Dames ik heb nog niet bijgelezen. Ik ben van de week zo ziek geweest!! Ik dacht misschien door die kuur, maar bij de apotheek dachten ze dat het door de zwangerschap kwam. Ik heb ook al emesafene gekregen van de huisarts. Dit heeft wel geholpen. Maar de kuur is nu afgelopen, tweede dag zonder, en ben ik deze ochtend niet echt misselijk.. of in ieder geval veeel minder, dus please duim mee dat t door de kuur kwam Ik heb vrijdag een echo gehad. Was toen precies 6 weken (Ook volgens echo) en het hartje klopte stevig! Ik lees straks effe bij
JUSTME Jeetje wat een hoop narigheid. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt en er vrijdag iets moois te zien is op de echo. Veel sterkte iig. Eva3006 wat vervelend dat je zo ziek bent geweest. Maar iig wel al een mooie echo gehad. Hier nog weinig klachten behalve last van kou en rommelende darmen. Ben benieuwd wanneer het hier los gaat barsten 😉. Gisteren nog mijn laatste CB gedaan en die is mooi opgelopen.
Jeetje justme ik hoop dat het geen bbz is voor je. Sterkte! @eva wat fijn om een positieve echo te hebben.
@Eva: Waauw op 6 weken al een kloppend hartje! Wat leuk! Ziet er goed uit dan en zeker ook met de kwaaltjes... Hopelijk komt het niet te hevig terug; maar die kans zit er waarschijnlijk dik in. @gitty: Leuk hé! Die bevestiging!
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Hopelijk worden er weer veel gezonde kindjes geboren in juni 2017!! Voorzichtig durf ik me ook weer aan te melden... Na 2 miskramen het afgelopen jaar is de onzekerheid groter dan ooit, maar de hoop dat het deze keer wel goed mag gaan is nog steeds groter gelukkig Ik ben 30 jaar en dit wordt ons 2e kindje, uitgerekend op 23 juni, vanochtend een mooie cb 3+ in mijn handen gehad en zojuist ook weer aangemeld voor MvM. Eind deze week de vk bellen voor een afspraak. Ik heb nog niet alles terug kunnen lezen, maar ga mijn best doen. FB-groep vind ik leuk, maar wacht ik mee tot er wat meer zekerheid is
Hoi allemaal 18 oktober heb ik positief getest, als ik goed gerekend heb ben ik omstreeks 25 juni uitgeteld. a.s. dinsdag komt er al iemand van MvM. verloskundige heb ik me ook al aangemeld, vind het best spannen allemaal hoor. Wordt zo wel heel erg echt al
Sophia en cyd succes vandaag met de echo!! Hopen op goed bericht 😊 Justme heel veel sterkte en succes vandaag ook voor jou hoop ik op goed bericht!
Hier ging het goed met als enige verrassing dat het 2 kindjes zijn... we zijn het nog even aan t verwerken.... wel 2 kloppende hartjes😍😍
Hoi dames, Ik was jullie kwijt en kon jullie niet vinden. Ik lees een paar leuke dingen maar ook droevige dingen! Sophia wat spannend een tweeling! Kahlan weet jij al iets meer? Hopelijk een goeie echo vsndaag!! Justme wat een verdrietig nieuws als het een.bbz is! Ik wens je veel liefs! Een aantal nieuwe dames zag ik ook voorbij komen! Welkom en gefeliciteerd! Hier weinig nieuws. Voel me eigenlijl niet zwanger ondanks de.positieve testen. Had ik bij de andere 2 zwangerschappen ook niet hoor. Toch kijl ik wel uit naar de echo. Nog 2 weken
Ook hier een goede echo gehad! Het hartje klopte goed en het is al 9mm! Ik ben zelfs enkele dagen verder gezet en zou nu 7 weken zijn Wat een opluchting! 3 november hebben we ons eerste gesprek over de 'prenatale' fase en op 14 november laten we de NIPT-test doen + de volgende echo.