Zus9 ah dat is altijd fijn om te horen.. stiekem komt het toch best vaak voor geloof ik. Had er ook nog een topic over geopend en er zijn goede en slechte ervaringen, maar zo lang er geen krampen en stolsels bij zijn, is het hoopvol. Dora26 Ik heb vrijdagavond een echo. Als het goed is ben ik dan 6 weken, dus dan hoop ik wel wat duidelijkheid te krijgen. Ik heb vrijdag een cb test gedaan en die gaf 2-3 aan, de zaterdag er voor 1-2. Ik lees er zoveel verschillende dingen over. Het kan je gerust stellen, maar ook erg onzeker maken. Boommm leuke foto! Buikje begint al te komen Lief dat je t vraagt.. Vanmorgen weer wat bloed bij het afvegen na het plassen. Had ook een best volle blaas.. Daarna niks meer gezien. En ben ook met vlagen misselijk.. dus het is op zich nog best hoopgevend. Vrijdag heb ik een echo.. hopelijk heb ik dan meer duidelijkheid. Ks2011 Ja, je rekent vanaf je laatste menstruatie.. dus volgens mij ben je dan gewoon 14 dpo 4 weken. (Als je een beetje een normale cyclus hebt) Emetje mooie test hoor Welkom schuurpapier nogmaals gefeliciteerd!! Nog mooi net in het juni groepje
Thnx voor je reactie Eva3006. Ga er gewoon vanuit dat ik morgen 4 weken ben dan. Pff is wel een nadeel als je het zo vroeg al weet haha. Duurt het al eeuwen voordat je 4 weken bent haha. Eerste dag laatste menstruatie kijken we maar niet naar. Dat was 2 september! :0 Gelukkig blijft het bij een veeg en geen krampen oid. Fijn je echo vrijdag al! Zal duimen voor je! Spannend hoor!
Hahaha ja dat is waar ook Ja.. (weet ik vanuit de fb groep ) Ja dat is een nadeel he.. dat had ik ook, dan ben je 3 weken en een paar dagen en dan weet je t al.. Ja ik tel de dagen af!! Hoop dat de week een beetje snel gaat. Op het moment ben ik weer misselijk.. dus dat is denk ik wel een goed teken
Haha klopt ja is wel handig dat je al het een en ander weet van elkaar! Ja gaat echt langzaam zo! Maar dat is altijd zo die eerste weken. Jullie al aan mensen verteld? Snap ik! Werkdagen gaan meestal wel snel gelukkig. Of werk je niet? Hihi Misselijkheid is een goed teken!
Nee ik werk niet haha.. maar ja m'n kleintjes geven wel n hoop afleiding dat scheelt Ja onze ouders weten het, verder niemand. Daar willen we tot 12 weken mee wachten
Zie trouwens best een aantal dames helemaal niet meer actief hier... ik hoop dat alles bij iedereen nog goed gaat!!
L i j s t j e ! Zwanger - Boommm (26 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni - Cyd (26 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni - Eva3006 (26 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni - Puk1988 (28 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni - Eveliennn89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 17 juni Stemine (30 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 17 juni - Zus9 (27 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni - Sophia89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni - Misspistache (25 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni - JevD (35 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 19 juni - Dayarana (27 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 21 juni - Ladiinurd (26 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 21 juni - Neeke25 (25 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 21 juni - Dora25 (28 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 22 juni - Emetje (30 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 23 juni - Kleinefee (28 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 23 juni - BJN (28 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 23 juni - Melanietje28 (29 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 24 juni - Ggitty (34 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 25 juni - Ks2011 (27 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 26 juni - Schuurpapier (25 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 29 juni ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken & Controles 17 oktober - Stemine - Afspraak gyn. 18 oktober - Dora25 - Bloedprikken. 24 oktober - Cyd - Eerste echo. 24 oktober - Sophia89 - Eerste echo. 25 oktober - Boommm - Afspraak gyn. 26 oktober - Emetje - Eerste echo. 29 oktober - Eva3006 - Eerste echo. 31 oktober - Zus9 - Eerste echo. 01 november - Puk1988 - Eerste echo. 03 november - Boommm - Eerste echo. 15 november - Ladiinurd - Eerste echo. 21 november - Dayarana - Eerste echo. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Wil je ook op ons lijstje? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, je uitgerekende datum en hoeveelste kindje dan pas ik (Boommm) de lijst aan!
