Haha zeker maar ik neem het er graag bij hoor wel fijn om te weten dat het erbij hoort. Hier net nog even getest en een mooie knaltest 16 dpo vandaag. zal m zo even plaatsen via mn telefoon
Boommm: mooi buikje! Puk: fijn dat het beter gaat! Waterige afscheiding heb ik ook sinds het begin.. Maar toch kan ik het niet laten om de momenten dat ik echt iets voel lopen eventjes te gaan checken of het toch zeker geen bloed is... 😊 Bij mij weten alleen 2 goede vriendinnen het. Bij de rest ga ik proberen wachten tot na de 12 weken omdat ze toch niet verwachten dat we al met kinderen bezig zijn omdat we over enkele weken beginnen bouwen 😊 Moest het dan toch mis gaan, dan gaan ze in ieder geval niet allemaal zitten wachten tot we terug goed nieuws hebben...
Mooie test emetje.... ik ga straks denk ik nog even 2 kv testen halen. Kan ik er morgen een doen en vrijdag voordat mvm komt...
Mvm komt bij ons morgenavond langs .. informatie geven hoe het in z'n werk gaat. Ben erg benieuwd maar ook zenuwachtig omdat ze een test afnemen van je urine natuurlijk.. Hoop dat er een mooie streep op komt. Maar mij kennende haal ik morgen nog een test om het zelf te zien haha zodat ik mezelf gerust kan stellen
Ik ook.. maar zou zelf denk ik ook heel dankbaar zijn als ik het nodig had.. dus ik vind wel dat ik het moet doen.
@JeVd: Elke zwangerschap is natuurlijk anders hé... De meeste kwaaltjes komen normaal pas bij 6-7 weken, maar kan begrijpen dat je er ongerust door wordt. Het is ook allemaal nog heel pril hé, ik ben er ook voortdurend bang voor en blijven testen is eigenlijk geen goed idee (maar ik doe het zelf ook nog hoor...). Wat het vertellen betreft; aangezien er een aantal mensen op de hoogte waren van ons traject, hebben we het al aan mijn ouders verteld en aan mijn zus en haar verloofde, ook 2 goede vriendinnen. Voor de rest zal het wachten zijn tot met 12 weken. De mensen die op de hoogte zijn, zouden het ook mogen weten moest het misgaan, dus dan vertel ik ze het liever gelijk van bij het begin. Moest het dan misgaan, kan ik bij hen ook terecht met mijn verhaal. @Boommm: Vind idd ook dat je een prachtige buik hebt na 3 kindjes gekregen te hebben Mijn complimenten! @emetje: Mooie knaller! Die heb ik voorlopig nog niet gehad, dus hopelijk komt die er ook nog aan @Mvm: Hier in België hebben we dat niet (denk ik), maar vind het ongelofelijk fijn om te lezen dat zoveel mensen daar aan willen doneren. Ik heb zelf de medicatie moeten gebruiken en het is dus super om te zien hoeveel vrouwen er begaan zijn met vrouwen die het moeilijker hebben. Doet me goed
Stemine Ik heb gewoon sex, alle keren gehad en kan echt geen kwaad! Eva Hoe is het nu? Hopelijk geen bloedverlies meer. Dora Mooie cb test! Zou gewoon even bellen voor een echo met 6 weken inderdaad. Vaak doen ze het wel hoor geloof ik. Haha nee ga deze foto absoluut niet verspreiden, maak regelmatig buikfoto's voor de kindjes later om te zien. En wat lief, dankjewel. Ben er zelf nog niet helemaal tevreden mee, als de vierde geboren is weer hard sporten! Puk Fijn dat je je iets beter voelt! JevD Ik twijfel nog wanneer ik het onze ouders wil vertellen, of via Skype na de eerste echo of met kerst als we weer in NL zijn.. Nu weet alleen mijn beste vriendinnetje het. Kleinefee Mooi je banner! Ik groeide bij M best snel en bij V juist weer helemaal niet, dus ben benieuwd hoe het nu gaat. Leuk dat jullie bijna naar NL gaan, wij pas met kerst weer.. Emetje Mooie test, knaller hoor! Hier vanochtend lekker in het park geweest met vrienden en hun kindjes. Zo genoten van het zonnetje. Lekker gelunched en toen heb ik meegesapen met het dutje van de meiden. Ben zo moe haha, niet te doen. Jullie ook?
Mag ik me hier aansluiten? Ik ben voor nu 29 juni uitgerekend Vanmiddag op 9 of 10 dpo positief getest! Nu 3 weken en 3 dagen zwanger Probeer morgen even terug te lezen hier!
Emetje mooie knaller zeg! Vertellen wij zitten een beetje in dubio. Willen het dolgraag aan mensen vertellen maar willen nog niet dat de oudste het weet (5jaar) want dan weet heel de wereld het haha. Willen het graag aan goede vrienden en ouders vertellen. Mvm ik wil ook weer graag mee doen! Vond het totaal niet vervelend om te doen en fijn dat ik andere daarmee kon helpen.
Welkom schuurpapier! Hier ook héél moe vanaf 21.00 uur 's avonds ben ik helemaal uitgeteld...maar slapen 's nachts lukt dan ook weer niet goed