@neefke, wat een naar nieuws. Heel veel sterkte! @Tasoesz, hopen dat het allemaal goed gaat en je snel gerustgesteld kan worden. Maar blijft spannend. Ik voel me verschrikkelijk rot. Had kleurstof aan m'n handen en iemand zei met een beetje chloor krijg je dat wel schoon. Helemaal niet over nagedacht dat dit niet zo handig is als je zwanger bent. Heb het verder niet echt uitgebreid ingeademd want heb gelijk m'n handen gewassen. Maar rook het daarna nog wel een poos. ik voel me dan altijd erg schuldig, maar kan het nu niet meer ongedaan maken. Donderdag echo. Bij een pretecho is het altijd uitwendig las ik ergens. Nu maar hopen dat ze iets zien. Heb niet echt een plat buikje.
Ik merk dat de spanning bij mij wel een beetje toe begint te nemen. Ik ben nu 5 weken maar heb echt helemaal geen symptomen. Hooguit iets eerder moe s avonds maar ik ben ook erg druk dus weet niet eens zeker of dat door de zwangerschap komt. En ik kan me ook spontaan niet meer herinneren hoe de kwaaltjes bij mijn goede zwangerschappen waren. Hmm er zit weinig anders op dan af te wachten maar wilde het even van me af typen. Sorry voor de ego-post...
Heel herkenbaar Johanna. Hier precies hetzelfde, niet echt last van kwaaltjes en dat maakt me super onzeker. Ik weet alleen dat ik bij mijn eerste 3 zwangerschappen echt geen koffie meer lustte terwijl ik echt koffieverslaafd ben. Bij mijn laatste zwangerschap had ik hier dus geen last van en dat was uiteindelijk een MA. Nu lust ik dus nog steeds koffie en op eoa manier link ik dat dus aan die MA. Zit nu dus echt op het moment te wachten dat de koffie niet meer smaakt. Heel zenuwslopend allemaal dit. Maar er zit idd niets anders op dan afwachten tot de eerste echo.
Even een ego berixhrje; net 99% zeker 1 vruchtzakje verloren. Heel bizar want juist vandaag amper bloedverlies en geen krampen. Ik denk dat ik morgen toch ga vragen om een echo ipv afwachten tot donderdag... Het zag er wel heel bijzonder uit trouwens. Als het inderdaad een vruchtzakje was ben ik blij dat ik het heb kunnen zien
Ggitty jij hebt dat dus ook. Ben ik iig niet de enige. Hoop voor ons allebei dat het gewoon goed blijft gaan kwaaltjes of niet. Oh Lun, dat is wel even schrikken denk ik... Hoop voor je dat je andere kleintje veilig blijft zitten. Heb je er een foto van gemaakt om aan de verloskundige te laten zien? Ik zou denk ook snel om een echo vragen.
he lun toch... wat naar om mee te maken. verder ook geen bloedverlies meer? ik ging zojuist op de weegschaal staan en zowaar 2 kilo zwaarder zit ineens aan de 60 kilo dat heb ik nog nooit gewogen in heel mn leven.
Jeetje Lun dat is schrikken! Hoop voor je dat het iets anders was... zou zeker morgen even bellen met het zh.
Bloedverlies is nu ook meteen helemaal gestopt. De verloskundige probeert morgen een afspraak te maken in het ziekenhuis. (Ben bevriend met een verloskundige dus even geappt) hopelijk is er een plekje!
Helaas geen plek tm woensdag in het ziekenhuis. Maar aangezien ik donderdag al een andere echo afspraak heb staan wachten we nu maar weer af tot donderdag helaas.
Wel raar van t ziekenhuis. Bij ons kan je er altijd wel even tussen en desnoods naar de spoedpost....
@Lun: Pfff moet zeker schrikken geweest zijn. Hopelijk alles in orde met het andere kleintje! Maar nog afwachten tot donderdag... Lijkt vast een eeuwigheid. Ik tel met je mee af!