16 t/m 30 Juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Gisteren heb ik kv en clearblue gedaan. Clearblue zei ook zwanger en kv was duidelijk maar niet knal. Morgen is officieel m'n NOD en weet m'n eisprong zeker vanwege de IUI

2. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Zus9
    Leuk een echo!! Dat is ook al bijna :)

Puk1988
    Welkom!!

Evelien wow duidelijk hoor! Zeker mooi opgelopen en heel duidelijk voor nod of 1 dag er na.

Sophia iedere vrouw en iedere zwangerschap is anders, ik zou me geen zorgen maken! En niet meer testen is alleen maar goed denk ik.. zou willen dat ik dat ook niet meer zou doen :)

Ik heb gistermiddag een kruidvat testje gedaan, zie foto, net genomen. En vanmorgen cb digitaal voor het eerst. Die gaf zwanger 1-2 weken aan en als t goed is, was mijn nod gister of vandaag. Dus had stiekem eigenlijk gehoopt dat hij 2-3 weken aan zou geven.. gevoel gaat dan meteen twijfelen, al weet ik ook wel dat je net op die grens kan zitten..
    Ik heb me voorgenomen om die andere cb test woensdag over n week te doen.. en de testen op te maken die ik nog heb en dan stop ik er echt mee. Het is toch allemaal onzeker in het begin en dat testen geeft nou ook niet altijd vertrouwen.

Bijgevoegde bestanden:

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

L i j s t j e !

Zwanger
    - Boommm (26 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Cyd (26 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Eva3006 (26 jaar) Derde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Puk1988 (28 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 16 juni
    - Eveliennn89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 17 juni
    Stemine (30 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 17 juni
    - Zus9 (27 jaar) Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni
    - Sophia89 (27 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni
    - Misspistache (25 jaar) Eerste kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 18 juni

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Afspraken & Controles
    10 oktober - Sophia89 - Afspraak gyn.
    24 oktober - Cyd - Eerste echo.
    29 oktober - Eva3006 - Eerste echo.
    31 oktober - Zus9 - Eerste echo.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Wil je ook op ons lijstje? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, je uitgerekende datum en hoeveelste kindje dan pas ik (Boommm) de lijst aan!

4. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik ging normaal niet meer testen, maar die drang was toch te groot... En hij ziet er een stuk donkerder uit al:D (en geen ochtendurine;) ) Dit was nu echt mijn laatste test, want veel donkerder zal hij niet meer worden denk ik:)

Bijgevoegde bestanden:

5. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Eva en cyd: testen zien er echt goed uit he!

Ik zou eigenlijk ook moeten stoppen met testen want vanmorgen ook een sensitest hartjestest gedaan waar enkel een hele lichte streep te zien was. En dit maakt je alleen onzekerder.. wou morgen ook nog een cb doen in de hoop van 2-3 weken te zien maar heb ook schrik om nog 1-2 te krijgen dus mss toch nog maar eventjes proberen wachten...😊

Maandag ook voor een afspraak naar de gynaecoloog bellen maar vind dit best spannend omdat ik er nog nooit eerder ben geweest! 😊

6. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik zou toch minstens nog tot maandag of dinsdag wachten om nog eens te testen, want je HCG verdubbeld maar om de 2/3 dagen, dus een grote kans dat hij morgen misschien nog hetzelfde kleur heeft. Dat had ik ook en werd er superonzeker van. En met het wachten heb ik nu een duidelijke streep als beloning:D Maar ja, ik ken het gevoel hoor, die drang om toch maar te testen...
    Voorlopig heb ik nog geen goede herinneringen aan een gynaecoloog, maar ik hoop dat daar op 24 oktober verandering in komt:)

7. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Evelien nee ik zou ook nog even wachten inderdaad.
    Heb ook wel eens verhalen gelezen dat die indicator niet altijd even betrouwbaar is.

