16 t/m 30 Juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Pfoe, ik houd jullie niet bij dames! Maar ik heb even terug gelezen en doe een poging tot reageren!

Dora en KleineFee, welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Beide een moeilijk traject achter de rug.. Dora, jij met vruchtbaarheidsproblemen en KleineFee met het verlies van jullie jongste dochter. Ik heb je topic destijds met tranen gelezen, wat een nachtmerrie moet dat zijn geweest (en is het waarschijnlijk nog steeds… :( ) Ik wens jullie beide een onwijs fijne zwangerschap en een gezonde baby :)

Emetje, spannend! Gelukkig konden ze een beginnende zwangerschap zien die op de goede plek zat. Hopelijk is het HCG in je bloed vrijdag mooi gestegen!

Sophia, wat ontzettend gaaf dat jullie een jaar in Miami gaan wonen! Wel spannend ook lijkt me, in deze periode. Wel fijn dat jullie daar al wat vrienden hebben zodat je wellicht ook wat hulp hebt in je kraamperiode. Wel lastig dat je dan je moeder inderdaad moet missen.. Weten zij al dat jullie gaan vertrekken?

Boommm, wat een timing zeg dat je meiden zo ziek waren! Arme meisjes :( Gelukkig knappen ze nu weer wat op!
    Jij hoopt op een jongetje dus, kan ik me voorstellen na 3 meiden, haha! Heeft je vriend ook een voorkeur?

Ik zie zelf dus een jongetje voor mij, omdat ik mij precies zoals bij de zwangerschap van m’n zoontje voel. In mijn hoofd krijg ik ook altijd 3 kinderen, 2 jongens en nog een klein meisje. Ben benieuwd of dat gaat kloppen :D

Broeken die niet meer dicht kunnen heb ik nog geen last van, maar ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik dat inderdaad ook al bij 7 weken had ofzo en bij 12 weken kon je wel echt zien dat ik zwanger was.. Ben benieuwd wanneer mijn buik dit keer echt gaat groeien. Ze zeggen dat het bij een tweede sneller gaat, maar sneller dan 12 weken lijkt me bijna niet mogelijk om een zwangerschapsbuik te krijgen, haha!

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Eva Wat goed dat je gaat meedoen aan moeders voor moeders!

Sophia Gefeliciteerd voor je man! Wat een ontzettend toffe kans. Kan de tijd daar verlengd worden of is het echt maar voor een jaar?

Kleinefee Ik denk nog regelmatig aan A als ik op het forum zit. Gek misschien, maar je verhaal heeft zoveel indruk gemaakt..
    Haha wat een lekkere droge reactie. Maar super lief dat hij een cadeautje voor je heeft!
    Wat betreft de namen, die van N is goed uit te spreken hier. De naam van M hebben ze wat meer moeite mee, vaak wordt de laatste 'e' uitgesproken als 'ie'. De naam van V hebben we bewust gekozen dat hij in het Engels en Nederlands goed uit te spreken is. Gaan we voor deze baby weer doen.

Dayarana Haha grappig. Ik vind het echt een heerlijke serie, alleen zo stom dat we nu zo lang moeten wachten op het nieuwe seizoen. Goed dat je mee gaat doen aan mvm!

Sophia Hier gelukkig nog geen opgezette buik/darmen. Maar zal vast niet lang meer duren. Ook goed van jou dat je mee gaat doen aan mvm!

Ik ben zo moe! Nou ben ik altijd wel moe maar het is nu wel extreem haha. Lig al in bed en het is hier pas 19.15 😄

3. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Haha, nou ik duik zo ook m'n bed in hoor! M'n vriend is de deur uit om te sporten en die kleine ligt in coma. 20.15 hier en ik doe zo de lampen uit :D

4. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wie woont er allemaal en het buitenland en waar wonen jullie?

Ben nog niet bekend in deze groep maar wel benieuwd ☺️

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Puk Ik woon nu alweer ruim 1,5 jaar in het buitenland. In de hoofdstad van Engeland :)

6. Dayarana

Dayarana Niet meer actief

Ben ik ook benieuwd naar Puk. Hier trouwens gewoon in NL in een saai dorp.

7. Dayarana

Misschien een stomme vraag; is het misschien leuk om (in de toekomst) via een app groepje te praten??

8. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Een app groepje lijkt me heel leuk! 😄

9. LadiiNurd

LadiiNurd Actief lid

29 sep 2016
    139
    18
    18
    Vrouw
    PGB Verzorging Broertje (12)
    Emmeloord
    Ik heb het idee dat ik een opgeblazen buik heb haha en af en toe wat van die steekjes waarvan ik dan meteen denk dat ik ongie ga worden pff haha .. En wat een leuk idee zo'n groepsapp :) Oh ja MVM ga ik me morgen voor aanmelden! Heb er al helemaal zin in

10. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Pukik woon nu nog in NL maar ga verhuizen naar Amerika. In ieder geval voor een jaartje met kans op uitbreiding...

11. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Zie dat ik niet de enige ben die zo moe is.... vandaag 2 keer een uurtje een dutje gedaan.... voel me net een oma😱😱😱

12. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Haha ja die vermoeidheid is echt vreselijk he! :$ Ik weet nog wel van de zwangerschap van m'n zoontje dat ik om 9.00 uur op m'n werk al dacht: wanneer mag ik weer naar bed? :p

Appgroepje; leuk idee, maar misschien nog even wachten tot dit topic vol is? Er komen natuurlijk vast nog wel wat mensen bij de komende week die nog moeten gaan testen! :)

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @KleineFee: Welkom :)

@Sophia: Waauw spannend zeg! Kan geloven dat je daar blij mee bent :)
    Hier geen last van de buik; vanbinnen veel gerommel, maar uiterlijk niks zichtbaar, hij lijkt zelfs platter dan anders haha!

@emetje: Alvast een beetje gerust gesteld dat er iets zit en dat het op de juiste plaats zit, toch? Jullie hebben precies allemaal zo vroeg een echo! Hier zal het pas rond 7 weken zijn als volgende week mijn bloedwaarden goed gestegen zijn!

@Cyd, Eveliennn en Stemine: Ik ben ook van Belgie :) Ken mvm wel omdat ik het hier al regelmatig gelezen heb, vind het een mooi initiatief. Bij ons is het iets anders hé ;) Moeders voor Moeders is een organisatie in België die ervoor zorgt dat moeders die niets van inkomen of dergelijke hebben, gratis babyspullen kunnen krijgen, maar echt alles; van kleertjes, tot een bedje en badje etc.

14. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ meiden die in het buitenland wonen... wat gaaf al lijkt het me ook best pittig!

Een appgroepje lijkt me best leuk maar eerst kijken als de groep gevuld is. Eventueel kunnen we ook eerst een besloten groep hier maken ofgeheime op fb. Dit heb ik nu ook met de meiden van bij m'n zwangerschap van m'n zoontje. Afgelopen zondag gezellig uit eten geweest met een leuk groepje ervan.

15. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Eva: Wij wonen sinds juni in Montpellier in Frankrijk :)

Zus: Lieve woorden van je!

Laatste test, ik kan de huisarts gaan bellen!

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

L i j s t j e !

Zwanger
    - Boommm (26 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Cyd (26 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Eva3006 (26 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Puk1988 (28 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Eveliennn89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 17 juni
    Stemine (30 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 17 juni
    - Zus9 (27 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni
    - Sophia89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni
    - Misspistache (25 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni
    - JevD (35 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 19 juni
    - Dayarana (27 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 21 juni
    - Ladiinurd (26 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 21 juni
    - Dora25 (28 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 22 juni
    - Emetje (30 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 23 juni
    - Kleinefee (28 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 23 juni

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Afspraken & Controles
    17 oktober - Stemine - Afspraak gyn.
    24 oktober - Cyd - Eerste echo.
    24 oktober - Sophia89 - Eerste echo.
    25 oktober - Boommm - Afspraak gyn.
    29 oktober - Eva3006 - Eerste echo.
    31 oktober - Zus9 - Eerste echo.
    01 november - Puk1988 - Eerste echo.
    03 november - Boommm - Eerste echo.
    15 november - Ladiinurd - Eerste echo.
    21 november - Dayarana - Eerste echo.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Wil je ook op ons lijstje? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, je uitgerekende datum en hoeveelste kindje dan pas ik (Boommm) de lijst aan!

17. Dayarana

Wat leuk Puk dat je daar nog mee contact hebt! Facebook of prive vind ik ook leuk :D Ik hoor wel wat de rest wilt.

Mooie test kleinefee :) ga je vandaag bellen?

Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen? Ik ga zo baby zwemmen met mijn zoontje doen we elke week. Vorige week was een drama want meneer ging onderwater :cool: die heeft de rest van de les gehuild.

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @KleineFee: Die is mooi duidelijk! Gefeliciteerd! :D

Hier moet ik gaan werken vandaag, niet zoveel leuks op de planning dus ;) Alleen gaan we vanavond wel mijn ouders op de hoogte brengen (ze hebben het hele traject meegeleefd en mijn vader moet over 10 dagen een zware operatie ondergaan). Gisterenavond hebben we mijn zus en haar verloofde op de hoogte gebracht en die waren laaiend enthousiast, denk dat ze blijer reageerde dan ik haha :D Wel fijn zoiets!

19. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Voor mij mag bij de afspraken op 18 oktober nog bloedprikken!

20. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik heb sinds gisternamiddag zeurende buikpijn, maar niet zoals anders, het is hoger, meer maagpijn denk ik. En mijn onderrug begin ik nu plots ook goed te voelen. Heeft nog iemand dit?

Deel Deze Pagina