16 t/m 30 Juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Jeetje, Eva, wat schrikken! Gelukkig is het bij dat roze van gister gebleven. Hopelijk vanaf nu alles oké! Ik ken wel meiden die hun hele zwangerschap wat bloed verliezen, door een laagliggende placenta en/of enorm gevoelige baarmoedermond die inderdaad door niezen al kan gaan bloeden. Bij allen is het goed afgelopen! :)

BJN, Rachelle, ks2011 welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Emetje wat fijn dat je HCG zo goed gestegen was zeg! Super!

@kwaaltjes; ik heb ze nog steeds niet.. Die donkere aders heb ik wel, maar is ook nog een beetje van de borstvoeding denk ik. Ik ben een maand voor ik zwanger raakte pas gestopt met voeden en er komt nog steeds melk uit :p Terwijl ik al heel lang nog maar 1x per dag of om de dag voedde..

2. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    Hoi dames,

Allereerst iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap.
    Er wordt al aardig wat afgekletst hier.

Kunnen jullie mij ook in het lijstje erbij zetten?
    34 jaar - 3e kindje - uitgerekend op 25 juni.

We zijn er erg blij mee, maar ook een beetje onzeker na een MA in februari. Het blijft sowieso een spannende periode...

3. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Gefeliciteerd en welkom ggitty!

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @LadiiNurd: Ik ben 's avonds ook ontzettend moe, maar ik slaap ongelofelijk slecht! Ik val wel in slaap, maar word 's nachts veel wakker en ook 's morgens word ik véél vroeger wakker dan mijn wekker. Baal ik soms wel echt van! Blijkbaar had mijn vriendin exact hetzelfde...

@Neekje25: Ik herken heel erg wat je voelt! Hopelijk zijn we snel die 12-weken-grens gepasseerd en mogen we wat geruster gaan zijn! Hier ook wel superblij dat het bij de 1ste poging gelukt is... Kan me niet inbeelden dat je echt verschillende pogingen en terugplaatsingen hebt en elke keer zo'n grote teleurstelling (ik herinner me nog dat ik héél triest was na de eerste mislukte tp en denk niet dat ik het lang zou kunnen volhouden).

@emetje: Goed nieuws zeg!

@Eva3006: Wanneer weet jij nu weer meer? Hopelijk had het niets te betekenen!

@Eveliennn: Teveel lezen mag je zeker niet doen, want daar word je idd onzeker van... Meestal onthou je enkel de verhalen die slecht aflopen.

@Stemine: Normaal zien ze dan al een beginnend vruchtzakje, dooierzakje en soms vruchtje denk ik... Hartslag is pas tussen 6-7 weken; en bij de ene is dat sneller dan bij de andere...
    Wat de seks betreft... Hier hebben we ook geen seks meer gehad na de laatste terugplaatsing... Dus dat is ondertussen bijna 2 weken en om eerlijk te zijn jaagt het mij ook wel schrik aan. Mijn vriend begrijpt het en vindt het zelf ook onwennig. Maar we hebben ons nu voorgenomen om het morgenavond gezellig te maken samen... Hopelijk doet het niet teveel pijn (want heb ook veel last van pijnlijke onderbuik), dus ben er nog niet helemaal gerust in hoor... Maar zoals je zegt, kunnen toch moeilijk nog zolang wachten! Zoals emetje zegt; ik gebruik ook nog utrogestan, dus heel smakelijk is dat niet altijd :)

@ks2011, ggitti en Rachelle: Welkom!

@Sophia: Ik heb een aantal dagen wat minder gelezen, dus hopelijk alles in orde met haar. Geen vakantie ofzo? Kan zijn dat het ook weer wat drukker is thuis of op het werk ofzo.

@Puk: Zoveel last van je maag... Zou het van ziekte of zwangerschap komen? Hopelijk snel beter!

