Ik mag me hier ook melden. Als ik het zelf goed heb berekend ben ik 29 juni uitgerekend van ons 3e kindje. Ik heb al een tweeling van bijna 2.
Bedankt allemaal! Hoop dat het voor jullie allemaal wat voorspoediger gaat. Ons 2de wondertje komt er nog wel, maar eerst deze periode maar eens afsluiten en de operatie achter de rug hebben
Justme, wat een naar en vervelend nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd en een dikke knuffel! Maaike, gefeliciteerd en welkom
Morgen ochtend komt moeders voor moeders.....En ben gewoon zenuwachtig voor de test hahaha! 2014 ook mee gedaan
Dora hoe was je bloedprikken? Tazoesz hihi dat had ik ook. Bij mij kwam ze onverwachts smiddags maar gelukkig een knaltest Ben al sinds zaterdag aan het opvangen mocht dus al eerder dan 6 weken beginnen. Goed zeg dat je een 2e keer meedoet!
Ja ze belde echt 19u kan het morgen 9u uhmmmmmm hahahah ben benieuwd haha... Ja zelf kan ik moeilijk zwanger worden door pcos dus zelf had ik er misschien ook baay bij gehad met pregnyl e.d. dus zo kan ik andere helpen
Mee eens ik heb het niet nodig maar ik weet wel hoe het is als het niet vanzelf gaat dus wou ik ook graag helpen.
@justMe1985, heel veel sterkte!! Hier weinig online. Heb nog steeds een huisgenoot, dus kan niet op de computer. Op m'n telefoon vind ik waardeloos. Vorige week de verloskundige gebeld, maar die doen zelf geen echo's. Ik kan geen extra echo krijgen of ik moet 70 betalen. Nu zelf een afspraak gemaakt voor 3 november bij een echo bedrijfje. Mijn miskramen waren allebei rond de 7 weken, dus ik wil toch graag iets weten. Denk verder nog helemaal nergens aan en ik heb gewoon dagen dat ik het vergeet. Op zich ben ik daar wel blij mee, want dan gaat de tijd wel sneller. Ik stel me er toch op in dat het weer fout gaat. Afwachten maar...
@JustMe: Verdorie meid... Wat een triest nieuws, weet niet goed wat te zeggen... Veel sterkte gewenst! @Maaike: Welkom! Hier vandaag bloed geprikt en de hcg-waarden waren elke 2 dagen mooi verdubbelt, dus heel blij mee voor nu en toch weer een beetje geruster. Ben van 1400 naar 23400 gegaan op een week tijd. Nu nog aftellen naar de eerste echo volgende week! @Sophia: Zagen ze aan jouw hcg of je er ééntje of twee zou krijgen? Want bij mij zeiden ze in het begin dat ze dat niet aan het hcg konden zien, maar ik dacht voordien altijd dat dit wel kon
Wat fijn Dora, dat moet inderdaad gerustellend zijn. Hier net mn eten van gister uitgespuugd, maar ik denk dat dat komt van de zenuwen voor de echo van vandaag.. Denk niet dat ik ooit zo zenuwachtig geweest ben. Vandaag nog werken en dan door naar het ziekenhuis.
Dat zijn mooie waardes dora! Bij mij is nooit bloed geprikt dus heb geen idee wat mijn waardes zijn. Maar ik dacht ook altijd dat als t sneller steeg het er 2 konden zijn. Heb jij 2 embryo's teruggeplaatst gekregen?