hmm 3 dagen... dat is tricky. ik hoop echt dat het goedzit! Maar met de trage stijging van het HCG zou ik er zelf inderdaad wel rekening mee houden dat het mis kan zijn. Maar een stijging is een stijging, als het al misgegaan was zou het dan niet gedaalt zijn? Wat frustrerend moet dit voor je zijn zeg, die onduidelijkheid.
Ik ben zo benieuwd dat als het goed zit 21 nov bij +- 9wkn of het er 2 zijn. Ze hebben na ronde 1 Clomid 1ei weggehaald dmv een punctie en er 2 laten zitten
Het plas avontuur kan beginnen goedgekeurd door MVM!! Stiekem erg blij want de tested van mvm hebben veel hcg nodig😏😏
jeeeeejh mooie test Mijn consulente heeft niet zo'n haast maar ik woon dan ook in een gat haha, hoop dat ze maandag kan, dat wa snog even twijfel.
Ja vlak voordat ze komt moet je een beetje opvangen... qua gebruik lijken ze op kv testen met zo'n pipetje.
@Tasoesz: Goed dat ik het weet! Ik probeer sowieso wel zo weinig mogelijk medicatie te nemen en voorlopig is dat gelukkig nog niet nodig. Wel heb ik mezelf 'voorbereid' op een zwangerschap en heb ik een tijdje geleden een 5-tal emmers gekocht voor het geval dat... Er staat er al eentje in de slaapkamer, eentje in de auto en eentje naast het toilet Ben graag 'goed voorbereid' haha Voor jou voor de rest dus ook nog even spannend of het er één of twee zijn, hier ook @Kahlan: Verdorie meid... Dat klinkt eigenlijk niet echt veelbelovend helaas... En tuurlijk maak je je zorgen... Dikke knuffel alvast en ik hoop mee op het allerbeste! Wanneer mag je terug gaan?
@Tasoesz: Je moet heus geen emmers halen hoor, maar mij stelt het wel gerust. Dat 'als' er iets voorvalt, dat ik dan 'voorbereid' ben... Ik heb 2 embryo's terug gekregen, dus het is inderdaad nog spannend of er eentje of twee zijn blijven plakken! Voor de rest heb ik hier vandaag toch eindelijk de laatste CB durven doen... Ik had sinds woensdag minder last van de misselijkheid en werd dus wel wat ongerust. Borsten wel enorm veel last voor nu; ik ga vanmiddag een grotere bh kopen, want kan het niet zo goed meer verdragen!
Sorry dat ik niets meer heb laten horen na het "aanmelden". De afgelopen week is een rollercoaster van onzekerheden en emoties geweest en we zijn er nog niet Afgelopen maandagavond begon ik wat oud bruin verlies te krijgen en woensdag verloor ik ineens een groot stolsel zonder veel kramp, had alleen wat rugpijn. Donderdag voor echo naar het zkh geweest en er leek een zwangerschapsring in mn baarmoeder te zitten maar dit was niet duidelijk/goed zichtbaar. Ook mn eileiders werden vluchtig gecheckt i.v.m mijn verleden met een BBZ maar deze waren ook rustig. Voor de zekerheid bloed geprikt om het hcg te bepalen en a.d.h. daarvan gingen ze verder kijken wat te doen. Het hcg bleek erg hoog te zijn, 6400 bij 5w2d, dus moest gister weer komen om te kijken of een andere arts iets kon zien. Deze arts nam wat meer de tijd om goed te kijken en kon wederom niet duidelijk wat zien in mn baarmoeder maar zag nu wel links bij/in mn eileider een zwarte holte/plek zitten (hier zat in 2011 ook de BBZ) Wederom weer bloedgeprikt en dit waa gestegen naar 8426 dus een behoorlijke stijging in 21 uur tijd. De kans op een BBZ is nu veel aannemelijker en moet maandag weer heen om bloed te prikken en aansluitend een echo om te kijken of er echt niets in mn baarmoeder zit. Als dit het geval is dan word er hoogstwaarschijnlijk een operatie ingepland om zeker te zijn of het wel of geen BBZ is Ik neem bij deze dus afscheid van dit topic en wil iedereen een goede en fijne zwangerschap wensen met hopelijk veel mooie baby's in juni 2017
Jeetje justme wat heftig... kan het nog niet te klein zijn om op de echo te zien? Ik hoop echt voor je dat het geen bbz is veel sterkte!!
Die mogelijkheid is er en daarom willen ze maandag nog afwachten want dan zou ik 5w6d zijn en dan moet er echt wat te zien zijn. De kans is daarintegen erg klein omdat ik én bloed én een hoog hcg heb én er nu 2 dagen achter elkaar geen (duidelijke) zwangerschapsring te zien was maar wel verdikt slijmvlies. Ikzelf heb weinig hoop (en artsen geven ook aan dat het er niet goed uit ziet) en het voelt ook niet goed... heb al vanaf donderdag wat steekjes en druk links onderin mn buik Dank je Sophia
@JustMe: Wat een verschrikkelijk bericht... Ik hoop van harte dat het goed zit, maar natuurlijk ben je doodongerust; je kent waarschijnlijk ook het scenario van de vorige keer... Heel veel goede moed en sterkte gewenst!
Hoe zijn de instellingen van de facebookgroep nu eigenlijk? Staat hij volledig geheim? En wie moest ik alweer een berichtje sturen met mijn naam?