Heb je bijwerkingen van de azathioprine? JGelukkig is het daarmee rustig! Ja ik denk dat ik weer aan de medicatie gezet ga worden
Mooie echo Puk! Ggitty, ze zei het niet maar ik zag 6,5mm staan maar ze mat niet heel secuur en ze heeft t ook maar 1 keer gedaan en t was ook niet de beste apparatuur (ik heb wel betere gezien). Heb intussen een tabel op een engelse site gevonden waarop staat dat een vruchtzakje van 6 mm op een zwangerschap van 4w6d wijst. Nou is dat maar een paar dagen verschil (en dat zou ook best kunnen) dus denk ik dat het niet extreem klein is, maar vond t gewoon zo vreemd dat de gynaecoloog mn vraag bleef ontwijken.
Johanna18 bij mij was het vruchtzakje vorige week bij 5+4 gemiddeld 0,68 cm in diameter. Vandaag hebben wij weer een echo gehad en zagen we voor het eerst het hartje heel duidelijk kloppen superblij hier dus! Vandaag ook voor het eerst misselijk geweest, maar het was goed vol te houden gelukkig. Succes voor iedereen die nog in spanning afwacht op de eerste/volgende echo!
Wow mooi Hippie! En dank je wel! Dat stelt me iets gerust. Heb sinds gisteravond af en toe heel lichtbruine afscheiding, en dat samen met het feit dat ik helemaal geen symptomen heb (behalve ontzettend emotioneel) maakt me toch wel onzeker. Nu maar hopen dat het in elk geval niet erger wordt en dat er over twee weken een kloppend hartje te zien is.
Ik had tot vandaag ook nauwelijks symptomen, ik was alleen sneller moe en had gevoelige borsten. Sinds vandaag is daar wel misselijkheid bij gekomen. Ik duim voor je!
Ik heb er 2 in m'n buik en heb ook niet veel symptomen en ook vaak per dag weer anderen die overheersen. Maak me er niet echt zorgen om t zegt ook niks zegt mijn gyneacoloog....
Eventjes afwezig geweest op ZP! Ik heb maandag mijn 2e echo gehad, een mooi vruchtje met mooie sterke hartslag gezien en gehoord Zalig om te horen!! volgende afsrpaak is op 29 november. Hier mijn echo.. Vraag me wel af waarom de vruchtzak zo'n gekke vorm heeft, op 5 weken was die nog mooi rond. Iemand ervaring mee?
Mooi Stemine! Bij de zwangerschap van onze tweede heb ik dat gevraagd aan de echoscopiste (ik dacht ook dat hij rond moest zijn) en die zei dat t er net aan ligt hoe het in beeld gebracht wordt.
Ik zie mooie echo's voorbij komen, gefeliciteerd meiden!! Hier sinds vrijdag elke dag met vlagen misselijk, maar goed vol te houden, door telkens wat te eten.. Het enige kwaaltje wat constant is, is de moeheid, wist niet dat een mens zo moe kon zijn, hihi.. Succes meiden die komende dagen echo's hebben, hoop op mooie berichten!
@Puk: Héle mooie echo! @Stemine: Jij ook zeg! @Johanna: Heb zelf geen idee, maar begrijp niet waarom je arts je niets wil zeggen... Hier énorm zenuwachtig voor de eerste echo vanmiddag! Brrr