16 t/m 30 Juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Proficiat Mayaatje! Kan het me ni voorstellen hoe dat moet voelen na zo een lange tijd eindelijk prijs!

En ja spannend Dora maar zal wel allemaal goed zijn! 😊

2. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    @cyd, Voor je het weet is het maandag! Ging bij mij ook heel snel! Ik duim mee voor je, maar alles zal wel goed zitten hoor! En normaal zouden ze dan toch ook al het hartje kunnen zien kloppen. Ben heel benieuwd naar jou echo!!!

@Dora, Bedankt en spannend voor jou! Hoop op goed nieuws namiddag!

@Mayaatje, Super van je positieve test!

En nog welkom aan alle nieuwe dames!!

3. LadiiNurd

LadiiNurd Actief lid

29 sep 2016
    139
    18
    18
    Vrouw
    PGB Verzorging Broertje (12)
    Emmeloord
    Mijn gevoel zegt en denkt dat ik er meer dan 1 draag .. Zou ook fantastisch zijn maar met 1 ben ik ook onwijs gelukkig.. Mijn borsten doen onwijs zeer haha. Daarbij komt bij dat ik waarschijnlijk iets met mijn miniscus heb (gisteren bij de HA geweest) dus vrijdag naar de orthopeed.. Ze kunnen me niks geven ivb met de zwangerschap dus mag alleen paracetamol en rust houden (krukken lopen) sorry voor mn ego post maar dit is echt klote. .

Bijgevoegde bestanden:

4. BJN

BJN Actief lid

14 okt 2016
    131
    57
    28
    Stemine, wat fijn om al iets te kunnen zien! Dan heb je ook al iets 'tastbaars' in je handen ofzo!

LadiiNurd, wat vervelend! Hopelijk helpt de rust. Als je je niet echt lekker voelt door allerlei kwaaltjes en dan ook nog zoiets erbij hebt, is niet zo ideaal! Hopelijk ben je snel weer op de been!

Mayaatje, 10 jaar? Wauuw, gefeliciteerd! Lijkt me heel bijzonder na zo'n lange tijd.

Boommm, mijn zoontje is van januari. Over 2,5 maand wordt 'ie twee. Hij kan van het begin al af met erg weinig slaap... Gelukkig houdt 'ie het wel steeds beter vol, anders zit je om 17.00 uur al met een jammerend kind. Maar als ik dat bij jou zo lees, ben ik ook wel een beetje jaloers hoor. Het was heerlijk om 's middags even bij te kunnen komen. ;)

Ik heb vanmorgen toch nog even een testje er tegen aan gegooid, en gelukkig al snel een tweede streepje! Toch een beetje een opluchting... Nu is het klaar met testen en wacht ik gewoon af tot de 9e...

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @LadiiNurd: Wat grappig dat bolletje haha :) Heel benieuwd naar of het er ook echt 2 zullen zijn! In het begin kan je buik blijkbaar erg opblazen doordat de darmen zich verplaatsen en de baarmoeder uitzet etc. Dus kan je ook al wel eens een buikje hebben. Bij mij zie je niet meer/minder dan anders :)
    Veel beterschap voor de rest! Rust maar goed!

Hier goed resultaat van het bloedonderzoek! Hcg was op 6 dagen gestegen van 130 naar 1400; ik had zelf zoveel nog niet verwacht, maar ben er heel blij mee! Eerste echo staat nu gepland over 2 weken; zal dan net geen 7 weken zijn, dus blijft nog even spannend!

Voor op het lijstje: Eerste echo 2 november

6. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Hallo dames,
    ik wil me ook graag bij jullie aanmelden. Ik ben vrijdag 16 juni uitgerekend en het wordt ons tweede kindje, alweer een ICSI wondertje.
    Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar ik durfde vanwege eerdere miskramen nog niet te geloven dat het nu goed zit. Ik heb vanmorgen de uitslag gekregen van de 3e keer bloedprikken en mijn hcg is nu 2985, mooi op schema toegenomen gelukkig. Vrijdag a.s. hebben we de eerste echo, dan ben ik 6 weken zwanger. Met een beetje geluk kunnen we al een mooi kloppend hartje zien. Als dat gebeurd ga ik het pas echt helemaal geloven denk ik.

Hier iedereen in ieder geval van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Welkom en ik hoop van harte dat jullie een mooie echo hebben vrijdag en snel een gezonde beeb in jullie armen!

8. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Stemine wat fijn dat de echo goed was! Dacht je zelf dat je iets verder was? (Gezien je banner)

Ladiinurd balen zeg.. beterschap met je knie..