Cyd wow nee blijven testen is nutteloos. Donkerder kan niet!
    Echt een hele mooie test.
    Ik heb alleen nog maar action testen nu.. Vanmiddag nog 1 gedaan. Zie foto onderste is van vanmiddag

Bijgevoegde bestanden:

8. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Die is ook echt mooi opgelopen!

9. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Wauw, jouw test is ook wel al donker! Heel goed opgelopen!

10. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Al die mooie oplopende testjes! Leuk om te zien en mee te leven met jullie!!

Gisteren morgen was ik nog een beetje in paniek omdat m'n testje toch nog steeds licht was. Vanmorgen is hij duidelijk donkerder. Ben nu 1 dag na NOD. Dus denk dat ik stilletjes mag beginnen juichen Vanbinnen. Ik heb nog een paar testjes en een cb, die ga ik morgenvroeg nog doen.

Hier mn testjes
    20161009_074324.jpg

Ik durf precies nog niet echt blij te zijn, uit schrik dat het toch nog misloopt. Hebben jullie dat ook?

11. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Herkenbaar hoor stemine! Toch ben ik super blij. Straks gaan we het aan m'n ouders vertellen. Vanwege de lange weg die we hebben afgelegd om zwanger te worden zouden we het toch niet geheim kunnen houden. Ik hou er natuurlijk ook rekening mee dat t mis kan gaan nog maar ik heb er zelf wel een goed gevoel over😊😊😊

12. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Evelien en Cyd.. ja voor action testen is ie wel redelijk denk ik. Uitgaande van gister nod. M'n kruidvattesten zijn op, dus die had ik vrijdag voor het laatst gedaan. Die was wel opgelopen, maar ook lang niet zo donker als de controlestreep.

Stemine ja ik heb dat af en toe ook.. stukje zelfbescherming denk ik. Maar je test is super mooi opgelopen!! En ik probeer me nu gewoon minder druk te maken, zekerheid en garanties heb je in het begin toch niet.
    Er zijn mensen die nooit n knaltest hadden en toch gezonde kindjes op de wereld hebben gezet en er zijn ook mensen met een vroege knaltest waar het fout bij ging snapje. En als het misgaat is het toch echt klote, of je jezelf er nou op hebt "ingesteld" of niet denk ik. Dus probeer er van te genieten! Zo probeer ik nu te denken.
    En zoals ik al zei jouw testen lopen echt mooi op! Geen reden voor zorgen. Maar ik snap je twijfel, heb er met momenten ook last van. :)

Wanneer gaan jullie de verloskundige bellen?

13. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Sophia wat leuk!! Veel plezier met het grote nieuws vertellen :)

14. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Gaat dit goed? Heb nog geen knaller namelijk zie die bij veel andere meiden wel....

15. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Hij loopt mooi op! Knaller hoeft nog niet, had ik d vorige keer pas 16dpo.

16. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Hij is al wel veel duidelijker en loopt mooi op. Wat ik hier wel eens lees op het forum zijn er ook vrouwen die nooit een knaltest krijgen. Duidelijk zwanger hoor!! :)

17. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Wordt soms moe van mezelf haha sorry hoor is voor mij de eerste keer allemaal...

18. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Haha geeft niks hoor!! Daar is deze groep voor toch;)

19. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Sophia, dat loopt mooi op! Logisch dat je onzeker bent, zeker na dat hele traject wat jullie al hebben doorlopen.. Geeft toch allemaal niks? Hoe reageerden je ouders op het mooie nieuws?

Dames hebben jullie al last van kwaaltjes? Hier af en toe een steekje, maar verder (nog) niks. Dat was bij m'n zoontje ook zo en ik had toen een heerlijke zwangerschap, hopelijk nu weer! :)

Boommm, hoe heb jij het in NL? Leuk om je familie en vrienden weer even te zien zeker! Hebben jullie hen ook meteen over de zwangerschap verteld?

20. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik heb soms wat steekjes, en ook sneller moe savonds. Maar anders helemaal niets :) maakt me dan ook wel soms onzeker...

Deel Deze Pagina