Om half 9 kan ik de verloskundige bellen voor een afspraak. Ben gewoon een.beetje zenuwachtig en dat terwijl ik het toch al 2x heb meegemaakt
Nou ik heb gebeld en 8 nov om kwart over 9 de eerste echo! Jeetje wat gaan dit lange 3 weken worden!!
Wauw, er wordt hier heel wat afgekletst! Heb heel wat tijd nodig gehad om alles te kunnen lezen. Proficiat aan de nieuwe dames! Gisteren dus naar een pretpark geweest. Toen ik zei dat ik niet op de achtbaan wou, kreeg ik onmiddellijk de reactie van mijn zus: 'heb je ons iets te zeggen misschien?' Ik heb mij van de domme gehouden en ze heeft niet verder doorgevraagd. Ik heb enkel op de 'piratenboot' gezeten. Dus misschien hebben ze wel een vermoeden, maar ik heb het toch nog kunnen verzwijgen ik zou het liever op een originele manier willen zeggen.
Hier vandaag dan toch een knaller in handen; nu stop ik met testen hoor. Morgen bloedname, dus veronderstel (navenant de testen) dat het wel goed zal zitten... Spannend wel!
Jaaaa!!! Mooi dora zal vast goed zitten inderdaad. Cyd fijn dat ze niet verder doorvroeg toch lastig dan he en dat is niet dat ene leuke moment het te vertellen haha.
Hoi dames, Allereerste schuurpapier van harte gefeliciteerd! Hier gaat alles goed! Wij hebben van het weekend onze beide ouders het verteld. Ze wisten ook dat we in het traject zaten. Ze waren helemaal blij! Verder willen we het tegen de rest met 12 weken vertellen. Wat gaat de tijd toch langzaam! Zaterdag had ik een feestje en lang gestaan. Toen voelde ik steeds in mijn bovenbuurman en onderbuik pijn, voelde beurs. Net alsof je hele erge spierpijn had. Verder ben ik ook snel moe en doe smiddags ook een middagdutje 😊 Andere klachten heb ik gelukkig nog niet. Vanmiddag komt bij mij ook MvM langs. Heb urine moeten opvangen dus ben benieuwd naar hun test. Later in de middag kan ik naar het radboud bellen om een echo te plannen, laat het jullie nog weten!
Ik kom graag meekletsen Ben 29jr, zoontje van december 2014. . 21november en echo. Als t goed gaat rond 26 juni uitgerekend 1e ronde clomid positief. 2 eitjes laten zitten dus ben benieuwd hahaha
Hee Schuurpapier en Tasoesz, gefeliciteerd en welkom! Dora, die testen zien er super uit!! Cyd, wat fijn dat ze niet zijn gaan doorvragen. Nu kun je de verrassing nog even bewaren tot een goed moment! Hier slaat de vermoeidheid echt toe, pfoe! Maar ff een dutje meedoen met m'n zoontje!
Nieuwe dames, gefeliciteerd! Ik heb zojuist de verloskundige gebeld en kan 10 november terecht voor de intake en kan 9 november de eerste echo laten doen! Spannend. Net voordat ik belde twijfelde ik ineens of ik wel echt zwanger was?! Maar goed, ik weet ook dat ik donderdag positief testte en het aan alle kanten voel. Mmm, misschien toch nog maar een testje doen? Wij proberen nog even te wachten met vertellen tot na de eerste echo, vind het ook wel leuk om het nog even als 'ons geheimpje' te kunnen bewaren. Maar of ik het volhou is natuurlijk nog even de vraag. Ik zou zo ook best even kunnen slapen, helaas heeft m'n zoontje een paar weken geleden besloten dat slapen voor baby's is, dus ben bang dat het er niet in zit.