Zou niet weten wat het anders veroorzaakt. Zowieso zijn me darmen van slag volgende week moet ik weer naar mijn mdl. Maar moest bellen als de pijn weer er was
Er is een kans dat mijn crohn actief is de cyste rechts is zelfs wat gekrompen....16e naar de mdl arts en over morgen nog gewoon de chevk up echo
Ja erg vervelend . Ik zacht dat t iets groter was en nu echt duidelijk een ring maar donderdag gaan ze naar t kindje kijken
Dat zou vervelend zijn. Slik je nog wel medicijnen of ben je hiermee gestopt? En was het voor je zwangerschap wel rustig? Ik heb sinds 2 jaar Colitis. Had dit nog niet bij mijn eerdere zwangerschappen. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen nu.
Voor zwangerschap was het rustig. Ik heb het nu ook 2jr. Begonnen met entocort toen prednison en toen wilde de mdl mijn op purithenol hebben maar dat heb ik geweigerd. Dus medicijnloos en het ging redelijk. Hoe voel jij je met je cu? Wel medicatie?
Balen dat je er zo'n last van hebt Tasoesz. Ik heb even een vraag. Hier waren er toch ook die met 5 weken al een echo kregen? Hebben ze bij jullie het vruchtzakje opgemeten? Hoe groot was dat bij jullie? Ik heb nl vanmorgen een vroege echo gehad en de gyn wilde niet zeggen of de groei klopte met de termijn. (en dat zit me niet helemaal lekker)
Even een ego berichtje.... Vandaag de intake gehad en een mooie echo. Volgende controle is 25 november
Ik voel me heel goed, het is al een hele tijd rustig gelukkig. Ik ben toendertijd begonnen met Pentasa maar dat was geen succes. Daarna prednison en nu al een hele tijd azathioprine. Bewust hiervoor gekozen omdat er nog een kinderwens was. Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd wat er gebeurd als ik geen medicijnen meer zou nemen. Vorige week ben ik nog bij de mdl arts geweest en hij drukte me echt op het hart dat een opvlamming meer kwaad doet tijdens een zwangerschap.
Johanna Weet je wel hoe groot het vruchtzakje was? Ik heb bij mijn zoontje ook met 5 weken een echo gehad en volgens mij hebben ze het toen wel opgemeten. Ik zal straks eens zoeken of ik die echo nog ergens heb.
Mooie echo puk!! Vervelend. Tasoez dat je zoveel last hebt! Benieuwd naar je echo donderdag! Johanna ik snap dat je een beetje ongerust bent! Gek ook dat je gyn dat niet wil zeggen?