16 t/m 30 Juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

L i j s t j e !

Zwanger
    - Boommm (26 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Cyd (26 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Eva3006 (26 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Puk1988 (28 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Eveliennn89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 17 juni
    Stemine (30 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 17 juni
    - Zus9 (27 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni
    - Sophia89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni
    - JevD (35 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 19 juni
    - Justme1985 (31 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 20 juni
    - Ladiinurd (26 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 21 juni
    - Neeke25 (25 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 21 juni
    - Dora25 (28 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 22 juni
    - Emetje (30 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 23 juni
    - Kleinefee (28 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 23 juni
    - BJN (28 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 23 juni
    - Melanietje28 (29 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 24 juni
    - Ggitty (34 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 25 juni
    - Ks2011 (27 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 26 juni
    - Tasoesz (29 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 26 juni
    - Schuurpapier (25 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 29 juni

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Afspraken & Controles
    17 oktober - Stemine - Afspraak gyn.
    18 oktober - Dora25 - Bloedprikken.
    24 oktober - Cyd - Eerste echo.
    24 oktober - Sophia89 - Eerste echo.
    25 oktober - Boommm - Afspraak gyn.
    26 oktober - Emetje - Eerste echo.
    29 oktober - Eva3006 - Eerste echo.
    31 oktober - Zus9 - Eerste echo.
    31 oktober - Justme1985 - Eerste echo.
    01 november - Puk1988 - Eerste echo.
    03 november - Boommm - Eerste echo.
    08 november - Melanietje28 - Eerste echo.
    09 november - BJN - Eerste echo.
    10 november - KleineFee - Eerste echo.
    15 november - Ladiinurd - Eerste echo.
    21 november - Tasoesz - Eerste echo.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Wil je ook op ons lijstje? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, je uitgerekende datum en hoeveelste kindje dan pas ik (Boommm) de lijst aan!

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ks & Eva Ik leg nu pas de link dat jullie van fb zijn haha.🙈
    Eva Fijn dat je duidelijkheid hebt, maar wel balen van je blaasontsteking. Hopelijk slaan de pillen aan en is het snel over.

Cyd Leuke dag gehad? Welk pretpark zijn jullie geweest? Hopelijk vergeten ze het snel weer en kunnen jullie iedereen als nog iedereen verrassen..

Dora Duidelijker kan je teat niet hoor :D

Neeke Super dat jullie ouders zo blij zijn!! Kan ook niet wachten tot ik het kan delen. Hoe was mvm?

BJN Uit welke maand is je zoontje? Slaapt hij helemaa niet meer overdag? Wauw! Mijn bijna 3 jarige echt nog elke dag, kan echt nog niet zonder haha.

Gitty Hier ook mega koud!

Kleinefee Fijn dat alles in orde was. En leuk dat je een afspraak hebt voor je echo. Snap dat de 11e te moeilijk is. Hebben jullie iets bijzonders gepland op haar geboortedag?

Ik vind werken echt veel te zwaar momenteel haha. Vandaag weer gewerkt en toen thuis natuurlijk nog koken en de meisjes in bed en ben gesloopt. Hoop zo dat die moeheid snel overgaat..

3. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Kleine Fee wij hebben ook met elkaar gekletst in de topic; wie voor nummer 3. Ik had het eerder niet opgemerkt.

4. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Jeejh kleinefee goed nieuws! Weet je ook hoeveel je hcg was?

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zijn jullie al bezig met namen? Ik heb nu al stress haha

6. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook echt enorm moe, daarom nu al lekker in m'n bed en even tv kijken.

We hebben het inmiddels aan de ouders en 2 vriendinnen verteld. Iedereen is heel blij maar vind het toch ook echt wel heel spannend door de vroeggeboorte van m'n zoontje.

@stemine, ben benieuwd hoe de echo was vandaag.

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Puk Ben je inmiddels helemaal opgeknapt? Leuk dat iedereen zo enthousiast is, hoe hebben jullie het verteld?
    Heftig dat je zoontje zo vroeg geboren is zeg. Hier zijn alle drie de meisjes ook iets te vroeg geboren, maar is natuurlijk niet te vergelijken met het verhaal van je zoontje. Hoe gaat het nu met hen?

8. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36

Haha pffff nee zover ben ik nog lang niet! Wel over de bovenverdieping die nog helemaal verbouwd moet worden lol dat moet nu misschien ook maar eens gaan gebeuren.

9. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Boommm hahahaha zoiets dacht ik al :p geeft niet hoor
    Ja namen... moeilijk he!
    Pff nou ik ben blij met mijn blaasontsteking hahah tenminste een verklaring voor het bloedverlies...
    Welk termijn zijn jouw dochters geboren dan?