Dora wat fijn! Dat is een flinke stijging zeg :)

Kahlan83 welkom en gefeliciteerd!
    ik duim voor je mee voor een mooie echo.. ik heb vrijdag ook de eerste echo met 6 weken :)

Hier..
    Geen bloed meer gezien.. jeeeeee!!
    Wel misselijk, aan de ene kant voel ik me echt zwanger en aan de andere kant is het ook nog zo onwerkelijk. Zou in staat zijn om n test te gaan kopen en nog n keer te testen hahahah erg eigenlijk:p

9. Vikamustygrishi

Vikamustygrishi Actief lid

21 mrt 2016
    181
    46
    28
    NULL
    NULL
    Hallo dames!
    Ik heb vanmorgen, een paar dagen over tijd, eindelijk een testje durven wagen en twee hele mooie streepjes op de test als resultaat.

Ben er helemaal van slag van, zo geweldig dat het zover is!! Ronde 7, dus niet extreem lang over gedaan. Wat een prachtig jaar, in februari getrouwd en dan nu zwanger!

Volgens de berekeningen zou ik uitgerekend zijn op 24 juni 2017. Het lijkt me leuk om hier mee te schrijven. Meestal ben ik meer een lezer maar ik wil wel proberen meer mee te schrijven :)

Jullie allemaal gefeliciteerd met je zwangerschap!!

10. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Leuk nog meer dames erbij gezellig😀 welkom en gefeliciteerd. En wat een mooie hcg waarden komen er voorbij zeg! Dat gaat allemaal de goede kant op.

11. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Lekker veel gekletst hier!!

Welkom nieuwe meiden gezellig dat jullie mee komen kletsen.

12. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Vikamustygirl leuk jaar voor jullie! Gefeliciteerd! Volgens de berekeningen zijn we op dezelfde dag uitgerekend!

Jeetje Mayaatje wat een lange tijd! En wat fijn dat je eindelijk hier kan meekletsen!! Gefeliciteerd

Eva3006 ik snap je helemaal. Weinig klachten die onzekerheid! Laat die eerste echo maar snel komen.

Ladiinurd vervelend van je knie! En klaag maar hier joh daar zijn we voor toch. We delen de leuke en minder leuke dingen.

Kahlan83 gefeliciteerd

Stemine wat gaaf al een echo zeg. Ben stiekem wel een beetje jaloers!

Voor de dames die ik vergeten ben sorry er word wat gekletst hier dat ik het niet altijd kan bijhouden.

13. Pinkunicorn

23 aug 2016
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

Ik wil mij hier ook aanmelden!
    Ik ben 31 en dit is ons eerste kindje.
    22 juni ben ik uitgerekend en 3 nov heb ik de eerste echo, zo spannend!

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Eva Ze zijn alle drie tussen de 34-36 weken geboren, niet heel erg prematuur dus, maar ze mochten ook niet gelijk mee naar huis en heb dus nooit echt een kraamtijd gehad.
    Top dat het bloed weg is, hopelijk blijft het weg. Wel vervelend van je misselijkheid, moet je ook spugen?

Sophia Lief buikje!

Puk Heftig van je zoontje. Fijn dat hij met hulp vooruitgang boekt qua spraak. Sneu he, hoeveel impact zoiets kan hebben.. al zijn ze nog zo jong.

Mayaatje Wauw, 10 jaar bezig geweest. Kan mij niet voorstellen hoe blij jullie nu moeten zijn, gefeliciteerd met jullie wereldwonder!

Cyd Leuk, Plopsaland, zelf bog nooit geweest maar hoor altijd positieve verhalen dus staat nog op ons lijstje. Misschien zeggen dat jullie het toetje verzorgen en dan iets met muisjes maken?

Stemine Top dat alles goed was!

Ladiinurd Vervelend van je meniscus. Ik heb er ooit een scheurtje in gehad en toen is hij ingetaped en liep ik met krukken.

BJN Ik zie ook echt op tegen het moment dat de oudste hier besluit dat slapen smiddags niet meer nodig is haha, geniet zo van de twee uurtjes rust.

Dora Top dat je hcg zo mooi gestegen was!!

Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!!

Ik heb een beetje baal dagen. Heb verschrikkelijke heimwee naar m'n familie en vrienden en zit even niet zo lekker in m'n vel. Komt vast vanzelf wel weer goed, maar die hormonen helpen ook niet mee haha.

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

L i j s t j e !

