16 t/m 30 Juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Bedankt!
    Leuk dat lijstje! Ik ben 26.
    Ik heb nu enkel last van wat krampjes en vandaag ook meer moe vond ik.

2. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Hebben jullie dat ook als je op zij wil slapen dat er precies iets tegentrekt vanbinnen? Ik heb dit nu al een paar nachten. En als ik op mijn rug ga liggen, dan betert het weer. Wil ik me draaien, dan voel ik het weer en krijg ik er soms zelfs krampen van...

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zus9 Klopt, alweer ruim 1,5 jaar inmiddels. We vliegen over een uurtje en blijven tot maandag.

Cyd Is niet herkenbaar van het slapen.. ik slaap nog prima!

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

L i j s t j e !

Zwanger
    - Boommm (26 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Cyd (26 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Zus9 (27 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Afspraken & Controles

5. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Ik herken het ook niet Cyd! Een enkel krampje af en toe, maar verder niet. Zo zie je maar dat elke zwangerschap anders is :)

Hebben jullie de verloskundige al gebeld? Ik denk dat ik dat maandag ga doen..
    Boommm, hoe gaat dat eigenlijk bij jullie? En bevalt het leven verder goed daar aan de overkant? Werk je daar zelf ook of ben je thuis bij de kindjes?

6. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik ben van plan om eind volgende week bloed te laten prikken en om dan ook te bellen naar de gynae:)

7. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Testen jullie door tot je een knaller hebt?
    Ik heb gisteren niet getest, maar vandaag wel weer (aangezien je hcg maar om de 2/3 dagen verdubbeld...) Hij was wel al donkerder dan eergisteren, maar nog niet even donker als de controlestreep. Ik zit nu op 13dpo. Kan dat dat hij nog niet even donker is, 1 dag voor mijn nod?

Bijgevoegde bestanden:

8. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @cyd: er zijn mensen die pas bij 5 weken positief testen, dus je hebt al een prachtige test voor de termijn hoor! Misschien gaat ie nog knallen, misschien ook niet, maar dat zegt niks ;) Je bent gewoon goed zwanger!

9. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal!
    Ik heb gisteren voor het eerst getest en ik kreeg een heel licht kruisje. Nadien kruidvat 2v5 testen en CB gaan halen en deze waren vanochtend ook positief. Nu hopen dat ze verder oplopen!
    Ik had vorige maand een late ovulatie (rond 24september terwijl laatste menstruatie op 2 september was) en daarmee rekening houdende zou ik rond 17 juni uitgeteld zijn! 😊

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,1 KB
      Weergaven:
      4
  10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zus9 Ik wil dinsdag de gyn gaan bellen! Het leven bevalt super aan de overkant! Hebben een heel leuk huis is een buurt met super veel kindjes en lekker veel parken. Sowieso is het een super kindvriendelijke stad, echt heel leuk. Ik ben 2 maanden geleden afgestudeerd aan de universiteit en werk sindsdien ook, 3 dagen per week bij een promotiebureau.
    Werk jij?

Cyd Waarom ga je bloed laten prikken? Ik vind je test echt al wel een knaller hoor! Leuk om te zien dat ze zo mooi oplopen.

Evelien Gefeliciteeeerd! Mooie testen! Wordt het jullie eerste kindje? Wil je op ons lijstje erbij? Dan heb ik je leeftijd nodig :)

Hoe reageerden jullie mannen en wanneer gaan jullie het aan jullie ouders vertellen?

Dit was mijn test vanochtend!

11. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Amai wat een knaltest! 😊
    Bij ons is het het eerste kindje, ben 27 jaar. En vriend wou het eerst niet geloven, vond de streepjes niet duidelijk genoeg en geloofde het pas toen hij de cb test zag!😄 Nadien natuurlijk wel heel blij, dus hoop echt dat het goed blijft gaan. Ouders willen we inlichten na de eerste echo, wanneer we iets geruster kunnen zijn en hopelijk het hartje horen kloppen...

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

L i j s t j e !

