16 t/m 30 Juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Hier nog maar eens getest met mn stresshoofd om te kijken wat hcg doet. 13 is vandaag 13 dpo. Wat is jullie eerlijke mening?

Bijgevoegde bestanden:

2. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik vind die van 13dpo wel donkerder dan de vorige hoor:)

3. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Deze testen zijn bijna identiek als de mijne. Ziet er goed uit en zeker oplopend vind ik!

4. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Over de broeken.. buik voelt een beetje opgeblazen en strakke broeken zitten nu niet echt lekker meer, maar ze gaan nog wel dicht haha.

Vermoeidheid.. ja hier net zo! En ik ben de hele dag aan het gapen. Echt erg

Besloten fb groep/forumgroep is misschien beter te doen dan een app groep als je met zo veel bent?
    Maar wel een leuk idee!

Dora26 haha dat is dan wel iets heel anders dan wat het hier in nl betekent ja :p
    Wat leuk dat je zus en haar verloofde zo leuk reageerden!!

Kleinefee je test ziet er goed uit!!

Dayarana hier gaan we vanmiddag even naar mijn ouders om ze het grote nieuws te vertellen.
    Wat zielig dat hij onder water ging! Daar was hij vast erg van geschrokken.

Gister m'n schoonouders op de hoogte gebracht. M'n schoonmoeder was helemaal hyper zo blij is ze hahaha. Leuk :)

Cyd die rugpijn is wel herkenbaar

Emetje testen zijn mooi hoor! Die van vandaag is het donkerste.

5. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Bedankt meiden! Dat stemt me weer iets positiever :)

6. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    @ kleinefee inderdaad mooie test!!

7. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Kleinefee je test ziet er goed uit hoor! Hopelijk blijft t goed gaan.

Eva en dora spannend moment maar ook heel leuk. Ben benieuwd hoe ze reageren...

@hier: werd vanochtend wakker en de pijn in m'n borsten is weg. Totale paniek dus want ben ervan overtuigd dat t fout gaat. Wat een onzekere periode dit....

8. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    cyd die rugpijn had ik gisteren de hele dag. Is nu weer weg....

9. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    @sophia ik heb smorgens altijd minder / of geen pijn, maar als ik dan weer op het werk zit, aan mijn bureau, dan voel ik het wel weer feller.

Vannacht veel wakker gelegen, geen idee waarom. Vond mijn draai ook niet in bed :x en dan zo moe zijn overdag en savonds.

Wel kunnen eten deze morgen! dat is al goed, maar in de auto onderweg naar mijn werk ineens een vlaag van misselijkheid. Ging gelukkig over door hard mee te zingen met de radio (en er dus niet meer aan te denken)

10. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    @sophia dat was bij mij maandag al weg.. dus dat wil niet altijd iets zeggen. Kop op hoor!

11. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Sorry ik reageer misschien beetje hysterisch. Na zoveel pech en tegenslag durf ik bijna niet te genieten/geloven dat t goed gaat. Het stomme is ook dat ik vanalles voel behalve kramp dus m'n paniek slaat nergens op en ik weet t ook wel maar kom er maar niet uit ofzo.

Sorry voor m'n gezeur

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dayarana Ik vind een appgroep nooit zo handig, veel te druk. Maar ik klets wel nog met alle moeders uit beide zwangerschappen op Facebook. Maar misschien leuker om te doen als we wat verder in de zwangerschappen zijn.
    En leuk, babyzwemmen! Zielig dat hij zo schrok. Zal vast beter gaan vandaag

Kleinefee Mooie test!

Dora succes met werken vandaag! En spannend dat je het vanavond aan je ouders gaat vertellen!!

En kom straks op de rest reageren want moet nu naar een huilende baby toe :D

13. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Geeft niet hoor! Ik ben ook bij het minste in paniek. Gisteren voelde ik mijn borsten ook niet meer, maar vandaag weer wel. Dat is blijkbaar normaal, het komen en gaan van kwaaltjes. Mijn buikpijn is vandaag al weer weggeweest, maar ik voel het nu terugkeren. Het zijn volgens mij mijn darmen, want ik kan opnieuw moeilijk stoelgang maken. Nu ja, dat nemen we er allemaal graag bij:D

14. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    heel begrijpelijk hoor dat je je zo voelt!, en al zeker na je traject!! Konden we maar met een mini cameratje in ons eigen lichaam kijken om te zien als alles goed gaat daar beneden!

15. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Sophia, dat geeft toch helemaal niet! Daar is zo'n forum juist voor :) En ik begrijp heel goed dat je, als het na al die jaren eindelijk is gelukt, gewoon heel onzeker bent!

Dayarana; leuk, babyzwemmen! Ik ga ook regelmatig zwemmen met m'n zoontje, hij vindt dat zo leuk! Maar onder water gaan is ook niet zijn favoriete bezigheid..

KleineFee, die test is mooi opgelopen zeg! Ziet er echt heel goed uit! :D

Dora, wat leuk dat je het vanavond aan je ouders gaat vertellen! Je vertelt ons uiteraard wel hoe ze gereageerd hebben he? Succes met werken vandaag, de dag gaat vast snel voorbij!