Zwanger
    - Boommm (26 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Cyd (26 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Eva3006 (26 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Puk1988 (28 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Kahlan83 (00 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Eveliennn89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 17 juni
    - Stemine (30 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 17 juni
    - Zus9 (27 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni
    - Sophia89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni
    - JevD (35 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 19 juni
    - Justme1985 (31 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 20 juni
    - Ladiinurd (26 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 21 juni
    - Neeke25 (25 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 21 juni
    - Dora25 (28 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 22 juni
    - Pinkunicorn (31 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 22 juni
    - Emetje (30 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 23 juni
    - Kleinefee (28 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 23 juni
    - BJN (28 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 23 juni
    - Melanietje28 (29 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 24 juni
    - Vikamustygrishi (00 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 24 juni
    - Ggitty (34 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 25 juni
    - Ks2011 (27 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 26 juni
    - Tasoesz (29 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 26 juni
    - Mayaatje (00 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 28 juni
    - Schuurpapier (25 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 29 juni

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Afspraken & Controles
    24 oktober - Cyd - Eerste echo.
    24 oktober - Sophia89 - Eerste echo.
    25 oktober - Boommm - Afspraak gyn.
    26 oktober - Emetje - Eerste echo.
    29 oktober - Eva3006 - Eerste echo.
    31 oktober - Zus9 - Eerste echo.
    31 oktober - Justme1985 - Eerste echo.
    31 oktober - Stemine - Echo.
    01 november - Puk1988 - Eerste echo.
    02 november - Dora26 - Eerste echo.
    03 november - Boommm - Eerste echo.
    03 november - Pinkunicorn - Eerste echo.
    07 november - Evelienn89 - Eerste echo.
    08 november - Melanietje28 - Eerste echo.
    09 november - BJN - Eerste echo.
    10 november - KleineFee - Eerste echo.
    15 november - Ladiinurd - Eerste echo.
    21 november - Tasoesz - Eerste echo.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Wil je ook op ons lijstje? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, je uitgerekende datum en hoeveelste kindje dan pas ik (Boommm) de lijst aan!

16. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik maak mezelf weer een beetje ongerust. Ik heb sinds eergisteren soms een drukkend/stekend gevoel tussen mijn navel en mijn lies aan de rechterkant. Ik weet niet echt of het mijn eileiders zijn of niet, maar ik vind het vreemd dat het bijna altijd aan de rechterkant is. En mijn rugpijn is ook vooral aan de rechterkant. Heel soms aan de linkerkant. Heeft iemand dit ook? Ik maak mezelf dan bang, stel dat het een bbz is...

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Vika: Ik ken je nog van in de nod-topics! Proficiat!

@Boommm: Bedankt om de lijst elke keer zo mooi bij te werken :)

Hier; ik begin de kwaaltjes steeds meer en meer te voelen zeg... Niet dat ik het erg vind :) Ben er zelfs blij mee, dan weet ik dat het goed zit en dit is uiteindelijk wat ik ervoor moet over hebben ook haha! Krijg steeds meer last van mijn maag, vermoeidheid komt serieus op en mijn humeur is soms niet te genieten van de hormonen haha; kon om zo'n domme dingen opeens boos of triest worden. Ocharme mijn vriend :)

18. Neeke25

Neeke25 Lid

19 sep 2016
    87
    0
    6
    Hee meiden,

Ik heb gisteren oudbruin/rood verlies gehad en maakte me er heel druk over. Had beetje zeurende onderbuik pijn. Dus was in de rats en heb de dienstdoende gyn gebeld. (Ik werk op kraam/verloskamers). Zij vertelde dat ze wel vaker bloedverlies zag bij ivf en dat ze op het moment wel een echo kon maken, maar dat dit toch niets hielp. Ze wil volgende week woensdag met zes weken precies al een echo maken! Dus dat moet ik nog ff verder afspreken. Wat een ramp deze weken. Ze vertelde me dat het meer leek op een groeiende baarmoeder dam een miskraam maar ze kon het nooit uitsluiten. Gisteravond was het weer meer waterige afscheiding met beige en vanochtend nog steeds.. thank god🙏🏻

Ben nu hartstikke misselijk en pijnlijke borsten dus zal wel goed zitten. Mijn officiële echo staat gepland op 28 oktober!

19. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Heb ik met de zwangerschap van mijn dochter ook gehad en nu weer, altijd rechts. Er was toen niks aan de hand, dus ik ga ervan uit dat het nu ook wel weer niets zal zijn. Wellicht hebben wij gewoon alleen rechts bandenpijn ofzo?! :D

20. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    Neeke25 spannend is zoiets altijd hè. Ik heb het bij mijn dochter ook met 6 weken gehad. Eigenlijk kan alleen een echo je dan geruststellen. Jammer dat je daar nog een week op moet wachten.

Boommm ik heb woensdag 9 november om 10:00 uur mijn eerste afspraak en echo. Wil jij het op het lijstje erbij zetten? Thanks 😊

Deel Deze Pagina