Ik ga zo het ziekenhuis bellen. Heb nu ook best kramp grvoel bij mijn heupbot....ik hou jullie op de hoogte
Lief dat je dat vraagt! Gaat op zich redelijk... heb gelukkig geen pijn van deze BBZ (dat was in 2011 wel anders) en het hcg daalt heel langzaam, vanmorgen weer bloed wezen prikken dus wacht nog op de uitslag daarvan. Mentaal heb ik het denk ik heel ver weg gestopt want ben er vrij rustig onder dus misschien dat de klap nog komt... Lichamelijk merk ik wel dat het heel veel energie vergt, ik val savonds op de bank in slaap en dan strompel ik mn bed in om de volgende ochtend weer moe wakker te worden. Ook als ik lichamelijk wat teveel heb gedaan dan zwelt mn buik helemaal op en is mn buik erg gevoelig. Ik baal nog het meeste van de tijd die hier weer in gaat zitten... sinds vorig jaar juni was dit weer onze eerste echte kans op een zwangerschap en dat eindigd gewoon weer in een BBZ met een heel langdradig gedoe Ze willen eerst dat dit voorbij is en dan eens gaan praten over een operatie om de eileiser te verwijderen... en ook daarin spreken de artsen elkaar tegen Vandeweek was er weer een arts die aangaf dat dat niet nodig was Nu ga ik wel op mn strepen staan want 2x een BBZ in dezelfde eileider geeft gewoon aan dat de kans erg groot is dat het nogmaals gebeurd en ik wil dat "ding" gewoon niet langer in mn lichaam hebben. Goed dat je belt Tasoesz
Ja, ik zou hem er ook uit willen hoor.. Maar snap wel dat je baalt van de maanden die je hierdoor weer kwijt bent. Ook het afwachten nu tot je HCG daalt Echt zuur meid! Ik hoop echt je snel een gezonde zwangerschap mag hebben,
Goedzo tasoesz!! Heel veel succes en hopelijk valt het allemaal mee en zien ze een mooie vruchtzak in je baarmoeder waar het hoort
Succes! Hopelijk zie je dadelijk een mooi kleintje en is alles goed Maar dan is het in ieder geval gecheckt.
Wow 16 cryo's, dat is veel! Hier nooit meer dan 4 gehad. Ik hoop dat er een mooie tussen zit voor jullie
Wij knijpen ons ook enorm in onze handen daarmee want dat is idd een vrij abnormaal aantal cryo's We hadden 22 follikels en daar waren er 19 van bevrucht en op 2 na allemaal 8-cellig en konden dus ook alle 19 ingevroren worden Alleen bij het invriezen zijn ze er 2 kwijt geraakt dus werden er uiteindelijk 17 ingevroren... Ik hoop dat deze zwangerschap voor jullie 9 maanden duurt en jullie een baby in jullie armen mogen dragen!
Met spoed bloed geprikt word vanavond gebeld met de hcg waarde enz. Waar me eitjes zaten 2 grote cystes. Iets kleins in de baarmoeder of het groeit niet of later ingesteld. Ze heeft twijfels of er iets in me eileider zit. Als t bloed geprikt is word gebeld met plan de campagne. Zowieso waarschijnlijk zondag terug en miss al eerder
In ieder geval wel goed dat ze wel iets in de baarmoeder zagen... maar zagen ze ook een vruchtje? En de cystes kan daar dee pijn vandaan komen misschien?
Ja ze zag wel wat maar wel te klein voor t termijn dus of toch later de eisprong of later ingenesteld. Ja cystes kunnen ook last geven maar in de rechter eileider zat ook wat vocht en t was een beetje onduidelijk voor der en ze wil wel alles goed nakijken. Ik ben echt bang nu
Dat snap ik... maar goed dat je gegaan bent.hoor en heel goed dat ze je goed nakijken. Pijntjes horen erbij maar niet zon pijn als jij omschreef.. ik hoop dat in je eileiders niks zit en het vruchtje in de baarmoeder mooi gaat groeien! Ik duim voor je.
Dank je wel! Ja hoop het ook zo. Der is ook bloed prikt voor als ik operatie moet om antistoffen enz te prikken ben zo bang
Jeetje wat een hoop tweelingen hier! Zelf ben ik een tweeling dus ik hoop dst het hier een generatie overslaat! Zwanger van een tweeling en 2 jongens rond huppelen word wel heel druk. Tasoez goed dat je gebeld hebt. Benieuwd naar de uitslag