ach neeke nee toch wat ontzettend naar zeg... dat us zo ook een klap na de vorige toch wel goede echo... veel sterkte gewenst!
Tasoesz ik duim ook mee voor goed nieuws morgen! Oh Neeke wat erg... Hee veel sterkte in deze moeilijke periode.. Hopelijk gebeurt er toch nog een wonder...
Ah jeetje Neeke wat naar zeker als je eerst ook nog hete hartje zag kloppen, dan zal de klap wat harder zijn .. Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Getver Neeke, wat een vervelend nieuws! En dat jullie verdrietig zijn is hartstikke logisch! Geef jezelf rustig de tijd om dit een plekje te geven
Dank jullie wel meiden. Ben echt op van de zenuwen en heb een grote ziekenhuis angst vooral OK's dus duimen draaien
@Eveliennn: Ik hoop voor jou ook van harte dat dat zonder problemen zal verlopen. Hopelijk snel meer duidelijkheid bij je volgende echo! @Kahlan: Leuk nieuws om te horen! Gefeliciteerd! @Tasoesz: Kan begrijpen dat je ongerust bent... Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! Sterkte! @JustMe: Waauw 16 cryo's, wat mooi zeg! Neemt natuurlijk niet weg dat je nu een grote teleurstelling moet doorstaan... Hopelijk zit jullie kindje er tussen! @Lun: Ik zit ook serieus af te tellen naar die 12 weken... De tijd lijkt zoooo traag voorbij te gaan. Hopelijk geraken we daar allemaal gezond en wel! @Neeke: Verdorie meid... Pfff wat een triest nieuws!
Ahh nee Neeke, wat een heftig nieuws. Veel sterkte! Tasoesz heel veel succes vandaag! We hopen op goed nieuws!