Zwanger
    - Boommm (26 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Cyd (26 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Eveliennn89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 17 juni
    - Zus9 (27 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni

Afspraken & Controles

13. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    wauw ziet er goed uit Boommm!!! nogmaals van harte!
    :D

14. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Wat een knaltest!
    Die van mij lijkt nu even donker (of een heeeeel klein beetje donkerder) dan eergisteren nu hij opgedroogd is...
    Mijn ouders weten het al omdat ik in juli een miskraam gehad heb en ik toen steun aan hen had. Dus als het weer verkeerd gaat, dan heb ik op zijn minst al eerst goed nieuws kunnen vertellen. Maar we gaan ervan uit dat het goed gaat nu:D
    Ml was ook blij, maar dan had je typische reactie van een man: hij is wel nog niet even donker als de andere streep hé...

15. MissPistache

29 aug 2016
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hay meiden

Ik wil ook graag mee praten. Mijn testen zijn nog erg licht waardoor ik het nog wel heel erg spannend vind. Maar juist omdat ik het zo eng vind probeer ik me te focussen op de positieve kant en gewoon te denken dat het goed zit :) (hoop dat dat werkt)
    Morgen ochtend ga ik weer testen, en ik hoop zoo dat hij opgelopen is.
    Ik zal als ik weer thuis ben even foto's zoeken van mijn testjes + die van morgen ochtend.
    Oh en vriendlief weet nog van niks. Ik wil hem met zekerheid kunnen zeggen dat het goed zit, ipv hem met deze onzekerheid opschepen. Ik weet namelijk dat hij zo verschrikkelijk blij gaat zijn! Dus duim op mooie oplopende streepjes

16. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Haha, ja mijn vriend reageerde ook wat voorzichtig bij de lichte streepjes, maar is nu hartstikke blij! Hij is ook zo dol op ons zoontje, echte maatjes die 2 :)

Evelien en MissPistache, gefeliciteerd en welkom! Zo wordt het al een gezellig groepje meiden!

Boommm, wat goed zeg, dat je je universitaire studie hebt kunnen afronden naast je zorg voor de 3 meiden! Wat heb je precies gestudeerd? 3 dagen werken is dan heerlijk te combineren denk ik. Ik werk zelf 3 dagen als IC-verpleegkundige :)
    Wat een enorme knaltest had je vanmorgen trouwens! Straks zijn het er twee :p

Ik ben benieuwd hoe ver ik nu precies ben. Mijn testen zijn ook al best wel donker en bij m'n zoontje werd ik destijds ook 2 dagen vooruit gezet bij de echo's. Dus misschien kom ik straks ook gezellig op 16 juni zitten! :)

Ik ga zelf denk ik morgenochtend de verloskundige maar bellen. Dan wordt het meteen zo echt he, haha!

17. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik wil ook graag meekletsen. Vanochtend duidelijk positief getest na 4,5 jaar proberen zwanger te worden. Ben zoooo blij. Voel wel af en toe soort menstruatie achtige krampen maar dat kan erbij horen toch? Ga morgen t ziekenhuis bellen maar verwacht dat ik nog even moet wachten met een echo. Ik ben echt aan t stuiteren de hele dag. M'n buik is alsof ik 3 maanden ven s'avonds haha kijk nu al uit naar zwangerschaps legging😂😂😂

18. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Oja ben 27 en dit is ons eerste kindje

19. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Proficiat! Die krampjes heb ik ook, dat is normaal. Je baarmoeder is zich aan het aanpassen:) ik ga een echo vragen rond 7 weken. Vroeger dan normaal, maar ik kan het niet langer uithouden door mijn miskraam van juli. Als je het vraagt kan je altijd wel vroeger gaan:)

20. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Proficiat Sophia!
    Krampjes heb ik ook, weet dat het normaal kan zijn maar maakt me soms toch een beetje onzeker en geeft me schrik voor een miskraam omdat het nog zo pril is. Probeer wel positief te denken maar dat is niet altijd even gemakkelijk 😉
    Ik ga maandag ook een afspraak bij de gynaecoloog maken zodat we een datum om naar uit te kijken hebben!

Deel Deze Pagina