16 t/m 30 Juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36

JAAAAA wat goed zeg!!! Wat een opluchting!

2. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik wou dat ik ook kon zeggen dat mijn kwaaltjes soms wat minder waren, maar ik heb iedere dag van sochtends tot savonds en zelfs snachts last van misselijkheid. Ik moet niet overgeven, maar heb wel steeds dat gevoel. Ik hoop maar dat het na de 12 weken toch weer wat betert, want vind het echt lastig zo. Ik neem het er natuurlijk graag bij hé, maar echt genieten kan ik voorlopig niet. Iemand tips? Ik heb al echt vanalles geprobeerd, tussenin kleine beetjes eten, voor ik opsta iets eten, niet met een lege maag gaan slapen... En nog een hele reeks dingen.

Kahlan, veel succes vandaag! Hoe laat moet je gaan?

3. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Wauw, wat een supergoed nieuws!!

4. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Hoeveel weken werd je nu geschat Kahlan aan het formaat?

5. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    Wat super!! En leuk dat je vrijdag al weer terug mag.

6. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    @Kahlan83 Wat een super goed nieuws! en heel leuk dat je vrijdag alweer terug mag gaan!! Toch gek wat een paar dagen verschil kunnen maken!

@Cyd, ik heb ook een heel vervelend gevoel in mijn maag, maar het gaat bij mij wel over als ik eet op dat moment (waardoor ik nu dus bijna de hele dag door eet, zal niet goed zijn voor mijn kilo's). Ik heb nog maar een paar keer moeten opstaan van mijn stoel, dat ik dacht dat ik moest overgeven, maar het ging telkens wel weer weg. Wel ben ik de hele dag humeurig, mijn vriend ziet af ;)

@Neeke25 Verschieten seg! en zeker bij helderrood bloed!! Maar goed dat jullie direct terecht konden in het zkh voor een echo. En ben blij voor je dat alles met het vruchtje toch nog goed zit! Hou het maar rustig dan!!

@hier: ik heb zaterdagmiddag wat bruin gehad bij het afvegen. Totaal in paniek natuurlijk. Je leest er wel over, maar als je het dan ziet beginnen dadelijk de ergste scenario's in mijn hoofd te spelen. Gelukkig bleef het bij die ene keer, da kleine beetje. Ik heb voor de rest geen erge krampen meer gehad oid. Ik dacht naar de HA te gaan voor bloedafnamen, om te zien hoe mijn hcg waardes nu staan (maandag 17 okt waren die 5000). maar heb beslist me nog even geen zorgen te maken en gewoon de volgende echo van maandag af te wachten. Zolang ik geen bloed of oud bloed zie, als dat wel het geval moet zijn, bel ik wel even naar mijn gyn.

Het is en blijft heel spannend allemaal! die roze wolk van zwangerschap, daar zit ik echt nog niet op! Bestaat die wel? Had het mij toch wel wat anders ingebeeld. Maar misschien kan ik wat meer genieten als mijn volgende echo helemaal in orde is.

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Sophia: Ik had sowieso voor vandaag een afspraak staan bij de ha om nog eens bloed te prikken, vanavond mag ik bellen voor het resultaat. Voel me minder en minder zwanger en heb de laatste dagen regelmatig last van pijnlijke steken in mijn onderbuik, onderrug en liezen... Blijf er toch nog even niet gerust in, hopelijk straks weer een mooie stijging in mijn bloed te zien. Voorlopig kan ik nog niet gerust zijn!

@Kahlan: Super meid! Wat een fijn nieuws!

@Stemine: Pfff wat schrikken weer. Hopelijk blijft het weg en maandag een mooie echo!

@Cyd: Ik had er in het begin heel veel last van en nu minder, dat maakt me juist bang. Ik heb véél liever die kwaaltjes, dan weet ik dat er vanalles gaande is en dat het goed zit. Die kwaaltjes nam ik er na al die tijd wachten en proberen heel graag bij. Ik heb ook vanalles geprobeerd, meerdere keren eten, wat minder eten, verspreid eten... maar ik bleef altijd even misselijk, soms ook het gevoel te moeten overgeven, maar nog niet gebeurd. Ik hoop dat de kwaaltjes hier snel terug komen...

