16 t/m 30 Juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BJN

BJN Actief lid

14 okt 2016
    131
    57
    28
    Bedankt!

Dayarana; m'n zoontje is van januari. Zoals het er nu uitziet gaan ze op een paar dagen na 2,5 jaar schelen. Jouw zoontje is ook van 2015? Uit welke maand komt hij?

2. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    De uitslag is binnen: Hcg was woensdagmiddag 63 en nu vanochtend 171 dus zelfs meer dan verdubbelt 😄😄 en dat was keurig. Erg opgelucht voor nu!

3. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    En 26 oktober mijn volgende echo gepland staan om 16.10 uur. :)

4. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Jeej emetje gefeliciteerd wat een fijn nieuws!!!!

5. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Thxx ja was zelfs bang om op te nemen haha.. maar voor zover dat nu kan dus een gerusstelling!

6. Dayarana

Dayarana Niet meer actief

Emetje gefeliciteerd!

Ja klopt mijn zoontje eind Februari! :)

7. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Dames even snel tussendoor, heb niet alles gelezen.
    Had vanmorgen tijdens het afvegen wat helder rood bloedverlies. Ik ben vandaag 5 weken. Ik heb alleen een beetje een zeurend gevoel in m'n buik, verder niks.
    Het is nu afwachten of het onschuldig is.. of dat het alsnog mis gaat:(

8. Neeke25

Neeke25 Lid

19 sep 2016
    87
    0
    6
    Dankjewel lieve dames!

9. BJN

BJN Actief lid

14 okt 2016
    131
    57
    28
    Wat vervelend Eva3006, hopelijk is het onschuldig! Lijkt me toch even schrikken zoiets.

Emetje, gefeliciteerd! Dat is een mooie uitslag!

10. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Wat een goed nieuws, Emetje!

Hopelijk heeft het bloed bij jou ook niets te betekenen Eva3006!

11. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    evajeetje wat schrikken.... daarna geen bloedverlies meer gehad??

12. LadiiNurd

LadiiNurd Actief lid

29 sep 2016
    139
    18
    18
    Vrouw
    PGB Verzorging Broertje (12)
    Emmeloord
    Even een vraag tussendoor.. Zijn bij jullie de mooie aders al zichtbaar? Bij mij zijn ze namelijk goed te zien (ondanks zo kort zwanger zijn) aan de linkerkant erger dan aan de rechterkant, had het ook al aan mn moeder laten zien en ze zei dat ze dat zelf ook al vrij vroeg had :p

13. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Jeetje Neekie25 wat heftig om mee te maken op die leeftijd! En echt super fijn dat er nu een kindje van jullie samen op komst is!! Extra genieten dus!!

Eva3006 helder bloed bij zwangerschap is altijd spannend. Hou het goed in de gaten en bij twijfel gewoon de verloskundige bellen.

Emetje voor jou een.dikke felicitatie! Dubbel hcg dus goed nieuws!

14. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Ladiinurd die klachten die jij nu hebt, heb ik precies.hetzelfde haha. Heel vermoeiend

15. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Nee alleen in de ochtend een beetje en later op de ochtend maar dat was meer lichtroze afscheiding.. vanaf toen niks meer.. bah die onzekerheid daar baal ik dan zo van he :(
    Verloskundige zei dat het niks hoeft te zijn, dat het bijv door het nog iets meer innestelen komt, of door een gevoelig, beter doorbloede baarmoedermond. Maar het kan ook nog fout gaan. Maar dan zou ik wel echt buikpijn krijgen en stolsels gaan verliezen zei ze.
    Ik moet zeggen dat ik wel flink moet niezen steeds.. dus ik hoop maar dat het daar gewoon mee te maken heeft. Dat afwachten is echt niet leuk :(

16. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Och eva ik snap je.. ik ben het bewijs dat het niks hoeft te betekenen. Bij mij is alles zover ze konden controleren in orde nu. Hoop dan ook dat dat bij jou ook gewoon het geval is!

17. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Die onzekerheid is zo lastig hé! Dat vind ik echt het lastigste aan een zwangerschap voorlopig, want veel kwaaltjes heb ik nog niet;) ook geen goed zichtbare aders ofzo. Gisterenochtend veel krampjes gehad, de rest van de dag niets meer en vandaag valt het ook goed mee, soms eens een steekje. Mag van mij zo de hele zwangerschap zijn!:D Behalve dat je dan een beetje onzeker wordt, want is alles wel in orde als je niets voelt... Onzekerheid dus hé:)

18. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Proficiat aan de nieuwe dames!

@Emetje: dat is al goed nieuws he! Super dat alles oké is!
    @Eva: zolang het bij een paar veegjes blijft is het idd meestal niet erg en heeft het met de innesteling of een wondje te maken. Dus probeer je niet teveel zorgen te maken ook al is dat niet gemakkelijk!

Ik heb de voorbije 2 dagen ook heel wat afgelezen, wat me niet echt geruststelt. Voorlopig probeer ik niet te veel te stressen, want het is telkens maar een klein beetje in men inlegkruisje en het is echt wel lichtbruin maar toch.. Elke keer ik nu iets voel druppelen of krampen heb, denk ik dat het echt gaat beginnen... Heb nu op 28 oktober een afspraak gemaakt voor een pretecho om te kijken of er iets zichtbaar is, want wachten tot mijn afspraak op 7 november bij de gynaecoloog lijkt nu echt te lang 😊

19. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    @Eva, ik duim mee met je dat alles in orde is! en dat het enkel blijft bij die paar veegjes!!

@eveliennn Hoe meer ik lees, hoe meer ik me zorgen maak. Want het lijkt wel alsof iedereen wel een miskraam krijgt. Dat geeft me echt een ongerust gevoel. Ik probeer het dus niet meer te lezen en positief te denken.

@emetje, wat goed van je hcg waardes!!

@ladiinurd, dat was het eerst dat me opviel, voor ik ging testen. Die aders zijn zo duidelijk bij mij.

@melanietje (leuke naam, mn zus noemt ook zo), @Neekie, @BJN welkom dames! wordt een leuk groepje hier om te babbelen!

@hier: Bij mij vandaag geen krampen meer, ook het opgeblazen gevoel is minder... Wel nog pijnlijke borsten! Ik moet echt een manier vinden voor mezelf om niet hele tijd te doemdenken want dat geeft me alleen maar stress, wat ook niet goed is. Maar het is zo moeilijk om gewoon blij en gelukkig te zijn. Ik vind dat gevoel precies niet.

Heeft er iemand een idee wat ik maandag mag verwachten bij de gyn, hij gaat een interne echo nemen (en zei aan telefoon dat er al wel iets te zien zal zijn). maar wat is dat dan ? voor een hartslag zou het nog te vroeg zijn heb ik ergens gelezen. mijn laatste menstruatie startte op 12 sept. dus dan zou ik maandag op mijn afspraak net 5 weken ver zijn. Ik begin me meer en meer zorgen te maken. Wat als er niets te zien is. Of wat als alles goed lijkt, maar 4 weken erna als ik opnieuw voor echo mag, ineens niet meer. die onzekerheid valt me zo zwaar. En dat maken we allemaal mee natuurlijk...

20. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Dankje dames..

Emetje jij geeft me inderdaad goede hoop :) Ik hoop dat het bij mij ook gewoon bij die paar veegjes blijft.
    Ik heb het de vorige zwangerschappen niet gehad, helder bloed. Dus ik zag alles meteen in duigen vallen. Maargoed.
    Het is nu helemaal weg en mijn maag is weer goed aan t rommelen.. honger!!! En dat terwijl m'n hoofd helemaal niet naar eten staat.

Evelien ik had dat bij mijn dochter ook. Nog iets verder was ik toen. Maar bruin bloed is oud bloed en dus geen reden tot paniek. Ik schrok toen ook hoor, maar uiteindelijk was de echo goed en nu is ze 3 jaar :)

Deel Deze Pagina