Wanneer hebben jullie trouwens 2-3 weken zwanger getest met de clearblue? Ik heb er nog 2 liggen en zou het wel wat willen opvolgen. De 1-2 weken heb ik al gehad, met de tweede zou ik 2-3 weken willen zien en met de laatste 3+
    Hoe ging dat bij jullie? Blijven jullie trouwens nog doortesten? Ik deed hier vanmorgen een kruidvat en die leek iets lichter dan die van 2 dagen terug, dus was ook wel een beetje ongerust... Moest ik nu op de clearblue 2-3 weken zien staan, ben ik misschien wat geruster dat het toch gestegen is... Kans op een miskraam bij ivf/icsi is 1/5 dus wel énorm groot :(

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Zonet toch al maar de CB gedaan... Werd zo onzeker door die lichtere test van vanmorgen... Maar voorlopig ziet het er dus wel goed uit! Vorige CB was 1-2 weken...

Denk wel dat ik ga vragen of ik al niet een echo mag op 6 weken; maak me er zo druk in constant... Vind het eigenlijk al wel vreemd dat ze dat bij ons pas zo laat doen!
    Voor eventjes weer gerust gesteld!

Bijgevoegde bestanden:

• 1.jpg
      1.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,4 KB
      Weergaven:
      6
  6. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Mooie cb dora! Was je test veel lichter dan die van 2 dagen ervoor? Soms ik de test ook gewoon wat lichter he? Of lichtere urine. Dat veel wakker zijn snachts heb ik ook. Terwijl ik echt nooit maar dan ook nooit slecht slaap. Afgelopen week werd ik zeker 6 keer per nacht wel wakker. Vanwege het bloedverlies hier in het begin durf ik voorlopig echt geen gemeenschap te hebben... voel me daar soms wel een beetje schuldig om maarja we willen beide heel graag een kindje dus het is even zo:)

7. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Mooie test dora! Zou me niet teveel zorgen maken over t streepje... de concentratie van je urine kan schommelen.... ik heb nog 1 Amerikaanse cb digital en die wil ik bewaren voor de 3+ uitslag zou ik dat met 5 weken kunnen verwachten?

Wat betreft de seks. Wij hebben t ook niet want voelt ook nog beetje raar ofzo. We wilden t wel proberen dit weekend want we staan al veel te lang droog haha door werk en drukte komt t er ook steeds niet van. Erg cliché maar t is zo.

Vandaag buiten de moeheid geen kwaaltjes. M'n borsten voel ik alleen nog maar overdag en gister voor t laatst krampjes gehad. Probeer me er geen zorgen om te maken. M'n moeder had ook nergens last van bij beide zwangerschappen. Ben blij als t de 24e is😬😬😬

8. Dayarana

Dayarana Niet meer actief

Welkom nieuwe dames!!

Phoee wat is hier weer veel geschreven in een dag! Ik kan moeilijk teruglezen op mijn telefoon dus sorry als ik wat gemist hebt. Ik moet meerdere malen maar komen kijken denk ik ;)

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Kom straks of morgen weer even bijlezen maar wilde deze even showen haha

10. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Wat grappig boommm al een bolletje! Mooi lijntje heb je hoor! ;)

Sex: hier hebben we wel gewoon regelmatig sex. Kan geen kwaad en voelt gewoon goed. Kan me voorstellen dat sommige het wel spannend vinden

Ik ga maandag denk een clearblue doen. Ben benieuwd!

Oh vraagje aan jullie! Zit nu op 12 dpo. Normaal is mijn LF 11 dagen. Ben ik dan wel gewoon met 14dpo 4 weken??

Voor het lijstje
    Ks2011 27 jaar kindje nummer 3 Uitgerekende datum 26 juni.

Wanneer bellen jullie de verloskundige?

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Het streepje was idd maar iets lichter, maar natuurlijk panikeer je dan snel hé ;)

Voor de CB ga ik ook proberen te wachten tot ruim 5 weken... Dan zou het ongeveer wel moeten lukken denk ik.

@Boommm: Leuke foto! Ga je die zo verspreiden? Of gewoon om het buikje te zien? :)

12. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Gelukkig wel weer aan het opknappen na 2 dagen veel in bed liggen en slapen. Nog wel gammel dus vandaag nog een beetje rustig aan.