Voor de rest, hier ook nog geen roze wolk dus... Gewoon heel bang dat het alsnog zal misgaan en nu zeker nu er wat minder kwaaltjes aanwezig zijn. Hopelijk zijn ze daar snel terug en is vanavond de waarde in mijn bloed mooi gestegen. Dan aftellen naar de echo volgende week, was het al maar zover :)

8. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Er is vandaag geen meting gedaan, ik heb er ook niet meer aan gedacht om het te vragen nadat we het hartje hadden gezien.

9. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Ik snap jullie helemaal.. zelfs nu met alle kloppende hartjes dan denk ik ... ohjee iedereen kloppende hartjes, zoveel % zal wel misgaan, dat zal ik dan wel zijn :( Alhoewel het deze keer wel goed voelt voor mijn eigen gevoel. dus ben heel benieuwd morgen, om 16':10 mag ik, maar ik denk dat het voor een hartje nog te vroeg zal zijn

10. Tasoesz

Tasoesz Actief lid

14 jul 2016
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kahlan wat fijn dat de echo goed is!

11. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hoop voor alle onzekere dames dat jullie snel goed nieuws krijgen en beetje kunnen genieten.

Zelf ben ik vandaag echt kots misselijk hoop dat t een griepje is en geen kwaal gezien ik een fobie heb. De dokter belt me straks terug over of ik medicijnen kan krijgen. Klinkt heftig maar ik zie niet echt een andere oplossing gezien ik stop met eten en drinken als ik misselijk ben. Even afwachten dus....

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Sophia: Herkenbaar meid... En met 2 ukjes zit er soms zoveel meer hormonen in je lijf, dat je ook wel eens extra misselijk kan zijn. Hopelijk is er iets dat je mag nemen als het te moeilijk voor je wordt.
    Stoppen met eten en drinken is natuurlijk ook niet gezond voor de ukjes.

@Emetje: Ik denk idd dat het nog een beetje vroeg is voor een hartslag nu. Maar kan je alvast wel eens even kijken of alles op de juiste plaats zit etc! Ik duim!

13. Neeke25

Neeke25 Lid

19 sep 2016
    87
    0
    6
    Wauw mooi nieuws Kahlan! 😁

14. Tasoesz

Tasoesz Actief lid

14 jul 2016
    166
    0
    16
    NULL
    NULL

Vragen naar emefasene heb ik ook al gekregen

15. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.028
    641
    113

Ik moet me helaas nu echt afmelden :( Er is gister bevestigd dat het met 100% zekerheid om een BBZ gaat...
    Mn hch was wel wat gezakt dus waarschijnlijk is mijn lichaam het zelf al aan het oplossen. Wel word ik met de tijd nog geopereerd om mijn linker eileider te laten verwijderen omdat dit de 2de keer is dat een vruchtje in mn linker eileider zit.
    Ik moet nu steeds heen voor controle dat het hcg goed blijft zakker anders word ik eerder geopereerd.

Ik wil iedereen met goeie echo's feliciteren en hopelijk volgen er nog veel mooie echo's.

Hele fijne zwangerschap toegewenst voor iedereen :)

16. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Ohhh Justme wat erg :( Ja, die eileider maar eruit dan.. die zorgt alleen maar voor narigheid, en met 1 eileider kun je prima zwanger worden hoor. Maar eerst deze klap maar eens verwerken, heel veel sterkte!

17. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Oooh justme, sterkte!!!!! Wat erg.

18. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ahhh Justme wat ontzettend kl*te dit bericht. Jullie hebben al zoveel tegenslagen gehad ik leef echt met je mee. Hopelijk kun je na de operatie snel een voorspoedige zwangerschap krijgen. Heel veel sterkte en dikke knuffel

19. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Heel veel sterkte, Justme!!
    Hopelijk heb je ondanks alle ellende heel snel een goede zwangerschap!

20. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Zo, ik ben even afwezig geweest. Flinke buikgriep achter de rug en vanwege de zwangerschap bleef het bij mij denk ik wat langer hangen dan bij de rest van het gezin...

Ik lees hier hele mooie dingen, zoals een tweeling voor Sophia en een kloppend hartje voor Kahlan, maar ook weer verdrietige dingen bij Justme1985... Spannende tijd nu hoor meiden, met al die eerste echo's en wisselende kwaaltjes! Ik tel ook de dagen af tot volgende week maandag..

Deel Deze Pagina