Is bij mij niet zo handig vriendlief en ik hebben een gedeelde facebook.. maar blijf wel hier meekletsen
Vanmiddag begon het weer met donkerbruin en sinds 16.00u weer heel wat druppels met roestbruine kleur en heel dun.. ook als ik druk geef dan voel ik het eruit lopen. Nijmegen gebeld, kan goed of slecht zijn.. het is telkens oud bloed dus het kan dat de baarmoeder zich aan het opschonen is omdat ik eigenlijk zou menstrueren maar kan ook een dreigende miskraam zijn, verder heb I nergens geen last van, geen buikpijn, stolsels. Alleen misselijk.
He jakkes zeg wat spannend!! Ik duim voor je dat het goed zit, gelukkig hebcje geen krampen erbij. Hopelijk stopt het snel en zit uk goed ingenesteld
Hoi dames ik kom me hier ook voorzichtig aanmelden! Ben zwanger van mijn tweede kindje en ben 26 jaar. Voor nu ben ik uitgerekend op 28 juni. Ik heb hiervoor een missed abortion gehad en merk dat ik het nu toch wel heel spannend vind of het dit keer goed zit. Ik ga deze week nog even bellen met de verloskundige en hopen dat ik snel een echo kan krijgen. Heb wel erg last van krampen zeg. Neeke25 hoop dat het goed gaat! Gelukkig geen buikpijn of rood bloed.
Spannend neeke... hopelijk is er niks aan de hand. Geen krampen en geen stolsels is iig al goed. Duim voor je👍🏼
@Sophia: Het hartje kan al te zien zijn kort na de 6 weken, maar dat is niet altijd het geval, dus willen ze voor de zekerheid rond 7 weken een echo doen, zodat we voordien niet teveel 'in spanning' zitten als er nog geen hartslag te zien moest zijn. Tja, nu weten we het ook niet natuurlijk @Boommm: Staat hij helemaal geheim? Dan stuur ik je ook een pbtje morgen! @Neeke: Bah zeg... Wanneer mocht je nu weer voor een echo gaan? Hier nu ook een echo op 7 weken, gewoonlijk is het pas op 10 weken dacht ik zelfs (ook van Belgie) Hier meer en meer last van de misselijkheid, vraag me echt af of ik zal moeten gaan overgeven.
Ik ben al blij als ik een normaal vruchtzakje zie maandag. Ben ineens weer super onzeker. Las net over iemand die al een paar dagen minder symptomen had en vandaag eerste echo leeg vruchtzakje. Ben zo bang dat mij dit gaat overkomen... heb ook sinds 2 dagen veel minder last van kwaaltjes. Wat dat betreft zou ik wel kotsmisselijk willen zijn. Pfff sorry voor m'n ego bericht...
Geen probleem, ik begrijp je angst hoor... Zeker nu je eindelijk na al die tijd zwanger bent! Ben je eens zo bang om dat ook weer kwijt te geraken... Hopelijk alles gewoon in orde!
Hier nog zo een hoor. Omdat ik door de utro niet ga bloeden net nog getest om te kijken of ik echt nog zwanger ben ( al zeggen mijn boobs zeker van wel) ook ik ben nog zooo onzeker haha.
Ik wil ook wel in de FB groep je kan alleen mij geen vriendschap verzoek versturen (dat heb ik uitstaan) dus als je mij je naam in pb zou willen geven dan voeg ik je toe en dan kan je me daar in de groep toevoegen (als die we besloten of geheim is haha)
De heerlijke migraine is ook al aanwezig! licht misselijk en hoop dat het daarbij blijft! Vorige zwangerschap in 2014 geen misselijkheid gehad 1 avond overgeven door migraine.
Ik heb net even een clearblue test gedaan, dacht dat ik op 2-3 weken uit zou komen, maar er staat al 3+.. heel gek is dat, 3 dagen geleden voor het eerst getest en nu al 3+ op het scherm. Net aanmeldingsformulier verstuurd voor de verloskundige praktijk en van de week maar eens de eerste afspraak gaan plannen. Hoop dat ik het een beetje bij ga kunnen houden in dit topic, ben meestal dus meer een lezer en het gaat zo snel dat ik me afvraag of ik het bij ga kunnen houden! Maar ik ga mijn best doen! Wel heel leuk om bekende namen uit NOD topic's langs te zien komen