maar ze waren wel erg lief gelukkig.

Sophia89 Ik heb eigenlijk nog niet echt kwaaltjes. Af en toe wat steekjes en soms met vlagen een beetje misselijk, maar dat is het dan ook.

Dayanara Voorgevoel zegt dat het vaat weer een meisje is. Maar ik hoop stiekem op een jongetje :D

Cyd Wat betreft de achtbanen kun je misschien zeggen dat je een kater hebt of problemen met je evenwicht en je het dus even niet ziet zitten?

Stemine ik ben gestopt met testen na m'n nod. En qua misselijk kun je beter wel eten als je misselijk bent, een cracker ofzo. In ieder geval iets lichts.

Emetje Spannend. Bloed betekend gelukkig niet altijd dat het mis is. Maar snap wel dat je geschrokken bent. Hopelijk is er vanmiddag wat te zien!

Nou ik heb het even laten verwateren hier, maar we waren op familiebezoek in Nederland en het viel zo tegen! De oudste twee werden ziek, hadden roodvonk :( Dus echt genoten hebben we niet.

Heb trouwens nog niets tegen m'n ouders verteld en was best moeilijk omdat ik natuurlijk bij ze in huis zat. Heb het wel aan m'n beste vriendinnetje verteld en die was super blij!

Zijn er nog meer medische dames hier?

3. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Jammer dat je kindjes ziek waren boomm... gaat het nu weer beter?

Als je met medisch bedoel controle via t zh dan ik ook! Want ben via IUI zwanger geworden.

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @emetje: Hopelijk is alles in orde meid... Bloedverlies wil idd niet altijd slecht nieuws zeggen, dus hoop mee op het allerbeste!

5. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Spannend meid. Ik duim voor je dat t goed zit....🙏🏼

6. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Emetje ik duim mee! En zoals al door meer meiden gezegd is een beetje bloedverlies de eerste maanden niet altijd negatief...!

7. Dayarana

Dayarana Niet meer actief

Welkom Dora!

Oo Emetje.. heel veel succes zo we denken aan je!

Boom balen zeg dan valt echt alles in het water hoe gaat het nu met je kids?

Cyd hoe gaat het met jou?

Hier net terug van apen kijken in blijdorp je moet wat he ;)

8. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Bedankt allemaal! Ik laat het weten na de afspraak. gelukkig is het tot nu toe bij dat beetje bloed gebleven.

9. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Goed eigenlijk:) ik probeer mezelf wijs te maken, zo lang er geen bloed is in combinatie met krampen, is er helemaal geen reden om te denken dat het opnieuw zal misgaan. Voorlopig lukt het wel daarmee (tot ik misschien ook bloed zal zien... maar hopelijk niet!). Ik merk wel dat ik vandaag en gisteren meer ongi krampen heb en wat steken, maar dat zal wel normaal zijn veronderstel ik. Ik tel wel de dagen af naar die eerste echo, wat zal ik blij zijn als het maandag 24 oktober 's avonds is! Dan is het al achter de rug. Ik heb mijn afspraak om 9u 's morgens gezet, dan heb ik de kans niet meer om de hele dag te piekeren:)

Hoe voel jij je? Al kwaaltjes?

10. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36

Nog veel te vroeg denk ik. Als je eerste dag laatste mens pakt dan 4+2. We zullen zien!

11. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Ik denk dat ik me ook voorzichtig durf te melden! Al 2x een positieve test in handen gehad. Morgen nog eens testen en als die weer opgelopen is ga ik ook de huisarts bellen.

- Emetje: Ik duim voor je! Hopelijk is het niks ergs en gaat alles goed

Medisch: Hier ook medisch, in de zin van extra controles. Sowieso zijn hier alle controles in het ziekenhuis en wordt er ook elke keer bloed geprikt.

En even een fotootje van de testen! Als het goed blijft 23 juni uitgerekend.

12. Dayarana

Gelukkig maar en menstruatie kramp is inderdaad normaal alles is daar aan het groeien :) dat snap ik nog 12 dagen! Spannend!
    Hier ook goed misselijk en moe maar goed te doen.

13. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Welkom en gefeliciteerd! Testen zien er goed uit!

14. Dayarana

Welkom kleinefee! En gefeliciteerd! Hoe voel jij je?

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Sophia Ja was echt balen. Ze knappen nu langzaam op gelukkig. Maar was vandaag werken, wilde ook zo graag even de deur uit na dagen twee meisjes aan mij vastgeplakt te hebben gehad.
    Heeft dat verder nog gevolgen dan? Dat je via IUI zwanger bent geraakt?

Dayanara Moet bij je naam gelijk aan Orange is The New Black denken haha. Maar ze knappen weer wat op gelukkig. Leuk, naar Blijdorp geweest! Was wel koud, of niet? Uit welke maand is je oudste?

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Jaaaaa Kleinefee, leuk! En nogmaals gefeliciteerd! Twee buitenlandse baby's dan in dit topic. Had je vriend toch gelijk he? :D Hoe reageerde hij? Zal je straks even op het lijstje zetten.

17. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Wow wat wordt er veel gekletst hier :)

Dora26 welkom en gefeliciteerd!! Je testen lopen zeker mooi op! Hahaha typisch mannen, dat zei mijn vriend ook toen ik de eerste positieve test van mijn dochter had, terwijl het niet eens een tuurtest was hahaha.

Sophia dat meen je niet!! Wat n bot mens zeg. Zei je niks terug??

Puk1988
    Oh dat valt nog mee dan! Inderdaad gewoon hopen op een goede zwangerschap:)

Ladiinurd nogmaals gefeliciteerd:) toch fijn he even die extra bevestiging van cb.

Emetje ah nee :( ik duim voor je dat alles goed is!

Boommm wat balen zeg dat ze ziek waren. En knap dat je niks hebt verteld!! Hahahhaa daar dacht ik inderdaad ook aan bij dayarana :p

Cyd wat fijn dat je er nu rustiger onder bent.

Kleinefee welkom en gefeliciteerd!! Je vierde kindje zie ik in je onderschrift waarvan jullie er 1 zijn verloren :( wat erg zeg.
    Zie dat je je kindjes ook best dicht op elkaar hebt zitten :) leuk

Hier net al gebeld door moeders voor moeders, vrijdag komt die vrouw langs om alles uit te leggen etc.

18. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Klein ringetje gezien op de echo op de goede plek. Maar echt nog heel miniscul.. dus het zit op de goede plek. Nu bloed prikken en vrijdag weer en dan aan de hand van het hormoon zien ze of het de goede kant op gaat

19. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Meer dat ik met 6 weken al een echo krijg en eerste periode in t ziekenhuis onder controle zal blijven...

20. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    En alsof t allemaal nog niet spannend genoeg is kunnen we ook blij en trots (en beetje bang) melden dat ons kindje in Amerika zal worden geboren.... we gaan namelijk een jaartje in Miami wonen! Vandaag is de kogel door de kerk gegaan wij zijn er erg blij mee😊😊😊

Deel Deze Pagina