Ik moet morgenochtend weer naar het ziekenhuis, blijft nog even spannend dus. Ik zit er wel een beetje doorheen moet ik eerlijk zeggen. Als het niet goed zit is dat al de 4e keer in een jaar tijd.
Ja, dat kan ik me voorstellen.. je hebt jouw deel pech dan wel gehad al zou je zeggen.. Wat oneerlijk is dat toch he? Ik hoop echt van harte dat je toch goed nieuw krijgt morgen, en indien niet zou ik denk ik ook echt aan een jas trekken of dat dan wel allemaal toeval is 4 keer in een jaar.
Wat een goed nieuws Cyd! Je kan opgelucht ademhalen.. Je bezorgheid is volkomen terecht kahlan! En net zoals emetje zegt ik zou wel even iemand aan zijn jas trekken als blijkt dat het weer niet goed zit
L i j s t j e ! Zwanger - Boommm (26 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni - Cyd (26 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni ♥ - Eva3006 (26 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni - Puk1988 (28 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni - Kahlan83 (00 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni - Eveliennn89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 17 juni - Stemine (30 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 17 juni - Zus9 (27 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni - Sophia89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni ♥♥ - JevD (35 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 19 juni - Justme1985 (31 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 20 juni - Ladiinurd (26 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 21 juni - Neeke25 (25 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 21 juni - Dora25 (28 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 22 juni - Pinkunicorn (31 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 22 juni - Emetje (30 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 23 juni - Kleinefee (28 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 23 juni - BJN (28 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 23 juni - Melanietje28 (29 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 24 juni - Vikamustygrishi (00 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 24 juni - Ggitty (34 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 25 juni - Hippie89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 25 juni - Ks2011 (27 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 26 juni - Tasoesz (29 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 26 juni - Mayaatje (00 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 28 juni - Rashomama (26 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 28 juni - Schuurpapier (25 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 29 juni ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken & Controles 25 oktober - Boommm - Afspraak gyn. 26 oktober - Emetje - Eerste echo. 27 oktober - Hippie89 - Eerste echo. 29 oktober - Eva3006 - Eerste echo. 31 oktober - Zus9 - Eerste echo. 31 oktober - Justme1985 - Eerste echo. 31 oktober - Stemine - Echo. 01 november - Puk1988 - Eerste echo. 02 november - Dora26 - Eerste echo. 03 november - Boommm - Eerste echo. 03 november - Pinkunicorn - Eerste echo. 07 november - Evelienn89 - Eerste echo. 08 november - Melanietje28 - Eerste echo. 09 november - BJN - Eerste echo. 09 november - Ggitty - Eerste echo. 10 november - KleineFee - Eerste echo. 14 november - Cyd - NIPT test en echo. 15 november - Ladiinurd - Eerste echo. 21 november - Tasoesz - Eerste echo. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Wil je ook op ons lijstje? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, je uitgerekende datum en hoeveelste kindje dan pas ik (Boommm) de lijst aan!
Ik heb trouwens 7 november de termijn echo... als iemand dat ff op de lijst kan zetten want kan ik niet op m'n telefoon...
Hee dames! Sorry dat ik even niets heb laten weten. Heftig weekend achter de rug! Afgelopen zaterdag heel veel helderrood bloedverlies gehad! En stolsels.. we dachten echt, dit is een miskraam. We mochten direct naar Nijmegen komen. Echo gemaakt en het vruchtzakje zat mooi ingenesteld met vruchtje en dooierzak (5 weken en 3 dagen). Ze zagen dat mijn baarmoeder onderaan wat onrustig was. Vandaag echo opnieuw gemaakt en er zit dus een hematoom/stolsel aan de onderzijde. Deze zorgt voor het bloedverlies. Het kan zijn vanwege mijn baarmoeder die groeit en dat de bloedvaten aan de weggehaalde zijde (operatie vorig jaar) steeds openspringen bij het groeien. Het stolsel moet nog eruit of het wordt vanzelf opgenomen maar tot die tijd rust. Positief is dat de hematoom mooi ver van het vruchtje is en dat we vandaag zelfs een beginnende hartslag hebben waargenomen! Was iets sneller dan mijn eigen hartslag dus hopen dat hij mag doorgroeien, ben in iedergeval meer gerustgesteld vanwege het bloedverlies!
Dat is even schrikken Neeke! Gelukkig wel met een goed eind! Wat leuk dat er al een hartslag is waargenomen zeg
Jeetje neeke dat zal schrikkeb zijn geweest. Wat fijn dat je ook gelijk terecht kon en gelukkig alles goed met het vruchtje goed voor jezelf zorgen en rustig aan doen!
Wat een mooi nieuws hier! @Sophia: 2 zeg! Waauw wat fijn @Kahlan: Ik duim voor je! @Neeke: Wat moet dat schrikken geweest zijn... Hopelijk komt alles mooi in orde! Als ik al die berichten over echo's zie passeren, word ik zelf énorm zenuwachtig zeg! Morgen ga ik nogmaals langs de ha voor een extra bloedname, gewoon om zelf wat geruster te kunnen zijn (hopelijk toch!) tot de echo van volgende week. Hier trouwens sinds begin deze week véél minder last van de kwaaltjes en dus wel ongelofelijk bang dat het opeens mis is.
@neeke jeetje wat heftig. Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt wat er aan de hand is en nieuws dat t ver bij je vruchtje vandaan zit.... @dora maak je niet druk meis. Ik heb er 2 en heb ook dagen dat m'n kwalen veel minder of helemaal weg zijn. Kan zomaar en hoeft niks te betekenen. Duim voor ook een mooie echo voor jou.