Puk1988 kan me wel voorstellen dat ze het spannend vinden!
    Ouders zijn dan toch beschermend he.. :)

10. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Wij zijn ook de bovenverdieping aan het verbouwen!

Wij zijn over een jongensnaam wel eens dat word Jens. We blijven in de Scandinavische hoek. We hebben al 2 jongens Mats en kjell. Mocht het een meisje worden vind ik het lastig. Mijn moeder is overleden en het liefst wil ik haar naam erin terug horen maar ik vind geen combinatie leuk

11. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36

Dat zou een mooi gebaar zijn met ie.moeder zeg.
    Wij moeten eerst bestaande kamers boven platgooien en beginnen from scratch.. dus alvast aan het tekenen gegaan hihi.

12. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Zo emetje dat is een flinke verbouwing! Zo erg is het bij ons gelukkig niet. We maken op de zolder een slaapkamer en extra kastruimte. Vervolgens gaan wij op zolder slapen en schuiven de kinderen een kamer op!

Ja de gedachte is mooi voor mijn moeder maar dan moet ik wel een mooie naam vinden. Mijn moeder heette Yvonne. Dus als iemand ideeën heeft hoor ik ze graag ;)

13. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Eva: goed dat je nu weet wat de oorzaak is, hopelijk slaat de medicatie snel aan!

KleineFee: super dat je hcg goed was!

Stemine: ben ook benieuwd hoe je afspraak bij de gyn geweest is!

Vandaag ook terug gaan werken na een weekje verlof. Zo lates en vroeges afwisselend doen vallen me toch zwaarder dan gedacht. Nog een half uurtje werken maar ben al kapot! Dat beloofd voor de volgende weken 😊

14. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ben ook benieuwd hoe het met stemine is gegaan vandaag... hoop dat alles goed is😊

Verbouwen is hier niet nodig aangezien we gaan verhuizen over 2,5 maand. Het appartement daar heeft 2/3 slaapkamers ook om ouders en vrienden te ontvangen. Eenmaal thuis geen zorgen om ruimte we hebben namelijk 4 slaapkamers en gebruiken er nu maar 1 haha😂😂😂

Namenjaaaaa leuk onderwerp! Heb een lijstje bijgehouden voor meisjes heb ik keuze te over maar voor jongens niet🙄. Ik hou van niet top 10 namen en niet Nederlands. Vindt bijvoorbeeld Mason leuk al hoor je die nu ook steeds vaker....

In opvolging van boomm hier ook prachtige buik foto gemaakt😂😂😂

15. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog niet helemaal helaas. Nog verkouden en hoofdpijn nu. Hopelijk morgen weer wat beter.

Met m'n zoontje gaat het goed. Hij heeft een groot deel van ontwikkeling en groei netjes ingehaald. Qua spraak heeft hij nu nog wel een achterstand van ongeveer 6 maanden. Wel zien we dat hij met hulp hierin goed vooruit gaat.

Ook is slapen nog een drama want is heel bang om alleen te zijn. Ze vermoeden dat dit komt door de couveuse tijd/hechting in het begin.

16. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Heftig verhaal hoor van je zoontje. Wordt je nu ook extra in de gaten gehouden of was de vroeg geboorte 'stomme pech'?

17. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Sophia mooi figuurtje heb je hoor! Ik zie eigenlijk geen buikje haha

18. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Kan iemand mij uitleggen hoe je zo'n zwangerschapsbanner kan maken? Moet dat via de computer of kan het ook met je mobiel?

19. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Haha nou ik zie m zeker wel hoor. Maandenlang heel intensief bezig geweest met crossfit voor de laatste vetrolletjes en nu is eigenlijk alles voor niks😂😂 nja niet niks natuurlijk want als t goed is heb ik straks een prachtige baby😍

Banner kan je maken bijvoorbeeld via de website lilypie. Kan je m zelf samenstellen en de code in je handtekening zetten. Wijst zich vanzelf. Alleen ff goed kijken welke code je moet gebruiken 😏😏

20. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Sophia: Heel mooi; zowel de knaller als je buikfoto :)

@Justme: Welkom! We zitten hier met een aantal mmm-dames ;)

@KleineFee: Supergoed nieuws!

Hier vandaag ook een knaller op de kruidvattest; het enige wat ik nog wil doen is rond het weekend een CB en dan hoop ik nog een 3+ te mogen zien.
    Koud heb ik het ook met periodes, soms warmte-aanvallen en dan weer helemaal koud!

Ons namenlijstje staat al ongeveer vast (top 3-5 ongeveer), maar we hebben al tijd gehad om daarover na te denken hé ;) Wat de keuze uiteindelijk gaat worden zal er hier nog vanaf hangen of het er één of twee zijn, want dat blijft ook nog even spannend!

Deel Deze Pagina