Ik sluit me eigenlijk wel een beetje bij Boommm aan wat betreft de appgroep. Ik vind het op zich heel gezellig, maar het is inderdaad wel wat druk om iedereen dan bij te kunnen houden. Over een paar weken dan een gesloten Facebook groep?

Hopelijk is je huilende baby inmiddels stil Boommm ;) Ik kan me bijna niet voorstellen hoe hectisch het af en toe bij jullie moet zijn met drie van die kleine dames! Maar ook wel enorm gezellig lijkt me :)

Komen jullie zelf uit een groot gezin meiden? Wij zijn met 4 kinderen thuis, ik ben de jongste. Als het ons gegeven is zouden wij ook graag 3 (of misschien wel 4) kindjes krijgen!

16. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik ben ook meer voor een Facebook groep. Wel gezellig met al die meiden!

Ik kom zelf uit een gezien van 2 kinderen heb zelf nog een zusje van bijna 21. Mijn ouders zijn gescheiden en de partner van m'n vader heeft 2 dochters en derde kleinkind op komst. M'n moeder haar nieuwe man had al 5 kinderen en ons kindje is het 12e kleinkind. Drukke bedoening dus....

17. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @Emetje & KleineFee: mooie testen hoor!
    @Sophia: heel logisch dat je zo ongerust bent na wat je allemaal al meegemaakt hebt. Ik kan er nu zelfs totaal niet van genieten en maak me continu zorgen zonder iets van voorgeschiedenis te hebben... Kan me ni voorstellen hoe het in jou geval dan moet zijn..

Deze voormiddag ook helemaal in paniek omdat ik wat krampen had in combinatie met bruinig vochtverlies. Dacht echt dat het voorbij was... Nu gaat het weer wat beter maar blijf toch een bang voorgevoel hebben...
    Juist de resultaten van de bloedname bij huisarts gehad en hcg was 1965 op 4,5 week dus dat is volgens mij weer wel een normale waarde maar wil natuurlijk ook niets zeggen..

@Dora: leuk dat je het vanavond kan vertellen, hoop dat ik dat over enkele weken ook kan doen! Laat zeker weten hoe ze gereageerd hebben.

Facebookgroep lijkt me ook een goed idee! Ik ben de oudste uit een gezin met 4 kinderen en dit zou voor mijn ouders het eerste kleinkind en voor mijn grootouders het eerste achterkleinkind zijn dus wel spannend. Mijn vriend heeft geen contact met zijn ouders, dus we hebben ook maar 1 kant van de familie om in te lichten...

18. Dayarana

Dayarana Niet meer actief

Sophia daar hoef je niet sorry voor te zeggen hoor! Dat is begrijpelijk en trouwens daar is dit forum toch voor om je angst en geluk te delen?

Cyd die buikpijn is dat je maag niet?

Dora Werkse vandaag! En veel plezier vanavond ze zullen wel blij zijn :)

Zus&Boom Vandaag ging beter hij had het erg naar zijn zin, onder water "moeten" ze allemaal elke week. Iedereen doet dat zonder paniek de mijnes echt niet :) moet ik ook zeggen dat ik een gevoelig kind heb die de kat uit de boom kijkt.

Evelienn, oo schrikken niet rood toch? Ik heb er geen ervaring mee maar een beetje bloedverlies is niet erg toch? (Al zou ik ook een onderbuik gevoel hebben) waardes zeggen mij ook niks wat zei je huisarts?

Ik kom uit een gezin van 4. Ik mijn twee oudere broers en 1 jonger broertje

19. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Deze middag had ik zo'n honger en wou in eerste instantie een kebab gaan halen. Maar ineens bedacht ik dat de rauwe groentjes toch geen goed idee zijn, dus maar snel veranderd in een kleine pizza.

Lekker opgepeuzeld in sneltempo (als ik honger heb gaat het er makkelijk in). Maar na 5 min kreeg ik zo'n erge krampen dat ik niet meer recht kon lopen. echt krampen vanonder in mn buik. Lichtjes paniek wel!

Ondertussen zijn de krampen een beetje aan het wegzakken gelukkig, maar dat is de laatste keer dat ik me zo volprop met vettige dingen :$

Nu zit ik hier op werk, met mijn knop van mijn broek open. Heb gelukkig een langere tshirt aan waardoor het hopelijk niet opvalt. :p

Ik ben thuis de oudste en kom uit een gezin van 4, met nog een stiefbroertje en halfzusje van bijna 3 erbij! Heel leuke bende, maar ik denk dat mijn vriend en ik het bij 1 kindje gaan houden. zeg nooit nooit natuurlijk :D

20. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Heb ik ook al gehad, ik had te veel gegeten en kreeg plots zo'n krampen! Maar heb al gemerkt dat mijn darmen moeilijk doen als ik zwanger ben. Was de vorige keer ook zo. Mijn buikpijn komt dus van mijn darmen...
    Ik heb enkel 1 oudere zus. Ik zou ook graag twee kindjes willen:)

Deel Deze Pagina