13. JevD

JevD Lid

26 mrt 2016
    73
    8
    8
    NULL
    NULL
    @boommm: mooi buikje! Bij mij zie je het verschil niet, want ben een stuk te zwaar.

Ik kan voorlopig niet veel reageren, want ik durf niet op de computer i.v.m. een tijdelijke huisgenoot. Op de telefoon kijkt toch altijd wat beroerder. Grappig dat veel mensen ook blijven testen. Ik heb nog 1 kruidvat test liggen en daarna stop ik er mee. Het stijgt bij mij niet zo hard en ''s middags test ik donkerder. Ik weet nog bij mijn dochter dat ik de digitale cb test deed en er 2-3 weken had moeten staan en dat er 1-2 weken stond. Ik helemaal in de rats, maar het is helemaal goed gegaan.

Merk dat ik eigenlijk niet blij kan zijn. Voel me zo onzeker, vooral ook omdat ik alleen moe ben. Bij mijn zoontje was ik echt heel erg misselijk en bij mijn dochter alleen af en toe als ik te laat met eten was. Dan was ik het na het overgeven meteen kwijt. Maar het kan nog komen natuurlijk. Het is afwachten. Vraag wel met 8 weken een echo en anders betaal ik het zelf. Bij mij ging het beide keren voor de 8 weken fout, dus wil eigenlijk niet wachten tot 10 weken.

Mijn moeder, zus en 2 vriendinnen weten het. De rest vertellen we het met 12 weken. En jullie?

14. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Mooi buikje boom!! Ik heb ook al een buikje! Kan echt geen strakke shirts meer aan! Bij mijn eerste pas met 18 weken een zwangerschapsbroek gedragen en bij de tweede al met 7 weken.
    Wat betreft seks tja ieder zijn ding denk ik dan maar. Ik heb er wel behoefte aan en het kan geen kwaad.
    Gisteren had ik ongesteld moeten worden en dat wilde ik even afwachten dus morgen bel ik de verloskundige

15. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Gefeliciteerd nieuwe dames!

Buikje: aah leuk Boommm! Ik ben nog zo plat als maar zijn kan. Vorige keren was er ook pas rond 12 weken langzaam aan iets te zien.

Vertellen: Ik ga vrijdag met de kinderen naar Nederland toe op bezoek en om de verjaardag van Lorena te vieren. Ik wil het dan ook graag vertellen op de 29/30e want dan komt mijn man nog voor 2 dagen over naar Nederland. Hoe we het bekend gaan maken ga ik nog even over nadenken.

Morgen mag ik bellen voor de uitslag van het bloedprikken en als het goed is kan ik dan bellen voor een afspraak voor een echo. Hopelijk mag ik met 8 weken al...

16. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Boomm lief dat kleine buikje... en goed figuur na 3 kindjes😏😏

Vertellen bij ons weet nagenoeg iedereen in onze omgeving het. Gezien we ook heel open waren over ons traject in de mmm en mensen er toch naar gaan vragen. En als t misgaat hebben we ook weer steun😊. Nog een weekje en dan de echo ben zo benieuwd of we een hartje gaan zien🙈🙈🙈

17. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Hier een beetje een onsmakelijke vraag. Herkent iemand het hebben van waterige afscheiding?? Ik heb het sinds ik posi teste. Heb sowieso wat meer afscheiding door de utro.. maar nu is het vaak echt waterig. Denk steeds dat het bloed is, maar gelukig is het doorzichtig.

18. LadiiNurd

LadiiNurd Actief lid

29 sep 2016
    139
    18
    18
    Vrouw
    PGB Verzorging Broertje (12)
    Emmeloord
    Ik denk steeds dat ik in mn broek plas of lek maar dan blijkt dit dus gewoon mn afscheiding te zijn. Dus het is erg herkenbaar ..

19. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Haha ohh gelukkig :) neem het graag voor lief :)

20. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ja ik heb er ook erg veel last van.... super irritant🙄

Deel Deze Pagina